Favore.plBaza wiedzy

"Konsument" w bazie wiedzy (strona 7)

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Podstawy Public Relations

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:17   |   Dział: Artykuły
    Podstawy Public RelationsPublic relations (PR) jest sposobem dla firm, organizacji lub osób na polepszenie ich reputacji. Zadanie to zazwyczaj jest wykonywane przez specjalistów public relations lub firmy PR na zlecenie swoich klientów. PR zazwyczaj polega komunikowaniu się z mediami by poprzez media przedstawić klientów w najkorzystniejszy z możliwych sposobów. To również często wymaga wspólnych działań z innymi ludźmi i organizacjami, aby stworzyć dobrą wolę we wspólnocie i zmocnić wizerunek klienta.
  • Marketing na żądanie

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 14:04   |   Dział: Artykuły
    Marketing na żądanieCokolwiek robimy, wszystko zaczyna się od strategii i analizy. Oznacza to, że musimy dowiedzieć się, jaki rodzaj konsumentów lub przedsiębiorców jest na rynku, co dokładnie masz do zaoferowania, co już wiedzą, konsumenci, o co dbają w związku z tym, jakie media docierają do nich, co robią lepiej (lub gorzej) twoi konkurenci itp. itd.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.
  • Budżet reklamy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:42   |   Dział: Artykuły
    Budżet reklamy          Budżet reklamowy może być napisany przed lub po tym, jak właściciel firmy opracował strategię reklamową. Kiedy podjąć decyzję budżetowe zależy od znaczenia reklamy i dostępnych zasobów do prowadzenia działalności gospodarczej. Jeśli na przykład firma wie, że ma tylko pewną kwotę pieniędzy na reklamę, wtedy budżet będzie miał tendencję do dyktowania tego, jak reklama ma być rozwijana i co będzie ogólnym celem marketingowym. Z drugiej strony, jeśli firma ma nieco dostępnych środków, strategia reklamowa może być opracowana w celu spełnienia wcześniej określonych celów marketingowych. Dla małych firm, jest to zwykle najlepiej ułożyć budżet reklamowy na wczesnym etapie procesu reklamowego.
  • Przekaz reklamowy

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:33   |   Dział: Artykuły
    Przekaz reklamowy Przekaz reklamowy kieruje się platformą reklamową, która jest kombinacją celów marketingowych i światów przeżyć. To połączenie jest najlepiej realizowane po analizie grupy docelowej, gdy koncepcja produktu została ustalona, a media i kanały dystrybucji zostały wybrane. W tym momencie przekaz reklamowy można kierować na bardzo konkretnych odbiorców w celu osiągnięcia bardzo konkretnych celów.
  • Grupa docelowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:26   |   Dział: Artykuły
    Grupa docelowa       Grupą docelową jest kompleksowa i złożona grupa osób. Obejmuje ona tych, którzy ostatecznie kupują produkt, jak również tych, którzy decydują że produkt będzie kupiony (ale nie fizycznie go kupią), i tych, którzy mają wpływ na zakupy produktów, jak: dzieci, współmałżonkowie i przyjaciele.
  • Strategia szczegółowa

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:22   |   Dział: Artykuły
    Strategia szczegółowaStrategia reklamowa jest to kampania opracowana w celu komunikowania pomysłów dotyczących produktów i usług do potencjalnych konsumentów w nadziei na przekonanie ich do zakupu tych produktów i usług. Strategia ta, kiedy zbudowana jest w sposób racjonalny i inteligentny, będzie odzwierciedlać też inne uwarunkowania biznesowe (całkowity budżet, wysiłki nakierowane na rozpoznawalność marki) i cele (ulepszenie wizerunku na rynku, wzrost akcji).
  • Jakie prawa posiada windykator, a jakie dłużnik?

    Autor: monbys   |   18 lip 2014, 14:06   |   Dział: Artykuły
    Jakie prawa posiada windykator, a jakie dłużnik?Bardzo często zdarza się, że dłużnicy lekceważą przedstawicieli firm windykacyjnych. Niestety działają na swoją niekorzyść, biorąc pod uwagę fakt, że windykatorzy odznaczają się wysokim stopniem znajomości technik negocjacji oraz przepisów prawnych. Windykator ma na celu windykację należności będących w posiadaniu dłużnika w wyznaczonym odgórnie terminie.
  • Zmiany w sprzedaży internetowej czy konieczne?

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 16:40   |   Dział: Artykuły
    Zmiany w sprzedaży internetowej  czy konieczne?W branży e-commerce szykują się zmiany, dotyczące nowego prawa konsumenckiego. Wynika to z postanowień dyrektywy unijnej o prawach konsumentów. Czy zatem przedsiębiorcy mają się czego obawiać?
  • Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.

    Autor: monbys   |   16 lip 2014, 15:50   |   Dział: Artykuły
    Dziewięć kroków dobrego badania marketingowego.Badania marketingowe mogą sprawić, że ludzie którzy czują się przytłoczeni lub przygnębieni łatwo i szybko zrozumieją dlaczego tak się dzieje i co może złagodzić istniejące napięcie. Istnieje bowiem pewna różnica między badaniem rynku, a badaniem marketingowym i warto je wyjaśnić.