Sprzedaż laptopów oraz komputerów
Krapkowice (opolskie)
Kiedy konkurencja online staje się coraz bardziej zacięta, skuteczna reklama firmy w sieci okazuje się nieodzowna dla zwiększenia sprzedaży. Aby dotrzeć do szerokiej publiczności, musisz skorzystać z odpowiednich narzędzi. Rozwiązaniem, które może stanowić decydujący czynnik sukcesu, jest Netskaner. Sprawdź, jak może pomóc Ci w promocji biznesu.
Kto choć raz stał w długich kolejkach w zatłoczonej galerii handlowej wie, jak bardzo potrafi to zniechęcić do dalszych zakupów. Nic dziwnego więc, że zgodnie z raportem Gemiusa E-commerce w Polsce w 2021, już 77% decyduje się na robienie zakupów online. Kupowanie w sklepach internetowych jest szybkie, proste i wygodne. Co więcej, kupując online, oszczędzamy czas i nierzadko pieniądze, dzięki licznym rabatom, które zostały przygotowane dla internautów. Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się więc na własny sklep internetowy, aniżeli na biznes stacjonarny takie rozwiązanie jest korzystniejsze zarówno dla właścicieli firm, jak i ich klientów. O tym, dlaczego warto rozważyć wejście do branży e-commerce oraz ile kosztuje e-sklep, przeczytasz w tym artykule!
Chcesz skutecznie walczyć o klienta? W takim razie Twoja firma musi być aktywna w sieci. Pamiętaj przy tym, że do odniesienia sukcesu nie wystarczy już samo stworzenie witryny WWW czy sklepu online. W końcu robiąc to, co konkurencja masz niewielkie szanse, by się wyróżnić na jej tle. Aby zbudować przewagę i docierać do nowych odbiorców, wykorzystaj pozycjonowanie stron internetowych. Zapoznaj się z naszym artykułem i dowiedz się więcej o jednej z najskuteczniejszych metod promocji marki w Internecie.
Rozwój e-handlu sprawia, że wiele firm przenosi swój biznes do sieci. W związku z tym już nawet 77% polskich internautów kupuje przez Internet. Do robienia zakupów wykorzystują zarówno e-sklepy, jak i marketplace'y. W poradniku przedstawiamy wady i zalety obu rozwiązań oraz podpowiadamy, którą platformę do sprzedaży online wybrać.
Marketplace to jeden z najciekawszych sposobów na rozpoczęcie działalności w sieci. Obecnie zyskuje na popularności, ponieważ pandemia wpłynęła na ogromny rozwój e-handlu w ostatnich latach. Dla wielu sklepów internetowych stanowi również dodatkowy kanał sprzedaży w ramach strategii omnichannel. Sprawdź, co daje sprzedawcom obecność na platformach handlowych.
Rynek e-commerce od lat nieustannie się rozwija. Rok 2020 oraz kończący się 2021 były jednak pod tym względem przełomowe. W związku z pandemią wielu przedsiębiorców przeniosło bowiem swój biznes do sieci. Popularnością cieszą się nie tylko własne sklepy internetowe, ale również markeplacey. Przekonaj się, czy warto sprzedawać tam swoje produkty.
Black Friday na dobre wpisał się do kalendarza miłośników zakupów. Od lat stanowi również ogromne wyzwanie dla branży e-commerce. Sklepy stacjonarne i internetowe biją pod koniec listopada rekordy sprzedaży. Podpowiadamy, co należy zrobić, aby zyskać jak najwięcej podczas święta wyprzedaży. Poznaj skuteczne praktyki na Czarny Piątek dla firm.
Google wciąż udoskonala działania swojej wyszukiwarki. Nie od dziś wiadomo, że przy pozycjonowaniu stron WWW bierze pod uwagę doświadczenia użytkowników podczas korzystania z witryny. W połowie 2021 roku wprowadziła przełomowe zmiany w rankingach, które dotyczą jakości serwisu, czyli Core Web Vitals. Poznaj nowe wskaźniki i sprawdź, jak je mierzyć.
Chcesz poprawić pozycję swojej witryny internetowej w Google? Wartość treści na stronach WWW w kontekście wyszukiwarki podniosą odpowiednie słowa kluczowe. Przyjazne dla algorytmów zapytania główne i zależne uzyskamy poprzez właściwy research SEO. W tym celu możemy wykorzystać różnorodne narzędzia. Sprawdź, jak znaleźć i dobrać różne rodzaje fraz do konkretnej treści.
Jeden z największych problemów handlu internetowego stanowią porzucone koszyki. Według badań aż 70% procesów zakupowych w sieci kończy się niepowodzeniem. Powodów takich zachowań może być wiele, ale na część z nich sprzedawcy mają wpływ. Sprawdź, jak zwiększyć liczbę konwersji w e-sklepie. Dowiedz się, jak wstępne zainteresowanie odbiorców przełożyć na sfinalizowane transakcje.