Pozycjonowanie stron internetowych, ecommerce, copywriting, optymalizacja
Cała Polska
Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Pranie Tapicerki Meblowej Kanapy Krzesła Pranie Dywanów Wykładziny
Płock (mazowieckie)
Złoty środek nie istnieje. Tajemnicza reguła, która gwarantuje natychmiastowy sukces, też nie. Pomimo zapewnień niektórych, nie można określić jednej linii działań marketingowych, które przyniosą każdej firmie takie same (najlepiej świetne) efekty! Na co więc warto zwrócić uwagę, zanim zniechęcimy się i stwierdzimy, że marketing naszej firmy nie przynosi spodziewanych efektów?
Ustawa o ochronie danych osobowych w precyzyjny sposób określa, w jaki sposób firmy mogą przetwarzać informacje o osobach fizycznych (dotyczy zarówno danych statystycznych, jak i tych z kategorii wrażliwych). Co z właścicielami biznesów? Czy dane osobowe przedsiębiorcy mogą być wykorzystywane w dowolny sposób?
Powiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
Bez reklamy nasi klienci nie dowiedzieliby się o tym, jakie produkty lub usługi posiadamy w swojej ofercie. Dlatego jak każdy rozsądny przedsiębiorca, warto zainwestować w promocję swojej marki. Wydaje się to dość proste: wystarczy mieć dobry pomysł na reklamę , wykonać projekt i voil. Jednak ze względów finansowych warto wybrać ten typ promocji, który będzie nie tylko tani, ale także skuteczny. Czyli jaki?
Zanim rozpoczniesz prowadzenie swojego biznesu, musisz dokonać formalnego zgłoszenia swojej działalności do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) - to centralny system prowadzony przez Ministra Gospodarki, stanowiący ogólnopolską bazę osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w Polsce i umożliwiający założenie firmy przez Internet (www.ceidg.gov.pl.).
Środki unijne dla osób zamierzających otworzyć własną działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek kapitałowych, np. spółek z ograniczoną odpowiedzialnością lub akcyjnych) przewidziano w postaci bezzwrotnej dotacji (do 40.000,00 zł) lub mikropożyczki (do 50.000,00 zł). Pożyczki to środki zwrotne, które są oferowane na bardziej preferencyjnych warunkach, niż kredyty w bankach komercyjnych.
Tego rodzaju wsparcie funkcjonuje w ramach Programu Kapitał Ludzki - w Działaniu 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz Działaniu 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie. Pierwsze działanie skierowane jest w zasadzie do szerokiego grona chętnych. Drugie do osób zwolnionych z pracy z winy zakładu lub przewidzianych do zwolnienia, zwłaszcza w ramach zwolnień grupowych.
W obu działaniach schemat jest podobny. Żeby otrzymać dotację/pożyczkę trzeba spełnić kilka warunków.
W każdej firmie, tak jak w życiu bywają lata tłuste i chude. Niestety te drugie przysparzają nam sporo problemów. Dlatego aby ich uniknąć należy zastanowić się co takiego powoduje, że nasza firma przestaje przynosić zyski i zaczyna odnotowywać straty. Poznanie przyczyn problemów pomoże nam uniknąć ich w przyszłości i poprawi sytuację finansową naszej spółki.
Wśród polskich firm coraz większe tryumfy popularności święci audyt. Choć dla wielu osób nazwa nadal wydaje się być mocno enigmatyczna, to nie da się ukryć, że zalety wynikające z tego rodzaju działań odbijają się szerokim echem w dziedzinie biznesu. Nie bez powodu już Henry Ford twierdził, że Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Warto zatem przekonać się, czy działania podjęte przez przedsiębiorców faktycznie prowadzą przez ścieżki rozwoju. Od czego jednak zacząć?
Zastanawiasz się, jak skutecznie zainteresować szerokie grono klientów swoimi usługami czy produktami? Poszukujesz niezawodnej metody zwiększania sprzedaży i pomnażania zysków? W osiągnięciu tych celów pomogą Ci specjaliści od marketingu, którzy w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie, a także Twoje oczekiwania, pomogą Ci opracować oraz wdrożyć szczegółowe strategie marketingowe.