Biz_CRM

Biz_CRM nr 60410

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

INFORMACJE
Kontakt
Magdalena Filaber
Possible Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Pabianicka 26 lok. 2
04-219 Warszawa

tel: 22 2112115
tel: 500 112777
fax: 22 2138817
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

CRM to aplikacja wspierająca pracę działu sprzedaży i marketingu w zakresie zarządzania relacjami z klientami. CRM z definicji ma za zadanie wspierać kontakty i wiedzę o klientach. My proponujemy aby aplikację zastosować również do innych podmiotów zależnych czy współpracujących - dostawców, partnerów, koproducentów.

System CRM spełnia następujące funkcje:

  • uporządkowanie i usystematyzowanie wiedzy o klientach;

  • wsparcie sprzedaży – procesu planowania, składania ofert, prowadzenia negocjacji, podpisywania kontraktu;

  • zarządzanie sprzedażą – ludźmi, procesami, zasobami;

  • wsparcie obsługi klienta – posprzedażowej;

  • baza wiedzy o produktach oferowanych i posiadanych przez poszczególnych klientów;

  • wsparcie marketingu i innych działów współpracujących z dostawcami i odbiorcami;

  • ułatwienie pracy hotline, telemarketerów i innych działów bazujących na danych o klientach;

  • zintegrowanie wiedzy o klientach i produktach i udostępnienie jej poszczególnym grupom użytkowników w danej firmie i poza nią.


Funkcje te są spełniane dzięki funkcjonalnościom takim jak:

  • raporty z pracy handlowców, z wyników sprzedaży, prognozowanie;
  • możliwość szczegółowego opisywania klientów, osób kontaktowych;

  • możliwość opisu aktywności dotyczących klientów, planowania zdarzeń na przyszłość;

  • możliwość opisu oferty oraz zintegrowania jej z zamówieniami;

  • baza danych o kontrahentach, dostawcach, warunkach współpracy;

  • zintegrowanie z kalendarzem, z pocztą e-mail;

  • łatwe nadawanie uprawnień do poszczególnych elementów dla użytkowników i grup użytkowników;

  • możliwość dowolnej customizacji (dostosowania/modyfikacji do potrzeb klienta), np. wprowadzenie obsługi posprzedażowej klientów;

  • współpraca z innymi aplikacjami i modułami w ramach BizPlatform, np. z przepływem dokumentów, z zarządzaniem projektami i innymi aplikacjami dedykowanymi;

  • integracja z innymi systemami używanymi w firmie (fakturowanie, kadry, helpdesk).



CRM_BizPlatform składa się z poniższych modułów:

  • moduł KLIENCI – pozwala na szczegółowe opisanie danego klienta oraz osób kontaktowych w ramach danej firmy. Zawiera możliwość opisu aktywności dotyczących klientów, a także opcje śledzenia ofert składanych klientowi oraz zamówień złożonych przez klienta. Pozwala także na przyporządkowanie zamówień klienta do konkretnego dostawcy, określenie warunków współpracy z dostawcą, może stać się także bazą danych pozostałych kontrahentów, np. partnerów biznesowych, dostawców, współpracujących mediów, a nie tylko klientów.
  • moduł PRODUKTY – zawiera cenniki produktów w różnych konfiguracjach, w oparciu o cenniki daje możliwość tworzenia ofert i przyporządkowywania ich do danego klienta. W dalszym etapie pozwala na zintegrowanie oferty z przyszłym zamówieniem.
  • moduł ZDARZENIA – służy gromadzeniu wiedzy o aktywnościach danego klienta. Zawiera dane odnośnie przeprowadzonych rozmów, wykonanych telefonach, odbytych bądź planowanych spotkaniach. Moduł można zintegrować z kalendarzem ogólnym.
  • moduł RAPORTY – umożliwia generowanie statystyk z pracy poszczególnych handlowców, raportów z wyników sprzedaży oraz prognozowania sprzedaży na poziomie produktu, handlowca, działu i całej firmy.

Powyższe moduły można dowolnie konfigurować zgodnie z potrzebami naszych Klientów, dokładać kolejne specyficzne moduły, np. cenniki, wzory pism i inne potrzebne Państwu funkcjonalności. Modyfikacje takie można wprowadzić na etapie wdrażania aplikacji lub po pewnym czasie – w momencie zaistnienia takiej potrzeby.


Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Possible_Magda
CRM_Przykład kartoteki klienta - Biz_CRM
Biz_CRM Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 12)
Poprzednia usługa: Coaching i Szkolenia   Następna usługa: Sztukateria gipsowa