Favore.plForumSprzęt elektroniczny, fotografia

Toshiba Camileo P10 na wakacje

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Toshiba Camileo P10 na wakacje

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • waclaf 29 lip 2010, 23:16
    Za 2 tygodnie wybieram się wraz rodzinką nad morze czarne. Żona próbuje mnie namówić do zakupu kamery. Ja niestety nie znam się za bardzo na elektronice. Przeglądając ofertę alegro znalazłem niezbyt drogą kamerkę firmy toshiba. Co sądzicie o tym wyborze? Może polecicie mi coś innego, ale lepszego, w podobnym przedziale cenowym ?
    Cytuj
  • just_jack 30 lip 2010, 1:03
    Cześć. Wydaje mi się, że kamera ta jest marna. Filmy wychodzą niewyraźne, a jakość dźwięku też pozostawia wiele do życzenia. Jedyną zaletą tej kamerki jest jej cena.
    Cytuj
  • quargoth 30 lip 2010, 6:16
    Kamerka toshiby jest ładne wykonanie i prostota w obsłudze. Pojemność można rozszerzyć poprzez zakup dodatkowej karty pamięci. Zdecydowanie polecam ten produkt.
    Cytuj
  • finemon 30 lip 2010, 7:51
    O zakupie tej kamerki myślę już od jakiegoś czasu. Myślę że jest ona dobrym amatorskim sprzętem za naprawdę niewielkie pieniądze. Myślę, że zaspokoi ona w zupełności moje wymagania i będzie doskonałym urządzeniem do tworzenia rodzinnych pamiątek na lata.
    Cytuj
  • cylkinka 30 lip 2010, 9:33
    Jest to moja pierwsza kamerka. Jest ona naprawdę prosta w obsłudze, więc jeżeli nie przepadasz za zbyt skomplikowanym sprzętem, to będzie to doskonały produkt dla ciebie ! Kamerka nagrywa filmy w naprawdę dobrej jakości. Polecam !

    Cytuj
  • balinka 30 lip 2010, 11:15
    Moim zdaniem kamerka działa super ! Poza tym bardzo ładnie wygląda !

    Cytuj
  • decybel 30 lip 2010, 12:43
    Jeśli nie chcesz kręcić profesjonalnych filmów to jest to urządzenie właśnie dla ciebie. Jakoś dźwięku i obrazu mogła by być lepsza, ale w tej cenie trudno będzie ci znaleźć lepszy produkt.

    Cytuj