favore.pl
NLP w biznesie

NLP w biznesie nr 145384

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 399 / osoba
Użytkownik
Kontakt
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Sprzedajemy również materiały szkoleniowe opracowane specjalnie z myślą o samokształceniu.

Zapraszamy na szkolenie:

Czas trwania: 2 dni

Najbliższy termin:  20-21 wrzesień 2010 r.

Nowoczesne organizacje coraz częściej sięgają po mniej bądź bardziej standardowe metody rozwoju pracowników. Kluczem wyboru jest jednak już nie tylko skuteczność i efektywność danej metody szkoleniowej, ale przede wszystkim to, w jaki sposób wpływa i czy poszerza elastyczność pracowników. Skoro więc, według mądrości strategów, najbardziej elastyczna jednostka wygrywa, warto skupić się na przełożeniu strategii sukcesu i rozwijania/poszerzania tego co możliwe dla organizacji przy wykorzystaniu metod, które to umożliwią w najszybszy i najprostszy sposób. Jednym z nich jest wykorzystanie zasad NLP – neurolingwistycznego programowania - w codziennym życiu organizacji i jej pracowników.

Czym jest NLP?

Przede wszystkim sposobem na osiąganie sukcesu i wybitnych rezultatów w każdej dziedzinie. To dyscyplina, która dzięki wykorzystaniu wiedzy z zakresów psychologii, lingwistyki, komunikacji, neurologii umożliwia zwiększenie i ukierunkowanie wpływu na siebie i zachowanie innych. Zajmuje się procesem zbierania i przetwarzania oraz organizowania informacji w mózgu, sposobami komunikacji i przełożeniem tego na zachowanie i sposób funkcjonowania ludzi. NLP to również zbiór technik, narzędzi i wzorców wykorzystywanych w skutecznym i efektywnym działaniu, nie tylko w biznesie.

Z technik NLP korzystają od lat psychologowie, negocjatorzy, świat biznesu, świat sportu, ludzie reklamy, politycy, a ostatnio coraz częściej ci, którzy chcą po prostu poprawić jakość
i komfort swojego życia.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą mieli okazję przekroczyć granice tego, co do tej pory wydawało się niemożliwe dla nich i ich organizacji, będą w stanie zwiększyć swoją skuteczność osiągania sukcesu poprzez wypracowanie sposobów na lepszą komunikację oraz dopasowanie się i szybsze osiąganie celów jednostkowych i celów organizacji.

Cele szkolenia

Nabycie/poszerzenie wiedzy i umiejętności wykorzystania technik NLP do osiągnięcia sukcesu na poziomie osobistym i biznesowym
Wykorzystanie umiejętności i narzędzi NLP do skutecznej i efektywnej komunikacji, rozpoznawania różnych stylów myślenia i nawyków komunikacyjnych, prowadzenia procesu komunikacji tak, aby uzyskiwać zamierzone efekty
Poznanie, rozwijanie i udoskonalanie własnych umiejętności i zasobów intelektualnych
Udoskonalenie umiejętności i strategii osiągania założonych celów
Poprawa jakości funkcjonowania w biznesie

Odbiorcy szkolenia: Kadra menedżerska

Korzyści

W efekcie warsztatów uczestnicy nauczą się jak:
Wykorzystać nabyte umiejętności w praktyce
Budować własny wizerunek spójnego i skutecznego managera, osiągającego sukces w biznesie
Zarządzać emocjami, wartościami, przekonaniami własnymi/zespołu/klientów w celu osiągnięcia zamierzonych rezultatów
Identyfikować potrzeby i system wartości współrozmówców poprzez zadawanie odpowiednich pytań, poprzez posługiwanie się językiem korzyści, współpracy, perswazji
Elastycznie wpływać na proces komunikacji i zmianę przekonań (w tym na rozwiązywanie wątpliwości i potencjalnych sytuacji problematycznych; sztuka asertywności)

Metody

Forma warsztatowa, dużo ćwiczeń, dyskusji, pracy w grupach, case studies. Uczestnicy mają okazję wykorzystać nabytą wiedzą w praktyce - od razu, w trakcie szkolenia i na bieżąco rozwiązywać sytuacje postrzegane jako skomplikowane i trudne, wymagające zmiany. Tworząc program szkoleniowy, trener wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu NLP, zasad prowadzenia biznesu, komunikacji, public relations, psychologii. Wyzyskuje przy tym nowoczesne techniki uczenia się (m.in. systemowe techniki myślenia i modelowanie). Warsztaty przeprowadzone są na bazie podanych poniżej modułów, a każdy z nich to określony obszar kompetencji. Ostateczny plan warsztatów zostanie wzbogacony o potrzeby uczestników, zdefiniowane przed szkoleniem w ramach audytu komunikacyjnego (ankieta potrzeb uczestników).

Certyfikaty

Wszyscy uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu.

Materiały szkoleniowe dla uczestników

Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów obejmujący tematy opracowywane w trakcie warsztatów oraz podręcznik z wiedzą teoretyczną i przykładami zastosowania jej w praktyce. Większość informacji zawartych w materiałach nie jest dostępna w innej literaturze.

Zakres merytoryczny szkolenia

Moduł 1. NLP - wprowadzenie

   1. Czym jest NLP
   2. Główne zasady NLP

Moduł 2. Skuteczne komunikowanie się z wykorzystaniem NLP

   1. Cele – co jest celem, a co jest efektem
   2. Sposoby dookreślania celów komunikacji, planowanie celów i efektów
   3. Komunikacja werbalna
   4. Komunikacja niewerbalna – niewerbalne sposoby na udaną komunikację
   5. Dopasowanie do rozmówcy – techniki budowania i utrzymania kontaktu
   6. Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny), czyli w jaki sposób się komunikujemy
   7. Język a systemy reprezentacji, czyli jak sposób zbierania informacji, wpływa na język, którego używamy
   8. Rozpoznawanie systemów reprezentacji a skuteczna komunikacja
   9. Używany język a reakcja odbiorcy, w tym aspekty językowe, słownictwo – słowa klucze
  10. Słuchać a słyszeć, czyli sztuka aktywnego słuchania (parafraza, odzwierciedlanie uczuć, wyjaśnianie)

13.  Zakłócenia w komunikacji

a.       Zniekształcenia, generalizacje, usunięcia

b.      Sposoby rozpoznawania i wykorzystywania wzorców językowych

Moduł 3. Siła perswazji, czyli poznaj swoich partnerów biznesowych (klientów, pracowników, interesariuszy)

   1. Siła perswazji, czyli poznaj wartości i przekonania partnera biznesowego, a dowiesz się, jak z nim nawiązać i utrzymać długofalową i efektywną współpracę
   2. Siła przekonań i Sztuka zmiany przekonań (reframing) jako element skutecznej współpracy i osiągania celów
   3. Założenia (presupozycje) i ich świadome wykorzystanie w procesie komunikacji
      w biznesie, w ramach nawiązywania relacji biznesowych

Moduł 4. Schematy funkcjonowania ludzi, strategie osiągania sukcesu
i przełożenie na wykorzystanie tej wiedzy w biznesie

   1. Metaprogramy, czyli schematy według których funkcjonują ludzie
   2. Rozpoznawanie poszczególnych połączeń metaprogramów
   3. Wzorce lingwistyczne
   4. Wykorzystanie wiedzy w praktyce
   5. Strategie osiągania sukcesu a strategie osiągania porażki
   6. Strategie kreatywności


Moduł 5. Wykorzystanie modelu NLP w praktyce - podsumowanie

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 399 / osoba
Użytkownik
Kontakt
Gration Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 61c/304
01-031 Warszawa

tel: 608630994608630994
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gration
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
NLP w biznesie - galeria
NLP w biznesie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Gościniec NAD POTOKIEM w Karpaczu zaprasza!   Następna usługa: DRZWI OKNA BRAMY