Favore.plBaza wiedzy

"Badania" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.Badania marketingowe mogą sprawić, że ludzie którzy czują się przytłoczeni lub przygnębieni łatwo i szybko zrozumieją dlaczego tak się dzieje i co może złagodzić istniejące napięcie. Istnieje bowiem pewna różnica między badaniem rynku, a badaniem marketingowym i warto je wyjaśnić.
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.
  • Jak zarządzać jakością w firmie?

    Autor: lovemarketing   |   19 lis 2013, 14:32   |   Dział: Artykuły
    Jak zarządzać jakością w firmie?W czasach ogromnej i nieustannie rosnącej konkurencji niełatwo być przedsiębiorcą. Wielu zadaje sobie pytanie, jak się przebić ze swoją ofertą, jak się wyróżnić. Startowanie z kiepskim produktem czy mierną usługą nie ma większego sensu. Jakość to jeden z najważniejszych warunków sukcesu - aby nie wypaść z gry, trzeba trzymać poziom. Czy jednak zawsze jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić faktyczną sytuację przedsiębiorstwa?
  • Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.

    Autor: lovemarketing   |   4 lis 2013, 16:36   |   Dział: Artykuły
    Tysiąc rzeczy, które powinieneś zrobić zanim rozkręcisz biznes.Masz świetny plan, na to jak otworzyć własną działalność gospodarczą. Sam pomysł jednak nie wystarczy. Firmę budują działania, jakie podejmujesz, a idea fix, na którą właśnie wpadłeś wcale nie musi zakończyć się sukcesem. O co zatem zadbać, by nasza firma przetrwała więcej niż kilka krótkich miesięcy? Poniżej kilka, nie tysiąc, porad na temat ,,co? i ,,jak?
  • Efektywna rekrutacja pracowników

    Autor: RedaktorNaczelny   |   3 kwi 2013, 14:54   |   Dział: Artykuły
    Efektywna rekrutacja pracownikówJak wynika ze specjalistycznych badań przeprowadzonych na pracownikach rozmaitych firm, aż 80% osób zatrudnionych nie czuje odpowiedniej motywacji do pracy, w efekcie czego 60% pracowników ma w planach przejście do innej pracy. Dzieje się tak m. in. dlatego, że podczas rekrutacji pracodawca najczęściej zwraca uwagę wyłącznie na dopasowanie danego kandydata do oferowanego stanowiska, podczas gdy na efektywność i zaangażowanie osoby zatrudnionej ogromny wpływ ma także jej styl pracy, który powinien być dopasowany do reszty zespołu.
  • E - learning. Efektywność, zalety i ograniczenia e - nauczania

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
  • Opłacalność e - learningu we wdrażaniu nowych pracowników biurowych

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:14   |   Dział: Artykuły
    E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
  • Motywacja pracowników a koszty szkolenia, czyli czy e - learning naprawdę się opłaca?

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
  • Motywacja w e - learningu

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:02   |   Dział: Artykuły
    Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?
  • Jak pozyskać klienta w sieci?

    Autor: ekspert_favore   |   17 cze 2011, 11:08   |   Dział: Artykuły
    Jak pozyskać klienta w sieci?W ostatnich latach liczba klientów pozyskiwanych przez internet wzrasta w coraz szybszym tempie. Z jednej strony niewątpliwie przyczynił się do tego ogólny wzrost liczby internautów. Według badania NetTrack, w 2010 roku już ponad połowa Polaków powyżej 15 roku życia aktywnie korzysta z internetu. Jeszcze w 2001 roku było w Polsce zaledwie 12% aktywnych internautów.