Favore.plBaza wiedzy

"Sprzedaż" w bazie wiedzy (strona 23)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.

    Autor: foliamaszynowa   |   10 gru 2013, 12:37   |   Dział: Artykuły
    Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię.Jak wprowadzić oszczędności podczas owijania palet i nie przepłacać co miesiąc za folię stretch. W zakładach produkcyjnych i magazynach owijanie palet folią stretch odbywa się na kilka sposobów: ręcznie, na owijarkach półautomatycznych oraz na owijarkach automatycznych pracujących w liniach do pakowania. Sposób owijania zależny jest od wielu czynników i w każdym przypadku rozpatrywany powinien być indywidualnie. Jednym ze sposobów wprowadzenia realnych oszczędności w owijaniu palet jest zastosowanie owijarki Cyklop GL 215.
  • Efektywnie, delikatnie, oszczędnie i bez zagnieceń

    Autor: DagmaraPend   |   8 lis 2013, 15:52   |   Dział: Artykuły
    Efektywnie, delikatnie, oszczędnie i bez zagnieceńJedni pranie ubrań, ręczników i bielizny pościelowej uważają za żmudny obowiązek i kompletnie nie przykładają uwagi do tego w czym i jak piorą swoje rzeczy. Inni potrafią uczynić z prania przyjemny rytuał i dokładają wszelkich starań by ich ubrania były prane w szczególny sposób.
  • Kupuję człowieka, nie markę

    Autor: lovemarketing   |   8 lis 2013, 13:02   |   Dział: Artykuły
    Kupuję człowieka, nie markęJak mówi John Mc Kean autor przełomowego dzieła: Customers Are People The Human touch, które rzuciło całkowicie nowe spojrzenie na zagadnienia sprzedaży i marketingu, 70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu".
  • CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnej

    Autor: xxxxxxxx   |   7 lis 2013, 9:04   |   Dział: Artykuły
    CRM skutecznym narzędziem w walce konkurencyjnejSkuteczne zarządzanie firmą to w obecnych czasach niezwykle ważny element prowadzenia niemal każdego biznesu. Terminowość, wydajność, jakość to podstawowe wyznaczniki dobrze prosperującego przedsiębiorstwa. Jednak im bardziej złożona struktura firmy, im więcej klientów, tym większa ilość czynników może zaburzyć jej prawidłowe funkcjonowanie oraz efektywność pracy.
  • Postaw na promocję!

    Autor: donau   |   4 lis 2013, 16:51   |   Dział: Artykuły
    Postaw na promocję!W czasach potężnej i stale rosnącej konkurencji sam fakt wygenerowania dobrego produktu lub świetnej usługi nie wystarczy, aby biznes nabierał rozpędu i przynosił wymierne korzyści. Produkt, o którym nikt nie słyszał, nie ma racji bytu. Dlatego w promocję firmy i produktu trzeba włożyć co najmniej tyle samo energii, pomysłowości i pieniędzy, ile w ich stworzenie.
  • Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.

    Autor: lovemarketing   |   4 lis 2013, 16:36   |   Dział: Artykuły
    Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.Masz świetny plan, na to jak otworzyć własną działalność gospodarczą. Sam pomysł jednak nie wystarczy. Firmę budują działania, jakie podejmujesz, a idea fix, na którą właśnie wpadłeś wcale nie musi zakończyć się sukcesem. O co zatem zadbać, by nasza firma przetrwała więcej niż kilka krótkich miesięcy? Poniżej kilka, nie tysiąc, porad na temat ,,co? i ,,jak?
  • Jak mądrze wybrać oprogramowanie dla Biura Rachunkowego?

    Autor: Graphcom   |   27 wrz 2013, 12:28   |   Dział: Artykuły
    Prowadzenie biura rachunkowego wymaga dostępu do nowoczesnych narzędzi informatycznych, umożliwiających sprawną obsługę czynności księgowych i kadrowo-płacowych, gwarantujących stałą zgodność z przepisami. Nieprzemyślany wybór systemu, a w konsekwencji błędy popełnione w obsłudze klienta, mogą zaszkodzić reputacji biura i pociągnąć za sobą konsekwencje prawne. Jak tego uniknąć? Jak mądrze wybrać program do obsługi biura? Na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Czy miasto to już marka?

    Autor: donau   |   30 sie 2013, 16:49   |   Dział: Artykuły
    Czy miasto to już marka?Do tej pory marka kojarzona była z produktami i usługami, które dzięki niej zwiększały swój potencjał sprzedażowy. Im większa i bardziej znana marka, tym większy sukces rynkowy. Z miastami jest nieco inaczej. Wrocław, Warszawa, Łódź, Kraków... te największe miasta w Polsce zna każdy. Po co więc się promują?
  • Narzędzie do współpracy z DHL - szybsze generowanie dokumentów przewozowych dzięki Graphcom

    Autor: Graphcom   |   30 lip 2013, 10:07   |   Dział: Artykuły
    Czasochłonny proces tworzenia dokumentów przewozowych dla firm spedycyjnych, a także duża ilość błędów powstających przy ich tworzeniu, to częste problemy z jakimi boryka się branża meblowa. Bardzo ważny jest aspekt sprawnej obsługi Klienta. Zamówienia muszą zostać szybko zrealizowane. Graphcom wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzył narzędzie, które znacznie usprawnia ten proces.
  • Graphcom udostępnia najnowszą wersję orogramownia Comarch ERP Optima.

    Autor: Graphcom   |   30 lip 2013, 10:00   |   Dział: Artykuły
    Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw. Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!