Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Mała firma często nie dysponuje możliwościami pozwalającymi uruchomić kampanię reklamową w mediach, zresztą takie przedsięwzięcie nie ma większego sensu.
Ciekawą tendencją, z jaką mamy ostatnio do czynienia, jest spadek czytelnictwa prasy w jej najbardziej tradycyjnej, papierowej formie. Gdzie upatrywać powodów takiej sytuacji? Z całą pewnością znajdzie się wiele czynników mających na to wpływ, a jednym z nich jest wzrastająca popularność blogów politycznych, czy felietonów w Internecie.
Każdy właściciel sklepu dąży do tego, aby pozyskać jak najwięcej klientów dla swojego asortymentu. Marketing i promocja jest zatem nieodłącznym elementem jego funkcjonowania. Warto jednak pamiętać o tym, że promowanie sklepu stacjonarnego nie jest zadaniem prostym i wymaga przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej. Zobacz, jakie mamy na to pomysły.
Pozytywne opinie klientów to niezwykle ważny element budowania wizerunku firmy. Wiele przedsiębiorców bagatelizuje jednak ten czynnik i nie kontroluje tego, co o marce mówi się w internecie. A przecież każdy z nas nie raz szukał opinii o danej firmie i na tej podstawie podejmował decyzję, czy zostanie jej klientem. Wynika z tego, że warto dbać o to, aby w internecie pojawiały się oceny zadowolonych klientów. Sprawdźmy, jak tego dokonać.