favore.pl
Call center, contact center, telemarketing, BOK

Call center, contact center, telemarketing, BOK nr 393465

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Ewa Góral
Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Poleczki 7
02-822 Warszawa

tel: 22 511930022 5119300
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-16:00
OPIS USŁUGI
W ramach naszego Wyślij e-mail oferujemy kompleksowy i skuteczny telemarketing. Posiadamy jeden z największych na polskim rynku potencjał do świadczenia usług Wyślij e-mail . 600 w pełni wyposażonych stanowisk telemarketingowych w trzech filiach pozwala wykonać nam 200 000 rozmów dziennie. Telemarketing jest jedną z najbardziej efektywnych metod dotarcia do potencjalnego Klienta oraz badania Klientów.
 
Telemarketing jako jedyne narzędzie komunikacji daje możliwość prowadzenia dialogu z odbiorcą i natychmiastowe uzyskanie informacji zwrotnej. Telemarketing jest również jedynym kanałem promocyjno-reklamowym pozwalającym na pełną personalizację komunikatu według potrzeb konkretnego rozmówcy.
 
Zakres usług świadczonych w ramach telemarketingu to:
 
  • aktualizowanie i budowa Wyślij e-mail
  • badanie potencjału, potrzeb i preferencji Klientów
  • obsługa rozmów przychodzących (dobór numerów infolinii typu 0 800..., 0 801... - udostępniamy łatwe do zapamiętania numery telefoniczne)
  • analizy w trakcie i po zakończeniu kampanii telemarketingowej
  • testowanie efektywności prowadzonych działań promocyjnych
  • umawianie spotkań
  • Wyślij e-mail
  • prowadzenie działań sprzedażowych
  • monitoring i windykacja należności
  • reaktywacja Klientów i sieci sprzedaży
  • badanie opinii i zadowolenia
  • Wyślij e-mail
  • Wirtualny Sekretariat czyli obsługa ruchu przychodzącego, obsługa korespondencji e-mailowej/ faksowej/ tradycyjnej
Korzyści z outsourcingu działań telemarketingowych w PCM
 
  • obniżenie kosztów Wyślij e-mail
  • skuteczna realizacja działań telemarketingowych bez zwiększania zaplecza kadrowego w firmie
  • w zależności od potrzeb klienta działania telemarketingowe możemy rozliczać za efektywne minuty rozmowy, godziny pracy, lub rozliczenia mieszane
  • możliwość wsparcia działań telemarketingowych o dodatkowe kanały komunikacji np : Wyślij e-mail , Wyślij e-mail , Wyślij e-mail , wysyłka SMS
  • stała i sprawna komunikacja z klientami
  • szybkie wdrażanie technologicznie zaawansowanych projektów
  • optymalizacja procesów marketingowych
  • wielostopniowy system zabezpieczeń gwarantuje wysokie bezpieczeństwo przetwarzanych danych oraz ochronę i poufność pracy.
  • wyselekcjonowani i przeszkoleni Konsultanci zapewniają wysoki poziom rozmów 
  • budowanie przyjaznych relacji z Klientami naszych Partnerów.
  • indywidualnie przygotowane skrypty rozmów pozwalają na osiągniecie wysokiej skuteczności
  • wielojęzyczne call center (podlinkowany) umożliwia prowadzenie projektów w językach obcych
  • specjalistyczne oprogramowanie do obsługi projektów umożliwia bieżącą analizę pracy każdego Konsultanta, ułatwia systematyczną pracę nad wzrostem efektywności oraz raportowanie dowolnie wskazanych działań

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
Ewa Góral
Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Poleczki 7
02-822 Warszawa

tel: 22 511930022 5119300
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ewa501
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Polskie Centrum Marketingowe Sp. z o.o. - Call center, contact center, telemarketing, BOK
Call center, contact center, telemarketing, BOK Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Novex - Twój piękny ogród   Następna usługa: Czyszczenie kostki brukowej, elewacji Częstochowa