Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Nie od dziś wiadomo jak ważnym elementem udanych kampanii reklamowych jest współpraca marek ze znanymi postaciami świata muzyki, mody, sportu czy kina. Obecnie cena, reklama, tradycja nie wystarczają do tego aby sprzedać produkt. Aby wyróżnić markę spośród rosnącej konkurencji konieczne jest ubranie ją w pewną "otoczkę" uczuć, nadać jej tożsamość. Najlepiej jeżeli wizerunek gwiazd, które biorą udział w kampaniach reklamowych jest spójny z przekazem i wizerunkiem danej marki. Wówczas najlepiej mogą dotrzeć one do swojej grupy docelowej.
Podczas rekrutacji każdy z kandydatów chce przedstawić się ewentualnemu przyszłemu pracodawcy z jak najlepszej strony i przekonać o swojej wiedzy, doświadczeniu oraz umiejętnościach. Nawet już w trakcie pisania CV wybieramy przede wszystkim te informacje, które postawią nas w jak najlepszym świetle. Nie ma w tym nic dziwnego, jednak problem pojawia się wówczas, gdy ktoś podczas takiej autoprezentacji zacznie drastycznie rozmijać się z prawdą na temat własnych kompetencji. Jak rekruterzy mogą poradzić sobie z tym problemem?
Wydawałoby się, że w czasach hipermarketów założenie zwykłego spożywczaka może być pomysłem co najmniej ryzykownym, żeby nie powiedzieć niedorzecznym. Nic bardziej mylnego. W wielkich centrach handlowych traci się zwykle mnóstwo czasu, nikomu nie opłaca się jechać do marketu po piwko i chipsy czy inne produkty, których nagle nam się zachce. Często zmęczeni po całym dniu nie mamy też zwyczajnie ochoty pchać się do wielkiego, hałaśliwego sklepu wolimy po drodze wstąpić do osiedlowego spożywczaka po najpilniejsze zakupy.
Pewnie już wiesz, że samo stworzenie strony w internecie nie gwarantuje jeszcze sukcesu. To klienci (czytelnicy) zadecydują o tym, czy strona będzie dla Ciebie dochodowa i czy będzie budowała w odpowiedni sposób Twój wizerunek.
Jak wynika ze specjalistycznych badań przeprowadzonych na pracownikach rozmaitych firm, aż 80% osób zatrudnionych nie czuje odpowiedniej motywacji do pracy, w efekcie czego 60% pracowników ma w planach przejście do innej pracy. Dzieje się tak m. in. dlatego, że podczas rekrutacji pracodawca najczęściej zwraca uwagę wyłącznie na dopasowanie danego kandydata do oferowanego stanowiska, podczas gdy na efektywność i zaangażowanie osoby zatrudnionej ogromny wpływ ma także jej styl pracy, który powinien być dopasowany do reszty zespołu.
Sprzątanie, podobnie jak wiele innych usług na rynku, zostało rozdzielone na wyspecjalizowane nisze. Spowodowało to rozrost i podział na segmenty istniejących już i liczących się firm z branży czystości, a także przyczyniło do pojawienia się wielu nowych, wąsko wyspecjalizowanych firm.
W firmach i urzędach coraz większą popularnością cieszy się outsourcing usług porządkowych. Wbrew dotychczasowym opiniom, zlecenie sprzątania biura firmie zewnętrznej opłaca się bardziej niż zatrudnianie własnego personelu. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę sprzątającą? Prezentujemy kilka porad.
Jednym z głównych gatunków druku jest popularny i szeroko obecnie rozpowszechniany druk offsetowy. Wśród jego podstawowych cech charakterystycznych wyróżnić należy zwłaszcza wysoką jakość otrzymywanego wydruku, a także trwałość i intensywność przekładanych na papier barw.
Funkcjonowanie firmy w obecnym świecie uzależnione jest od Internetu. Jak skutecznie zwiększyć świadomość ludzi o marce i zachęcić ich do kupowania naszych wyrobów lub korzystania z naszych usług? Należy prowadzić fan page'a!
Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez działania w serwisie społecznościowym Facebook? Kilka sposobów na pozyskanie nowych klientów, skuteczną komunikację oraz umocnienie wizerunku marki.