-

Dziś system pracy i aranżacje przestrzeni biurowych ulegają diametralnym zmianom. Nowoczesne rozwiązania technologiczne umożliwiają pracę w każdym miejscu na świecie, w samochodzie, domu, na lotnisku.
-

Podstawowe wytyczne dotyczące przesłania prośby o zgodę na otrzymanie oferty handlowej/reklamy do potencjalnych klientów. Najczęstsze błędy i przykładowe, najprostsze zapytanie. Jakich zapisów należy się wystrzegać by nie narazić swojej firmy na przykre konsekwencje prawne?
-

Przystępując do wdrożenia systemu zarządzania opartego o normę ISO lub inny standard międzynarodowy czy też krajowy, wielu z nas staje przed dylematem wyboru jednostki certyfikującej, która ma dokonać procesu certyfikacji systemu zarządzania. Wybór jest trudny. Szacuje się, że na polskim rynku działa od 60 do 80 jednostek certyfikujących!.... czytaj więcej..
-
Potencjał oraz szereg umiejętności to cechy charakteryzujące dobrego sprzedawcę. Osiągnięcie bez nich większych efektów sprzedażowych jest praktycznie niemożliwe. A Negocjacje? Jak wiele od nich zależy wie każdy handlowiec.
-
Są takie zawody, w których ciągła edukacja to wymóg nie tylko rynku, ale i prawa. Pracownicy nieruchomości pośrednicy, zarządcy i rzeczoznawcy majątkowi - mają coroczny obowiązek doskonalenia zawodowego. Czy to zawsze wiążą się ze spędzaniem wielu godzin na sali szkoleniowej? Czy męczące dojazdy do miejsca kursu są nieuniknione? I najważniejsze: czy szkolenia to tylko sucha teoria?
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-

Prawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.
-

W ostatnich latach liczba klientów pozyskiwanych przez internet wzrasta w coraz szybszym tempie. Z jednej strony niewątpliwie przyczynił się do tego ogólny wzrost liczby internautów. Według badania NetTrack, w 2010 roku już ponad połowa Polaków powyżej 15 roku życia aktywnie korzysta z internetu. Jeszcze w 2001 roku było w Polsce zaledwie 12% aktywnych internautów.