favore.pl
Zarządzanie łańcuchem dostaw

Zarządzanie łańcuchem dostaw nr 104812

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 800 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
http://www.effectgroup.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPIS USŁUGI
Wyślij e-mail
Dzień pierwszy:
Przedsiębiorstwo w łańcuchu dostaw
·         Otoczenie rynkowe przedsiębiorstw i reakcja na potrzeby klienta
 
Rola i zakres działań składowych w łańcuchu dostaw
·         podstawowe pojęcia zarządzania logistyką i zarządzania łańcuchem dostaw,
·         zarządzanie przepływem rzeczowym, informacyjnym i finansowym na poziomie przedsiębiorstwa,
·         współpraca partnerów w łańcuchu dostaw i podstawowe działania w logistyce i łańcuchu dostaw
·         zarządzanie: zaopatrzeniem, logistyką produkcji, dystrybucją, transportem i spedycją, magazynem, zapasami, obsługa klienta, logistyką zwrotną (reverse / return),
·         model referencyjny procesów łańcucha dostaw SCOR – Supply Chain Operations Reference-model.
 
Zarządzanie logistyką łańcucha w warunkach dostosowania do potrzeb klienta
·         motywy, symptomy, bariery i problemy integracji przedsiębiorstw i sprawnej obsługi przepływów w łańcuchu; analiza przyczyn problemów,
·         wady i zalety łańcuchów dostaw oraz przyczyny i skutki ich złego funkcjonowania,
 
Wpływ zarządzania logistyką i łańcuchem dostaw na uzyskanie przewagi konkurencyjnej i tworzenia wartości dla klienta
·         strategie przewagi konkurencyjnej
·         wpływ zarządzanie łańcuchem dostaw na poziom obsługi klienta – kryteria oceny, czynniki, standardy i mierniki poziomu obsługi klienta
Wyślij e-mail
·         Łańcuchy dostaw w konfiguracjach MTS, ATO, MTO ETO Lead Time i pogląd na koszty realizacji dla różnych lokalizacji punktu rozdzielenia w łańcuchu dostaw
·         czas dostarczania, czas realizacji zamówienia i czasem reakcji,
·         różne kategorie czasu realizacji (pozyskania, produkcji, dystrybucji, dostarczenia, zamówienia)
·         konkurencja czasem, kompresja czasu,
 
Zarządzanie operacyjne w łańcuchu dostaw – na poziomie strategicznym, taktycznym i operacyjnym
·         cykl planowania, cele biznesowe, cele logistyczne,
·         tworzenie planów i harmonogramów działań łańcuchów dostaw,
·         bilansowanie zadań i obciążenia zasobów,
·         zarządzanie zapasem w łańcuchu dostaw
·         zarządzanie magazynem i gospodarka magazynową
·         zarządzanie transportem i spedycją
·         operator logistyczny w łańcuchu dostaw - third party i fourth party logistics
·         analiza wyników operacyjnych działania łańcucha – wydajność planowana i rzeczywista, sprawność, poziom wykorzystania zasobów logistycznych,
·         analiza niezawodności działania łańcucha dostaw i jej ocena parametryczna,
·         ocena wskaźnikowa podsystemów logistyki w łańcuchu dostaw
 
Drugi dzień:
Planowanie i projektowanie łańcucha dostaw
Analiza wymagań i planowanie potrzeb obsługi klienta na każdym etapie łańcucha dostaw,
·         analiza warunków ekonomicznych i efektywności współpracy podmiotów gospodarczych w łańcuchu dostaw – analiza wymagań sprzedaży, poziomu obsługi klienta, kosztów, marż zysku i poziomu wykorzystania zasobów,
 
Planowanie węzłów ładunkowych i przepływu ładunku w łańcuchu dostaw
·         lokalizacja węzłów ładunkowych w łańcuchu dostaw,
·         rozmieszczenie zapasów w łańcuchu dostaw zaopatrzenia, koprodukcji i dystrybucji; wpływ integracji informacji na zarządzanie zapasem; projektowanie łańcuchów i sieci dostaw metodą DRP I /analiza popytu na poszczególnych etapach łańcucha dostaw, analiza kontraktów i warunków współpracy, zarządzanie i optymalna alokacja zapasów/,
·         projektowanie zasobów logistycznych (węzłów ładunkowych i przepływu ładunku) w łańcuchu dostaw
·         Optymalizacja potrzeb konsolidacji strumieni ładunkowych, składowania i kompletacji ładunku, spedycji i transportu ładunku – wymiarowanie systemów logistycznych magazynowania i transportu w łańcuchu dostaw -projektowanie łańcucha dostaw metodą DRP II
Trzeci dzień:
Analiza ekonomiczna i wynik finansowy zarządzania łańcuchem dostaw
Efekt finansowy działań w łańcuch dostaw
·         analiza wyniku finansowego,
·         wpływ integracji działań logistyki na przychody ze sprzedaży i koszty
·         wpływ działań w łańcuchu dostaw na zyskowność kapitału i aktywów (zasobów), zwrot z kapitału oraz na kapitał pracujący,
·         finansowa analiza wskaźnikowa łańcucha dostaw; próg rentowności i dźwignia operacyjna łańcucha dostaw,
 
Wpływ popytu i podaży na koszty obsługi klienta
·         koszty poziomu obsługi klienta i kosztów
·         kompleksowa analiza kosztów; modele kosztowe i rachunek kosztów; centra przychodów i kosztów,
·         analiza wąskich gardeł i wpływ na osiągany zysk,
·         wpływ kosztów logistyki na zyskowność klienta i produktu, analiza obszarów sprzedaży i kanałów dystrybucji z uwzględnieniem rachunku kosztów
·         relacje pomiędzy kosztami logistyki, zainwestowanym kapitałem i poziomem obsługi klienta w kontekście
Systemy informacyjne i informatyczne w łańcuchu dostaw
Rola informacji i systemów IT w łańcuchu dostaw
Potrzeby informacyjne w łańcuchu dostaw
·         Systemy informacji logistycznych i systemy informatyczne wspomagania zarządzania w łańcuchu dostaw
·         narzędzia systemów informatycznych – portale, bazy wiedzy, katalogi, repozytoria, systemy identyfikacji,
Systemy elektronicznej wymiany danych w łańcuchu dostaw
Standardy globalne, elektroniczne platformy współpracy
 
Rozkład godzinowy:
pierwszy dzień: 10:00 - 17:00
drugi dzień: 9:00 - 16:00
trzeci dzień: 9:00 - 16:00
Aktualna Wyślij e-mail dostępna jest na naszej stronie Wyślij e-mail :
 
 
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie Wyślij e-mail na nr. Fax. Wyślij e-mail
 
Zapraszamy do współpracy Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 800 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
http://www.effectgroup.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU effectgroup
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie łańcuchem dostaw - galeria
Zarządzanie łańcuchem dostaw Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Przeprowadzki   Następna usługa: Logistyka zaopatrzenia z elementami oceny dostawc