Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

Kurs tworzenia stron internetowych

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Kurs tworzenia stron internetowych

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • mscislaw 23 sie 2013, 11:48
    Chciałbym stworzyć blog o motoryzacji. Nie znam się jednak na tworzeniu stron. Myślicie, że dam radę sam ogarnąć ten temat?
    Cytuj
  • hipcio 24 sie 2013, 15:20
    Pewnie, że sam dasz radę. Nie jest to ekstremalnie trudna sprawa. Poza tym w sieci masz dużo materiałów na ten temat. Osobiście polecam Ci stworzenie strony na skrypcie Joomla! Jest on powszechnie wykorzystywany. Tutaj masz dużo kursów z tego zakresu http://strefakursow.pl/kursy/joomla.html
    Rozejrzyj się także na oficjalnej stronie J.
    Cytuj
  • 11 wrz 2013, 18:38     (ostatnio zmieniony przez autora 20 wrz 2013, 14:02, w całości zmieniany 1 raz)
    Jeśli motoryzacja jest Twoją pasją, to nie powinieneś mieć z tym żadnego problemu. Życzę powodzenia.
    Cytuj
  • 20 wrz 2013, 7:15
    joomla jak na początek wydaje mi się zbyt rozbudowana, może warto pochylić się nad wordpresem uśmiech
    Cytuj
  • 25 wrz 2013, 12:47
    Dokładnie, polecam Wordpress'a - jest to platforma stworzona pod blogi, z bardzo szczegółową dokumentacją i ogromnym wsparciem społeczności. Dodatkowo możesz bez problemu dodawać wtyczki poprzez ich instalację z poziomu panela administratora (tylko klikając).
    Pogooglaj, a sam zobaczysz jak prosto zacząć z WP i jakie daje możliwości późniejszej rozbudowy.
    Cytuj
  • waloria 26 wrz 2013, 11:30
    julianmitecki napisał:joomla jak na początek wydaje mi się zbyt rozbudowana, może warto pochylić się nad wordpresem uśmiech
    dokladnie, wordpress jest chyba najlepszy dla zwyklych kowalskich uśmiech
    Cytuj
  • 4 paź 2013, 7:44
    Wordpress jest bardzo czytelny i przyjazny dla użytkownika, a jak ktoś potrafi pogrzebać w kodzie to można niezłe strony na tym cms tworzyć.