Favore.plBaza wiedzy

"Co zrobić" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
  • Jak sobie radzić z trudnym klientem?

    Autor: MariaKuziela   |   10 gru 2021, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić z trudnym klientem? Trudny klient zdarza się wszędzie. Dlatego trzeba się liczyć z tym, że prędzej czy później się na niego natknie. I przygotować się. Źle przeprowadzona rozmowa może spowodować, że klient zrezygnuje z usług twojej firmy i wystawi jej złą opinię. Jak więc umiejętnie obsłużyć trudnego klienta, by na końcu poczuł się lepiej? Wskazówki w artykule!
  • Usługi biura rachunkowego

    Autor: konsultant_finansowy   |   20 lut 2016, 8:03   |   Dział: Artykuły
     Usługi biura rachunkowegoWiele osób zakłada swoje firmy, aby ustabilizować kwestie finansową w swoim życiu. Dlaczego? Własna firma, w której sami jesteśmy sobie szefem pozwala na osiągnięcie sukcesu, o którym marzy wielu z nas. Zakładając własną firmę musimy liczyć się z tym, że będziemy musieli ponieść także wiele kosztów i spadnie na nas masa nowych obowiązków.
  • Jak tworzyć skuteczne bannery?

    Autor: arbeta   |   27 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Jak tworzyć skuteczne bannery?Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
  • Facebook - narzędzie marketingowe dla każdego

    Autor: Kasiamer   |   11 mar 2015, 8:40   |   Dział: Artykuły
    Piszesz bloga lub prowadzisz stronę, ale nie wiesz, co zrobić, by zanotować większą liczbę odwiedzających? Załóż fanpage na Facebooku, powiadamiaj o nowych postach, załączaj odnośniki. Dzięki temu zachęcisz swoich znajomych do wejścia na twojego bloga / stronę.
  • Założyłeś firmę? Zacznij ją promować

    Autor: Kasiamer   |   24 lis 2014, 9:12   |   Dział: Artykuły
    W końcu udało Ci się dopiąć na ostatni guzik wszelkie formalności i twoja firma może wystartować. Jednak co zrobić, aby zdobyć pierwszych klientów? Jak zwrócić ich uwagę, jeśli na rynku jest tylu konkurentów?