W kraju, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz popularniejsze są pojęcia takie jak chociażby reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi wyznaje opinię, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają za cel wprowadzanie w błąd klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika najczęściej z nieznajomości tematu. Public Relations jest zespołem technik, które mają za cel kreowanie oraz utrzymyawnie pozytywnych relacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR jest częścią szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy chociażby rzecznictwo prasowe. Ma ono na celu nie wprowadzanie otoczenia w błąd, lecz przede wszystkim informowanie o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle ważne w przypadku zaistnienia kryzysu. Przykładowo, w momencie, gdy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to także chociażby działalność wydawnicza, czy organizacja różnych eventów. Warto pamiętać, że public relations nie ma za cel oszukiwania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo istotną działalnością, gdyż poprawnie prowadzone wpływa na pozytywne relacje między organizacją a jej otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie uskarżają się, że z organizacją ciężko jest się komunikować.