Favore.plForumSzkoły, kursy, szkolenia, korepetycje

Jaki kierunek studiów?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jaki kierunek studiów?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • IKZE 25 lip 2016, 1:46
    Chciałem się zapytać, bo z pewnością wiele z Was jest absolwentami różnych szkół, którzy już pracują jak najlepiej dobrać dwa kierunki, żeby wiedza jedego uzupełniała sie z drugim, bo nie chodzi mi o sam papier, że mam dwa kierunki skończone, tylko żeby faktycznie znać się na danym temacie. Obecnie studiuję ekonomię (II rok) ale chciałbym podjąc jeszcze jedne studia, i tutaj rodzi się problem, bo ekonomia jest trochę zbyt ogólna i należałoby to poprzeć jakaś specjalnością. Na stronie WSB w Szczecinie znalazłem dwa kierunki, które by mnie interesowały i zastanawiam się nad jednym z nich tj się nad finansami i rachunkowością oraz prawem w biznesie, ale że nie mam jeszcze żadnego doświadczenia na rynku pracy, to chce się od Was dowiedzieć, co jest przydatniejsze w późniejszej praktyce?
    Cytuj
  • Arcio44 10 sie 2016, 21:10
    W dalszym ciągu informatyka jest dobrym pomysłem. Ewentualnie mechatronika.
    Cytuj
  • mojojojo 22 sie 2016, 14:42
    z tych dwóch kierunków, które wymieniłeś, to tak średnio przydatny jest i jeden, i drugi... a co do wypowiedzi o informatyce... no nie powiedziałabym, ze jest do końca tak samo jak jakieś 3 lata tematu, kiedy informatyków brakowało i był wielki bum. Teraz są potrzebni, owszem, ale DOBRZY. Jest niedobór DOBRYCH informatyków. Więc nie ma co zmuszać się na siłe do tego kierunku, jesli nie widzi się w nim siebie, bo nigdy się nie bedzie tak dobrym jak ktos, kto robi to z pasji. Jak kolega skończy studia za min, 3 lata, to może być zupełnie inna sytuacja na rynku, ciężko przewidzieć. Ale fakt faktem, że internet i media rosna w siłę. Tylko niech nie przyjdzie Ci do głowy iśc na dziennikarstwo wielki uśmiech
    Cytuj
  • justtt 22 sie 2016, 18:11