-

W firmach i urzędach coraz większą popularnością cieszy się outsourcing usług porządkowych. Wbrew dotychczasowym opiniom, zlecenie sprzątania biura firmie zewnętrznej opłaca się bardziej niż zatrudnianie własnego personelu. Na co zwrócić uwagę wybierając firmę sprzątającą? Prezentujemy kilka porad.
-

Czy kiedykolwiek podczas zakupów zastanawialiśmy się nad tym, dlaczego produkty na półkach ułożone są w taki, a nie inny sposób, albo nad kolejnością, w jakiej uporządkowane zostały poszczególne działy? Być może niektórzy z nas zwrócili uwagę na to, jak przemyślnie sąsiadują ze sobą produkty spożywcze czy kosmetyczne.
-

25 listopada 2011 r. w Warszawie, w Fabryce Trzciny, odbędzie się po raz pierwszy wydarzenie Partnerstwo miarą sukcesu. Zdarzenie to jest skierowane do branży papierniczo-biurowej, branż pokrewnych oraz klientów tych branż. Organizatorem wydarzenia jest Partner XXI Sp. z o.o., kwartalnik MaCOOLatura oraz Partnerzy. Wydarzeniem specjalnym tego spotkania jest jubileusz 15-lecia Partner XXI Sp. z o.o.
-
Potencjał oraz szereg umiejętności to cechy charakteryzujące dobrego sprzedawcę. Osiągnięcie bez nich większych efektów sprzedażowych jest praktycznie niemożliwe. A Negocjacje? Jak wiele od nich zależy wie każdy handlowiec.
-
Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
-
Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
-
Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?
-

Prawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.
-
Tworzysz CV, wysyłasz do je kolejnych pracodawców, a tu nic. Zaczynasz się zastanawiać dlaczego nikt nie odpowiedział na Twoje zgłoszenie. Przecież nie jesteś gorszy od innych kandydatów, sporo umiesz, robiłeś to i owo. Tymczasem telefon milczy jak głaz, a pocztę mailową zasypuje Ci wyłącznie spam. Czyżbyś popełnił jakiś błąd? Jeśli masz na sumieniu któryś z poniższych błędów bij się w piersi inatychmiast się popraw!