Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Przewóz osób Business & VIP Rzeszów
Rzeszów (podkarpackie)
PIASKOWANIE MALOWANIE PROSZKOWE Kraków Olkusz felgi LAKIERNIA MALARNIA
Chrzanów, Oświęcim, Pszczyna (małopolskie)
Praca w hurtowni i jej prowadzenie to nie lada wyzwanie dla właściciela, ale także dla każdego pracownika i kontrahenta. Niespójność faktur, nieład i chaos to trzy filary, ktore niezmiennie towarzyszą pracom z rachunkami, kwitmi i potwierdzeniami. Jak zatem zsynchronizować i uporządkować starania przedsiębiorców? Wystarczy dobry program magazynowy.
Nowelizacja Ustawy o VAT wprowadza szereg zmian, które wejdą w życie z dniem 1 stycznia 2014 roku. Zmiany te dotyczą przede wszystkim zasady określania momentu powstania obowiązku podatkowego, sposobu określania podstawy opodatkowania, a także ujmowania faktur korygujących i odliczania podatku naliczonego.
Duże firmy zajmujące się produkcją i dystrybucją mebli, często borykają się z problemem kontroli nad obiegiem dokumentów. Niewywiązywanie się pracowników z terminowego opisywania dokumentów, zagubienia oryginałów czy w konsekwencji, przekroczenia terminów płatności, to tylko niektóre z przykładów problematyki procesu.
Graphcom stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces. Rozwiązanie pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę obiegu dokumentów. Narzędzie dzieli proces na 7 etapów:
W firmach i urzędach coraz większą popularnością cieszy się outsourcing usług porządkowych. Wbrew dotychczasowym opiniom, zlecenie sprzątania biura firmie zewnętrznej opłaca się bardziej niż zatrudnianie własnego personelu. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę sprzątającą? Prezentujemy kilka porad.