Favore.plBaza wiedzy

"Konsument" w bazie wiedzy (strona 6)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Dżem na początek dnia

    Autor: magdalena_r   |   4 maj 2015, 14:33   |   Dział: Artykuły
    Dżem na początek dniaNarodowy spis biegaczy 2014 stworzony przez portal Polska Biega pokazał, że osoby biegające stanowią dużą grupę konsumentów, z którą warto się liczyć. Według raportu aż 84% z nich zgadza się ze stwierdzeniem, że warto zapłacić więcej za produkty dobrej jakości. Wiedzą o tym doskonale nie tylko marki sprzedające sprzęt czy stroje do biegania, ale również producenci żywności, m.in. marka Scandic Food produkująca dżemy.
  • Na czym polega kuchnia molekularna?

    Autor: joanna143   |   4 mar 2015, 15:54   |   Dział: Artykuły
    Na czym polega kuchnia molekularna?Lody o smaku sardynek, czekoladowy makaron czy stekowa galaretka - jeszcze niedawno takie potrawy ocierały się o wymysły rodem z powieści SF. Dziś możemy próbować ich w restauracjach.
  • Reklama internetowa: tak czy nie?

    Autor: Kasiamer   |   27 lut 2015, 14:10   |   Dział: Artykuły
    Sieć stała się jednym z głównych obszarów działania reklamy. Większość firm nie może sobie już dziś wyobrazić kampanii marketingowej bez internetu. A dla tych, którzy jeszcze nie zdecydowali się, czy zainwestować w reklamę internetową, mamy zestawienie wszystkich argumentów za i przeciw.
  • Nagonka na SKOK - i

    Autor: DarthLemon   |   27 lut 2015, 13:21   |   Dział: Artykuły
    W mediach coraz częściej pojawiają się Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe, często jak w przypadku bankructwa SKOK Wołomin w kontekście negatywnym. Skąd tak zmasowany atak na instytucje, które obecne są na naszym rynku od ponad dwudziestu lat a jeżeli weźmiemy pod uwagę tradycje sprzed okresu Polski Ludowej od ponad stulecia?
  • Kim jest klient, czyli festiwal osobowości

    Autor: Kasiamer   |   29 sty 2015, 10:47   |   Dział: Artykuły
    Obcowanie z ludźmi to rzecz niezwykle interesująca, a interakcje z klientami należą do najciekawszych tematów. Poznawanie osobowości konsumenta jest nie tylko intrygującym, ale także koniecznym procesem, aby móc dokładnie spełnić jego oczekiwania.
  • Wino na co dzień

    Autor: DarthLemon   |   22 sty 2015, 12:33   |   Dział: Artykuły
    Wino na co dzieńWino jest doskonałym trunkiem, bardzo aromatycznym i eleganckim. W sprzedaży dostępnych jest wiele różnych rodzajów win, z których każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Dostępne są wina czerwone, białe oraz różowe, wytrawne, półwytrawne, słodkie, półsłodkie, lekkie i orzeźwiające oraz te bardziej aromatyczne i smakowe.
  • Czy stereotyp Polaka - alkoholika ma podstawy w rzeczywistości?

    Autor: DarthLemon   |   20 sty 2015, 13:53   |   Dział: Artykuły
    Czy stereotyp Polaka - alkoholika ma podstawy w rzeczywistości?Popularność wódki wśród Polaków narodziła się już kilka stuleci temu. W średniowiecznych manuskryptach możemy znaleźć zapiski, które jednoznacznie dowodzą ówczesnej popularności wódki. W tym przypadku, nie była to jedynie chwilowa moda... Aktualnie, Polska znajduje się w ścisłej czołówce krajów europejskich, pod względem ilości spożywanego alkoholu. Niestety, ma to wpływ na kształtowanie negatywnych stereotypów względem naszych rodaków. Zastanówmy się jednak, czy w stereotypie Polaka-alkoholika jest przysłowiowe ,,ziarnko prawdy.
  • Zwiększenie efektów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:56   |   Dział: Artykuły
    Zwiększenie efektów sprzedażyDobry sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najkorzystniejsze rezultaty. Próbuje różnych technik, analizuje każde obiecujące pomysły. Stara się bo jest pewien, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z drugiej strony dobry pracodawca dobrze wie, że w to, w co często należy inwestować i na czym nie można oszczędzać to szkolenia. Techniki sprzedaży to w tym miejscu jedna z najważniejszych dziedzin, w których organizacje prowadzące szkolenia dla pracowników specjalizują się.
  • Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedaży

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:49   |   Dział: Artykuły
    Zbiór metod na zwiększenie rezultatów sprzedażyKażdy sprzedawca dwoi się i troi, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty. Próbuje różnych metod, analizuje każde obiecujące pomysły. Robi to gdyż wie, że od tego zależą przyszłe lata jego firmy. Z kolei każdy rozsądny biznesmen dobrze wie, że w to, w co zawsze trzeba wkładać i na czym nie należy szukać oszczędności to szkolenia. Techniki sprzedaży to tutaj jedna z najistotniejszych dziedzin, gdzie organizacje przeprowadzające treningi dla pracowników operują.
  • Siła reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:19   |   Dział: Artykuły
    Siła reklamy             Każda firma, która chce liczyć się na rynku musi wiedzieć czym jest reklama i jaka jest jej wartość. Dobór odpowiednich i trafnych tekstów, lub wybór najlepszej formy przekazu, może zająć wiele czasu. Warto jednak poświęcić ten czas, gdyż wybór optymalnych sposobów reklamy, może istotnie obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu skuteczności. Nie jest to jednak zadanie proste. Konieczny jest prowadzenie notatek dotyczący nasze poczynania odnoście reklamy. W późniejszym okresie, gdyby znacznie wzrosła sprzedaż, możemy dokładnie przeanalizować nasze działania, tak aby móc je dublować w przyszłości.