favore.pl
Biuro rachunkowo - podatkowe Legionowo  -  optymalizacja ZUS i podatków

Biuro rachunkowo - podatkowe Legionowo - optymalizacja ZUS i podatków nr 443482

Lokalizacja: Legionowo, Jabłonna, Chotomów, Nieporęt, Serock (woj. mazowieckie)Więcej: Centrum

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
250 / sztuka
Użytkownik
Beata1972 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Wyślij e-mail
Legionowo
tel: 512618057512618057
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Oferta handlowa - Promocja „Wypróbuj za darmo”
Przez pierwszy miesiąc macie Państwo możliwość skorzystania z bezpłatnego promocyjnego
okresu.

Po tym okresie nasze wynagrodzenie ryczałtowe za usługowe prowadzenie ksiąg
rachunkowych dla Państwa firmy wygląda następująco:

do 50 dokumentów: 300 zł + vat
od 51 do 100 dokumentów miesięcznie: 400 zł. + VAT
od 101 do 150 dokumentów miesięcznie: 500 zł. + VAT
od 151 do 200 dokumentów miesięcznie: 700 zł. + VAT
Powyższa cena obejmuje:
Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość)
 Bieżąca ewidencja operacji gospodarczych,
 Prowadzenie rejestrów podatku VAT,
 Prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie amortyzacji,
 Wyliczanie należnych podatków, przygotowywanie deklaracji i zeznań podatkowych
(CIT, PIT, VAT),
 Reprezentowanie Klienta przed US i ZUS,
 Opracowanie i wdrożenie zasad polityki rachunkowości,
 Opracowanie i wdrożenie zakładowego planu kont,
 Wyprowadzanie zaległości,
 Archiwizacja dokumentów,
 Sporządzanie bilansu otwarcia,
 Sporządzanie śródrocznych i rocznych sprawozdań finansowych takich jak bilans,
rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, przepływy środków pieniężnych,
 Sporządzanie sprawozdań do GUS
 Sporządzanie przelewów bankowych,
 Nadzór nad bieżącym prowadzeniem księgowości,
 Konsultacje z zakresu rachunkowości.


Obsługa kadrowo-płacowa oraz ZUS
Umowa o pracę
40,00 zł/osoba
Umowa zlecenia i dzieło
20,00 zł/osoba
Umowa zlecenia z ZUS-em
30,00 zł/osoba
Zeznania roczne (PIT-16, PIT-28, PIT-36 i PIT-37) – 30,00 zł/zeznanie
Zgłoszenie spółki do Państwowej Inspekcji Pracy – 100 zł/jednorazowo
1. Wynagrodzenie za Usługi
Obsługa w zakresie BHP i PPOŻ
Rodzaj usługi
Cena netto (zł)
Szkolenie BHP – instruktaż ogólny
40,00/osoba
Szkolenie BHP pracodawcy/kierujący pracownikami / okresowe
180,00/osoba
Szkolenie BHP pracowników / okresowe
70,00/osoba
Opracowanie oceny ryzyka zawodowego
90,00/stanowisko
Opracowanie instrukcji stanowiskowych
50,00/szt.
Wizyta kontrolna zakładu pracy lub jednostki
100,00
Udział w pracach zespołu powypadkowego
300,00
W ramach usługi kadrowo-płacowej oferta obejmuje:
 przygotowanie miesięcznych list wynagrodzeń,
 przygotowanie miesięcznych deklaracji ZUS oraz PIT,


 przygotowanie raportów wewnętrznych,
 kalkulację wynagrodzeń bazujących na różnego rodzaju umowach,
 prowadzenie kart wynagrodzeń,
 przygotowywanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych,
 roczne rozliczanie podatkowe pracowników
 przygotowanie przelewów bankowych zgodnie z listą płac,
 przygotowanie pasków wynagrodzeń
 sporządzanie informacji o przekazanych składkach ZUS dla pracowników.
Mam nadzieję, że przedstawiony cennik i zakres usług będą dla Państwa interesujące. Oczywiście istnieje możliwość drobnej negocjacji cenowej.
W celu dalszego kontaktu, proszę o telefon pod numerem Wyślij e-mail .


Beata Zalewska


Zapraszamy również do skorzystania z usług dodatkowych oferowanych przez nasze Biuro:

W zakresie dodatkowej obsługi finansowo-księgowej oraz HR oferujemy:
1. Dokumentowanie operacji magazynowych
2. Dokonywanie spisów z natury
3. Przygotowanie rachunków przepływów pieniężnych
4. Przygotowanie budżetów i planów finansowych
5. Przygotowanie niestandardowych raportów finansowo-księgowych zgodnie z wytyczny-mi Zleceniodawcy
6. Przygotowanie analiz centrów kosztowych
7. Doradztwo w zakresie ustanowienia systemu obiegu dokumentów
8. Sprawozdawczość PFRON
9. Rozliczenie dotacji unijnej
10. Przygotowanie opisu stanowisk pracy
11. Pełen zakres HR miękkiego od rekrutacji po proces restrukturyzacji oraz zwolnień pra-cowniczych

W zakresie finansowania oferujemy:
1. Dobór optymalnych form finansowania spółki
2. Wyszukanie ofert i porównanie ofert dostępnych na rynku
3. Opracowywanie wniosków kredytowych i pożyczkowych
4. Opracowywanie wniosków leasingowych
5. Opracowywanie wniosków o dotacje unijne


W zakresie doradztwa podatkowego oferujemy:
1. Udzielanie porad podatkowych w zakresie bieżącej działalności gospodarczej Zlecenio-dawcy
2. Porady w zakresie PIT, CIT, VAT
3. Udzielanie porad podatkowych w zakresie finansowania działalności gospodarczej Zle-ceniodawcy
4. Opracowywania odwołań do Izb Skarbowych
5. Opracowywania pism procesowych
6. Reprezentowanie podatnika przed Sądami Administracyjnymi
7. Przygotowanie do procesów z dłużnikami zleceniodawcy


W zakresie zarządzania płynnością oferujemy:
1. Doradztwo w zabezpieczaniu transakcji;
2. Ocena zdolności płatniczej partnerów handlowych na podstawie dokumentacji finanso-wej;
3. Monitoring należności i zobowiązań;
4. Świadczenie usług windykacji polubownej;
5. Reprezentacja spraw Klienta na etapie sądowym;
6. Wspieranie egzekucji;
7. Rozwiązywanie problemów prawnych;
8. Generowanie przelewów bankowych;
9. Generowanie ponagleń do zapłaty;
10. Generowanie not odsetkowych;


W zakresie sekretariatu korporacyjnego oferujemy:
1. Organizację zwyczajnych rocznych zgromadzeń wspólników (annual general mee-tings);
2. Organizację nadzwyczajnych zgromadzeń wspólników;
3. Przygotowywanie i składanie rocznych sprawozdań finansowych;
4. Prowadzenie dokumentacji spółki (Maintenance of Records);
5. Prowadzenie ksiąg udziałów;
6. Aktualizację rejestrów handlowych lub inną aktualizację danych;
7. Sporządzanie i składanie uchwał zarządu oraz zgromadzenia wspólników;
8. Aktualizację i zgłaszanie podstawowych zmian w umowie spółki w Krajowym Reje-strze Sądowym;
9. Powoływanie i odwoływanie członków zarządu i rady nadzorczej;
10. Doradztwo dla organów zarządzających spółkami w kwestiach prawnych;


W zakresie wirtualnego biura oferujemy:
1. Adres siedziby spółki w prestiżowej lokalizacji
2. Wynajęcie powierzchni biurowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
3. Przesyłanie korespondencji;
4. Oznakowanie zewnętrzne;
5. Udostępnienie linii telefonicznej/faksowej w przypadkach, gdy jest to wymagane;
6. Wynajem sal konferencyjnych na spotkania biznesowe;
7. Pełna obsługa spotkań biznesowych;



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INFORMACJE
Cena
250 / sztuka
Użytkownik
Beata1972 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Wyślij e-mail
Legionowo
tel: 512618057512618057
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Beata1972
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Biuro rachunkowo - podatkowe Legionowo - optymalizacja ZUS i podatków - galeria
Biuro rachunkowo - podatkowe Legionowo - optymalizacja ZUS i podatków Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Wynajem autolawety lawety choszczno barlinek pelczyce pyrzyce   Następna usługa: Niemiecki ANGIELSKI tłumaczenia tłumaczenie tłumacz ONLINE