Favore.plBaza wiedzy

"Media" w bazie wiedzy (strona 11)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Rusza kampania "Lekcja stomatologii"

    Autor: aadrian   |   8 kwi 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Rusza kampania 1/4 Polaków nie potrafi wskazać ani jednej z poważnych chorób będących konsekwencją nieleczonej próchnicy. Niemal połowa z nas przyznaje, że zrezygnowała z wizyty u stomatologa ze względu na lęk, który jej towarzyszy wynika z raportu NZOZ Prima-Dent "Czego Polacy nie wiedzą o zębach?". W celu edukacji Polaków na temat radzenia sobie ze stresem stomatologicznym oraz kwestii związanych z higieną jamy ustnej rusza kampania "Lekcja stomatologii".
  • Nie daj się rakowi

    Autor: JoannaMarchocka   |   7 kwi 2014, 11:42   |   Dział: Artykuły
    Nie daj się rakowiJedną z najgroźniejszych chorób współcześnie nękających ludzi jest rak. Nowotwór to druga w kolejności przyczyna umieralności po chorobach układu krążenia, która przyniosła już więcej ofiar niż wszystkie wojny XX wieku.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Wirtualne zakupy i realne zagrożenia

    Autor: xxxxxxxx   |   15 paź 2013, 12:59   |   Dział: Artykuły
    Wirtualne zakupy i realne zagrożeniaPolicja ostrzega, media informują, a znajomi opowiadają mrożące krew w żyłach historie. Główni bohaterowie internetowy naciągacz i niczego nieświadomy klient.
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Zamówienia Publiczne - zmniejszenie wysokości kary umownej

    Autor: Graphcom   |   27 sie 2013, 9:26   |   Dział: Artykuły
    Zamawiający chętnie korzystają ze środka dyscyplinującego wykonawców zamówień publicznych i wprowadzają do umów zapisy dotyczące kar umownych. Zamieszczenie takowych zapisów w umowie powoduje, iż Zamawiający musi w sytuacji niewykonania lub nienależytego wykonania umowy naliczyć kary umowne, nie chcąc narazić się na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych. Zazwyczaj Zamawiający w bardzo łatwy sposób dokonuje potrąca należności wynikających z naliczonych kar, z należnym wykonawcy wynagrodzeniem.
  • Płaca minimalna wzrośnie.

    Autor: Ritania   |   18 sie 2013, 23:22   |   Dział: Artykuły
    A o prace bedzie trudniej
  • Jak zaistnieć w sieci

    Autor: inclick   |   1 maj 2013, 18:23   |   Dział: Artykuły
    Wydawać by się mogło, że istnienie przedsiębiorstwa w Internecie zaczyna się i kończy na umieszczeniu banerów reklamowych tu i ówdzie i nerwowym sprawdzaniu statystyk odwiedzin wyróżnionych ofert. Nic bardziej mylnego. Kreowanie swojej marki w sieci to nie tylko postawienie strony firmowej na jednym z dostępnych serwerów. To także, a może przede wszystkim, kierowanie sił i środków, aby pojawiały się na niej treści wysokiej jakości, które zainteresują potencjalnych klientów do zapoznania się z naszą ofertą.
  • Wędzarnia w ogrodzie

    Autor: mista   |   19 kwi 2013, 18:16   |   Dział: Artykuły
    Kiedy media donoszą o kolejnych aferach żywnościowych o sfałszowanym mięsie, o przeterminowanych wyrobach, o wyrobach z surowców niewiadomego pochodzenia warto postawić na własne wyroby.
  • NLP - czym jest?

    Autor: mipel   |   30 sty 2013, 11:40   |   Dział: Artykuły
    Skrót NLP to neurolingwistyczne programowanie. Brzmi dosyć zagadkowo, ale jeśli ktoś jest bacznym obserwatorem życia publicznego, na pewno słyszał o tym wiele razy. NLP stało się bardzo popularnym narzędziem wśród m.in. polityków, co przełożyło się również na liczne informacje w mediach dotyczących tych technik.