System BizHelpdesk można potraktować jako samodzielny moduł albo jako część programu BizPlatform - autorskiego rozwiązania firmy Possible.
BizHelpdesk jest aplikacją służącą do zgłaszania błędów, pomysłów i uwag od użytkowników systemu - z firmy lub spoza niej. Helpdesk umożliwia obsługę zgłoszeń i problemów, śledzenie prac i postępów nad rozwiązaniem zgłoszenia. Wszystkie zgłoszenia są potwierdzane drogą mailową, dzięki czemu użytkownik jest pewien, że ktoś obsługuje jego problem oraz na bieżąco jest informowany o działaniach związanych z jego naprawieniem. Aplikacja łączy zgłoszenia podobne ułatwiając pracę działowi obsługującemu Helpdesk.
Aplikacja ta może być uruchomiona dla wszystkich lub tylko dla pewnych grup użytkowników BizPlatform, których wybierze administrator. Może być także zintegrowana z inną aplikacją BizPlatform - Zarządzanie projektami.
Wyślij e-mail , oprogramowanie dla Helpdesku, prowadzenie helpdesku, helpdesk, help desk, service desk, zarządzanie IT, zarządzanie sprzętem