Favore.plBaza wiedzy

"Usług" w artykułach z kategorii Edukacja, nauka (strona 2)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • 9 sposobów na dobre pierwsze wrażenie

    Autor: PrzemekMosakowski   |   1 lis 2013, 17:54   |   Dział: Artykuły
    9 sposobów na dobre pierwsze wrażenieBadania neuromarketingowe wykazują, to co od wielu lat świetni prezenterzy znają z doświadczenia. Pierwsze wrażenie jest niezwykle silne, dlatego kluczowa jest wiedza, jak mądrze je kreować.
  • Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymi

    Autor: konto_usuniete_363221   |   10 sie 2013, 22:14   |   Dział: Artykuły
    Marketingowe zarządzanie placówkami oświatowymiPlacówką oświatowym stawia się coraz większe wymagania, którym mogą sprostać dzięki odpowiedniemu marketingowi. Marketingowe zarządzanie placówkami nie tylko prywatnymi ale także publicznymi to ważny element ich rozwoju. Spełnienie oczekiwań odbiorców jakimi są dzieci oraz ich opiekunowie nie jest rzeczą prostą. Wychowanie przedszkolne jest pewnego rodzaju marketingowym produktem, którego wartość zależy przede wszystkim od oceny wyżej wymienionych odbiorców usługi. Trzeba zatem zadbać aby wartość ta była ważnym elementem ich rozwoju.
  • Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

    Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły
    Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.
  • Czego nie wiedzą słabi Telemarketerzy

    Autor: KasiK2_Ks   |   25 lis 2011, 10:25   |   Dział: Artykuły
    Czego nie wiedzą słabi TelemarketerzyNajskuteczniejsze techniki sprzedażowe to często takie, które sprawdzają się w życiu codziennym i których stosowanie odbywa się jakby poza naszą świadomością. Ich wielka siła wynika z tego, że działają w każdej sferze życia. Ta siła wynika z naturalnych odruchów i reakcji człowieka na bodźce. Jak opisywał Pawłow akcja, czyli bodziec i reakcja. Dzisiaj chciałabym omówić kilka narzędzi i strategii pomocnych w kontaktach z klientem, które skłonią go do skorzystania z Twojej oferty?