Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

Ile trwają studia doktoranckie?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Ile trwają studia doktoranckie?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Beetlejuice85 25 lip 2010, 19:44
    Witam wszystkich. Rozważam właśnie czy nie spróbować dostać sie na studia doktoranckie. Chcę też z drugiej strony jak najszybciej zacząć pracować, próbuje to sobie jakoś przekalkulować.. Macie jakieś doświadczenia? Pozdrawiam wszystkich.
    Cytuj
  • antymonia 26 lip 2010, 15:32
    Najlepiej jeśli o szczegóły dopytasz w sekretariacie na swoim wydziale. Ja jestem już po drugim roku studiów doktoranckich, zostały mi jeszcze dwa lata, do planowego ukończenia. studiuję dziennie, co wiąże się z pewnymi konsekwencjami. Studia są nieodpłatne, ale żeby dostać stypendium (za prowadzenie zajęć) nie można mieć pełnego etatu. Do tego zajmują trochę czasu - trzeba chodzić na zajęcia, a jak się prowadzi to w ogóle dochodzi dużo obowiązków. Musisz też wziąć pod uwagę czas przeznaczony na badania i pisanie publikacji, bo bez tego się nie obronisz. Zastanów się dobrze, potrzebna jest odpowiednia organizacja.
    Cytuj
  • Cloudy 29 lip 2010, 23:05
    Wg rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego studia doktoranckie najwyżej cztery lata, w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać wydłużone, Ale najwyżej na rok. O przedłuzenie można wystąpić z powodu choroby, ciąży i urodzeniai dziecka...
    Cytuj
  • aleksander_wielki 30 lip 2010, 0:50