Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Psycholog" w artykułach z kategorii Kursy, szkolenia

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
  • Poruszać głębokie struny w sercu człowieka storytelling w sprzedaży

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 9:33   |   Dział: Artykuły
    Poruszać głębokie struny w sercu człowieka  storytelling w sprzedażyHistoria o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
  • Błędy psychologiczne w ocenianiu pracowników

    Autor: nowak-jakub   |   23 paź 2015, 13:11   |   Dział: Artykuły
    Błędy psychologiczne w ocenianiu pracownikówOcenianie pracowników to bardzo odpowiedzialne zadanie dla każdego przedsiębiorstwa. Nieumiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi może doprowadzić do większych szkód niż potencjalne korzyści, które firma mogłaby osiągnąć. Osoba oceniająca musi być obiektywna i dobrze zorientowana w celach, jakości wykonywaj przed pracowników pracy. Często do czynienia mamy jednak z subiektywizmem i różnego typu błędami.
  • E - learning. Efektywność, zalety i ograniczenia e - nauczania

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:16   |   Dział: Artykuły
    Historia e-learningu, powszechnie uważanego za narzędzie nowoczesne i innowacyjne, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Polsce, sięga początków XVIII wieku, kiedy to pojawiły się pierwsze ogłoszenia proponujące naukę na odległość. Przykładowo Uniwersytet Krakowski pierwszy kurs korespondencyjny (dotyczący rzemieślnictwa) uruchomił już w 1776 roku. Przełomem w historii nauczania na odległość było jednak dopiero upowszechnienie się radia i telewizji, a przede wszystkim komputera i Internetu. Dziś e-learning rozumiany jest przede wszystkim jako nauczanie w 100% przez komputer i Internet, pozwalające na pełną niezależność geograficzną...
  • Opłacalność e - learningu we wdrażaniu nowych pracowników biurowych

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:14   |   Dział: Artykuły
    E-learning, jako alternatywna forma dla szkoleń tradycyjnych, bardzo szybko zyskuje na popularności. Coraz częściej wykorzystywany jest nie tylko w firmach prywatnych, ale również w urzędach, na uczelniach wyższych oraz w innych instytucjach.
  • Motywacja pracowników a koszty szkolenia, czyli czy e - learning naprawdę się opłaca?

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:12   |   Dział: Artykuły
    Coraz więcej firm inwestuje w zdalne nauczanie pracowników, a e-learning, jako alternatywa dla tradycyjnych szkoleń, zyskuje na popularności. Niestety, wciąż nie brak problemów przy wdrażaniu tego systemu. Jednym z najważniejszych jest brak motywacji uczestników do pełnego zaangażowania się w prowadzone szkolenia. Jak zatem wybrać efektywny e-learning i mądrze zainwestować w pracowników?
  • Motywacja w e - learningu

    Autor: dom_szkolen   |   16 sie 2011, 12:02   |   Dział: Artykuły
    Współczesne organizacje osiągają przewagę konkurencyjną głównie w oparciu o czynniki niematerialne: wiedzę, reputację, wartości czy etykę. Odpowiednie kompetencje - nie tylko w obszarze twardej wiedzy fachowej, ale przede wszystkim w obszarze postaw i umiejętności miękkich są podstawą rozwoju firmy. Oprócz tradycyjnych szkoleń, skuteczny w ich wzmacnianiu jest nowoczesny e-learning. Jak jednak sprawić, aby uczestnicy wykazali niezbędną motywację i efektywnie wykorzystali tę formę edukacji?