Szkolenie z efektywnej sprzedaży

Szkolenie z efektywnej sprzedaży nr 34293

Lokalizacja: Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)

INFORMACJE
Cena
479 / osoba
Kontakt
Maciej Chabowski
Grupa Trenerska Skills Designers
Wyślij e-mail
Węgierska 7/32
85-858 Bydgoszcz

tel: 607772951
tel: 501680746
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
sb: 09:00-17:00
nd: 09:00-17:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

Jeśli chcesz:
- PODNIEŚĆ WYNIKI SPRZEDAŻY
- BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE Z KLIENTAMI
- ZWYCIĘSKO PROWADZIĆ NEGOCJACJE
- SKUTECZNIE RADZIĆ SOBIE Z OBIEKCJAMI KLIENTÓW

Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie z zakresu technik sprzedaży oraz profesjonalnej obsługi klienta. Dowiesz się na nim jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów i wpływać na nich w sposób, który zagwarantuje Ci zwiększenie sprzedaży Twoich produktów. Zdobędziesz także wiedzę na temat skutecznego merchandisingu oraz efektywnych technik radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami. Zapraszamy już teraz! Liczba miejsc ograniczona!

Szkolenie poprowadzi wybitny praktyk sprzedaży i doświadczony trener biznesu, Przemysław Siwula. Od lat współpracuje on z firmami krajowymi i międzynarodowymi, m.in. BAHLSEN, WEDEL S.A., VOBRO, WISAN, SILOG, BAKOMA S.A., ZELMER czy APART, realizując dla nich coachingi i szkolenia handlowe. Przemysław Siwula jest właścicielem działającej od 1992 roku firmy szkoleniowej CREDO.

Program szkolenia:

Część 1: Rola komunikacji niewerbalnej w kontakcie z klientem
1.1 Czym jest komunikacja niewerbalna?
1.2 Rola komunikacji niewerbalnej w sprzedaży
1.3 Złote zasady wywierania doskonałego wrażenia (niekoniecznie pierwszego)
1.4 Sekrety pozytywnej mowy ciała
1.5 Odzwierciedlanie jako forma nawiązania pozytywnych relacji z klientem

Część 2: Techniki wpływu na klienta
2.1 Nawiązanie pozytywnych relacji jako formuła zwiększająca sprzedaż
2.2 Bezpieczne tematy, które można poruszać w kontakcie z klientem
2.3 Rola empatii w kontakcie z klientem
2.4 Techniki perswazji w kontakcie z klientem
2.5 „Magiczne” słowa ułatwiające sprzedaż
2.6 Przekształcanie komunikatów negatywnych w pozytywne

Część 3: Postawa negocjacyjna oraz argumentacja w sprzedaży
3.1 Zasady prowadzenia negocjacji
3.2 Błędy, których należy unikać podczas negocjacji
3.3 Etapy negocjacji
3.4 Sztuka argumentacji

Część 4: Zastrzeżenia i obiekcje klientów
4.1 Co to jest trudna sprzedaż?
4.2 Typologia klientów
4.3 Strategie radzenia sobie sprzedawcy w trudnych sytuacjach

Część 5: Merchandising jako niewidzialny sprzedawca
5.1 Gdy nie ma nas w sklepie merchandising sprzedaje za nas?
5.2 Jak ekspozycja wpływa na sprzedaż?
5.3 Jakie ekspozycje pomagają a jakie przeszkadzają w sprzedaży?
5.4 Ekologia sprzedaży

Termin: 3-4 października 2008r.
Inwestycja: 479 PLN / os.
Miejsce szkolenia: Park Hotel ul. Wrocławska 3, Bydgoszcz
Ilość wolnych miejsc: 16

Szkolenie jest oparte o techniki aktywnego rozwoju kompetencji. Każdy z bloków tematycznych wzbogacony jest ćwiczeniami warsztatowymi pozwalającymi na łatwe zaadaptowanie zdobytej wiedzy do praktyki.
Podczas zajęć zaplanowano wykorzystanie zróżnicowanych i interaktywnych metod pracy z grupą, tj. miniwykłady, pracę w podgrupach, burzę mózgów, prezentację multimedialną, analizę przypadków (case study), zadania grupowe oraz symulacje.

Zapisz się na szkolenie:
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny w dziale Terminarz, przesłać go nam drogą mailową lub pocztą, a następnie dokonać przelewu na podane niżej konto. Istnieje także możliwość telefonicznej rezerwacji miejsc.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Chabo
Szkolenie z efektywnej sprzedaży - galeria
Szkolenie z efektywnej sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Najlepsza Obsługa, Egzotyczne Wycieczki !!   Następna usługa: Kredyty dla firm