Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

Kurs tworzenia stron internetowych

Aby dodać lub edytować usługę, musisz być zalogowany. Jeśli jeszcze nie masz konta, zarejestruj się teraz!
FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI

Dodaj zlecenie

Kurs tworzenia stron internetowych

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • mscislaw 23 sie 2013, 11:48
    Chciałbym stworzyć blog o motoryzacji. Nie znam się jednak na tworzeniu stron. Myślicie, że dam radę sam ogarnąć ten temat?
  • hipcio 24 sie 2013, 15:20
    Pewnie, że sam dasz radę. Nie jest to ekstremalnie trudna sprawa. Poza tym w sieci masz dużo materiałów na ten temat. Osobiście polecam Ci stworzenie strony na skrypcie Joomla! Jest on powszechnie wykorzystywany. Tutaj masz dużo kursów z tego zakresu http://strefakursow.pl/kursy/joomla.html
    Rozejrzyj się także na oficjalnej stronie J.
  • 11 wrz 2013, 18:38     (ostatnio zmieniony przez autora 20 wrz 2013, 14:02, w całości zmieniany 1 raz)
    Jeśli motoryzacja jest Twoją pasją, to nie powinieneś mieć z tym żadnego problemu. Życzę powodzenia.
  • 20 wrz 2013, 7:15
    joomla jak na początek wydaje mi się zbyt rozbudowana, może warto pochylić się nad wordpresem uśmiech
  • 25 wrz 2013, 12:47
    Dokładnie, polecam Wordpress'a - jest to platforma stworzona pod blogi, z bardzo szczegółową dokumentacją i ogromnym wsparciem społeczności. Dodatkowo możesz bez problemu dodawać wtyczki poprzez ich instalację z poziomu panela administratora (tylko klikając).
    Pogooglaj, a sam zobaczysz jak prosto zacząć z WP i jakie daje możliwości późniejszej rozbudowy.
  • waloria 26 wrz 2013, 11:30
    julianmitecki napisał:joomla jak na początek wydaje mi się zbyt rozbudowana, może warto pochylić się nad wordpresem uśmiech
    dokladnie, wordpress jest chyba najlepszy dla zwyklych kowalskich uśmiech
  • 4 paź 2013, 7:44