Podczas szkolenia będzie możliwość omówienia indywidualnych case study
zgłoszonych przez uczestników.
Aby zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku, ważne są dobrze zaplanowane i przemyślane działania marketingowe. Podczas szkoleń pokażemy Państwu, w jaki sposób budować plany marketingowe dopasowane do specyfiki mikro- i małych organizacji.
Uczestnicy poznają zasady budowania strategii marketingowej oraz w oparciu o nią, planowania działań operacyjnych. Zaprezentujemy Państwu najnowsze trendy marketingu, w tym również e-marketingu. Będą mieli Państwo okazję praktycznie omówić zagadnienia marketingowe, które mają rzeczywisty wpływ na osiąganie efektów również w e-biznesie.
• Wyślij e-mail 2 dni, 12.01.2012 i 13.01.2012 Wyślij e-mail
Wyślij e-mail Wyślij e-mail 2 dni, 24.01.2012 i 25.01.2012, Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail 2 dni, 17.11. i 18.11.
• Wyślij e-mail 2 dni, 24.10. i 25.10.
Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail 2 dni, 19.12., 20.12.
• Wyślij e-mail 2 dni, 08.12., 09.12
Wyślij e-mail
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania:
Marzena Pilarz - Specjalista ds. EFS i administracji