Zakładanie ogrodów Wawer, Józefów, Wiązowna, Halinów, Dębe Wielkie
Wiązowna, Halinów, Wawer, Józefów, Warszawa (mazowieckie)
Złota 7 lokal 28 - WIRTUALNE BIURO Warszawa za 59 zł
Warszawa (mazowieckie)
Polimeryzacja posadzek - akrylowanie wykładzin PCV , Tarket , Gerflor
Gdańsk , Gdynia , Sopot , Tczew , Elbląg , Puck, Reda (pomorskie)
Renowacja posadzek marmurowych, polerowanie, impregnacja
Gdańsk , Sopot , Gdynia , Pruszcz Gd , Rumia, Reda (pomorskie)
Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.
Historia o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
W obecnych czasach coraz większe znaczenie na rynku przedsiębiorstw ma ich zasób intelektualny, którego posiadanie warunkuje zdobycie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Istotnym czynnikiem wpływającym na niego mają oczywiście szkolenia pracowników, które przynoszą jak najbardziej wymierne efekty.
Webinary, czyli tematyczne seminaria online cieszą się sporą popularnością. Być może z tego powodu, że zazwyczaj są one darmowe i w przyjemny sposób można dowiedzieć się interesujących rzeczy, a także w szybki i łatwy sposób przekazać swoją wiedzę. Jak jednak sprawić, aby dotarła ona do jak najszerszego grona odbiorców?
Podczas spotkań służbowych istnieją niepisane reguły postępowania. Jak zachować się, aby uniknąć gafy?
Przemawianie publiczne sporej większości społeczeństwa kojarzy się z czym nieprzyjemnym i stresującym. Czasem jednak trzeba stawić temu czoło i poprowadzić prezentację, nierzadko prezentację biznesową. Jak jednak się do tego zabrać, żeby wszystko poszło gładko, prosto i przyjemnie?
Spotkania biznesowe często postrzegane są jako szansa na rozwój firmy, możliwość poznania ciekawych ludzi i zarazem potencjalnych partnerów biznesowych oraz sposób na promowanie własnej firmy. Niestety, w praktyce nie zawsze wygląda to tak kolorowo i zdarza się, że spotkania biznesowe są nudne, ich uczestnicy nie mogą doczekać się końca imprezy, a organizator traci swoje ciężko zarobione pieniądze, bo ma do opłacenia koszty wynajęcia sali, załatwienia cateringu i wielu innych rzeczy. Czy można się tego ustrzec i zwiększyć szanse na to, że spotkanie biznesowe będzie naprawdęudane? Okazuje się, że tak - wystarczy stosować się do kilku podstawowych zasad.
W dzisiejszych czasach niemal każde stanowisko pracy, związane z wykonywaniem czynności biurowych i administracyjnych wymaga pracy z komputerem i znajomości specjalistycznych programów biurowych. Dlatego odpowiednio przeprowadzony kurs Excel jest podstawowym krokiem ku skutecznemu zaistnieniu na rynku pracy.
Ocenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.