Favore.plForumPozostałe tematy

Wilgoć w domu

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Wilgoć w domu

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Pozostałe tematy 1 2 z 2  
  • rojan-58 1 lut 2014, 21:30
    Witam wszystkich interesujących sie tym problemem.Dzisiaj byłem z takim problemem w domu starym.W 2007r.wykonałem izolację poziomą przeciwwilgociową co się okazuje! od posadzki jest podciąganie wilgoci i wigoć wychodzi na ścianę,a ściana jest tzn.tynk wapienno cementowy,a potem gładz gipsowa.Właśnie są błedy przy remontach,tutaj był problem posadzki,która nie była odizolowana i wilgoć sobie poszła na ścianę.Dlatego należy zwracać uwagę na te problemy.Zajmuję sie tym już od dawna i zawsze wiem co jest grane.Jestem ponoć lekarzem od wilgoci,tak kiedyś ktoś mnie określił,dlatego dzwońcie i pytajcie pzdr.Jacek Rosiński
    Cytuj
  • rojan-58 1 lut 2014, 21:42
    rojan-58 napisał:Witam wszystkich interesujących sie tym problemem.Dzisiaj byłem z takim problemem w domu starym.W 2007r.wykonałem izolację poziomą przeciwwilgociową co się okazuje! od posadzki jest podciąganie wilgoci i wigoć wychodzi na ścianę,a ściana jest tzn.tynk wapienno cementowy,a potem gładz gipsowa.Właśnie są błedy przy remontach,tutaj był problem posadzki,która nie była odizolowana i wilgoć sobie poszła na ścianę.Dlatego należy zwracać uwagę na te problemy.Zajmuję sie tym już od dawna i zawsze wiem co jest grane.Jestem ponoć lekarzem od wilgoci,tak kiedyś ktoś mnie określił,dlatego dzwońcie i pytajcie pzdr.Jacek Rosiński.
    Cytuj
  • michal67 15 kwi 2014, 11:35
    Może ogrzewanie podłogowe załatwi sprawę http://www.ihouse.pl/news/detal/ogrzewanie-podlogowe-czy-warto-w-nie-zainwestowac/233/1 Podobno taki sposób ogrzewania mieszkanie staje się coraz bardziej popularny.
    Cytuj
  • rojan-58 15 kwi 2014, 18:05