favore.pl
Autogaz  -  montaż  i serwis AUTOWIS Warszawa

Autogaz - montaż i serwis AUTOWIS Warszawa nr 107

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 700 / sztuka
Kontakt
Wyślij e-mail
ul. Karczewska 18 A
04-112 Warszawa

tel: 22 813517522 8135175
tel: 22 612046622 6120466
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPIS USŁUGI


Autogaz-montaż i serwis




Instalacje gazowe do samochodów

Wyślij e-mail

Aktualnie preferowane przez nas do montażu instalacje gazowe:

Tradycyjne,  II generacji -cena 1700-1900
-centrala sterująca Bingo, Bingo M, Bingo S,
-reduktor Emmegas lub Brc.

Wtrysk sekwencyjny gazu lotnego:
- Diego  polskiej firmy KME  cena    2900 zł 
- SGIS    włoskiej firmy BIGAS-cena   3800
- SIGAS polskiej  firmy EKO-GAZ-cena 2700



 Wtrysk gazu ciekłego:
-LPI  holenderskiej firmy Vialle-cena  6900 zł 

(Wszystkie ceny brutto dla silników 4 cylindrowych)



 

W samochodach z kolektorami ssącymi z tworzywa, wyposażonych  w przepływomierze, z systemem OBD2, motujemy tylko instalacje wtryskowe.

Działając w autogazie od 1994 r. montowaliśmy instalacje gazowe  firm: Bedini, Bigas,  BRC, Elpigaz, Lovato, Vialle,
w tym układy wtryskowe-Flying Injektion firmy Brc,DGI i SGI holenderskiej firmy AG, Dream XXI włoskiej firmy REG-OMVL, Sequent firmy Brc, Lpi firmy Vialle.
Wszystkie te instalacje nadal serwisujemy.




Naprawy Vialle lpi


Wykonujemy naprawy instalacji gazowych wtrysku ciekłego Vialle. Awarie w tym systemie dotyczą najczęściej  komputerów i pomp gazu starszej generacji, sprzed 5 lat, a takie przeważają w sprowadzanych, używanych samochodach.
Często przyczyną poważnych uszkodzeń elektoniki pompy lub komputera są próby naprawy wykonane przez gazowników nie znających tego systemu.
Naprawy te nie są tanie, ale i tak nie przekraczają na ogół połowy kosztu nowych zespołów.








Lpg - informacja techniczno-serwisowa

Wyślij e-mail

Informacja techniczno-serwisowa dla użytkowników samochodów wyposażonych w tradycyjne instalacje gazowe (II generacji) w samochodach z wielopunktowym wtryskiem benzyny.

Montując od roku 1994 instalacje gazowe miliśmy czas oprócz zalet poznać również ich wady. Ponieważ mogą one, choć nie muszą, wystąpić w czasie eksploatacji samochodu na gazie, pragniemy  o nich poinformować przed zleceniem nam usługi montażu instalacji LPG.
  1. Dopiero w 2004 r. wejście Polski do UE wymusiło wprowadzenie normy  na  gaz propan-butan sprzedawany do napędu samochodów .Przewiduje ona 4 gatunki takiego paliwa różniace  się preżnością par. W chłodnych porach roku powinien być  na stacjach gaz o wiekszej prężności.. Dlatego też zdarza się, że skład zatankowanego gazu nie gwarantuje poprawnej pracy instalacji gazowej w samochodzie. Mała prężność może uniemożliwić jazdę w czasie  mrozów.  Zbyt duża ilość zanieczyszczeń odkłada się w parowniku a jego elementy gumowe ulegają szybszemu zużyciu. Zbyt mała wartość opałowa podnosi zużycie eksploatacyjne gazu.

  2. Tradycyjna instalacja gazowa II generacji  nie jest w stanie dorównać w swoim działaniu systemowi wielopunktowego wtrysku benzyny. Przesadzając można powiedzieć, że przy pracy na gazie samochód pracuje jak zasilany przez prymitywny gaźnik.

  3. Ingerencja w układ dolotowy przez wstawienie miksera gazowego zmniejsza przekrój dolotu, powodując też zmiany przy pracy silnika na benzynie (np. mniejsza moc max.).

  4. Najmniejsze usterki silnika, które przy pracy na benzynie są przez użytkownika często nie zauważane, przy pracy na gazie staną się wyraźne. Np. przy usterkach instalacji zapłonowej lub zbyt ubogiej mieszance gazu może nastąpić spalenie gazu w kolektorze ssącym lub wydechowym, co będzie odczuwane w postaci "strzałów". Dlatego wskazana jest częstsza od zalecanej przez producenta samochodu wymiana świec zapłonowych, przewodów wysokiego napięcia, filtra powietrza.

  5. Spalanie gazu przebiega wolniej niż benzyny. Daje to bardziej miękką pracę silnika ale podnosi też temperaturę w komorze spalania, co najbardziej odczuwają świece zapłonowe i zawory.

  6. Instalacja gazowa wymaga tak jak samochód kontroli, przeglądów i regulacji. Niebezpieczne jest zbyt małe zużycie gazu (równe lub mniejsze od zużycia benzyny) ponieważ silnik pracuje wtedy na zbyt ubogiej mieszance i może ulec przegrzaniu.

  7. Specyfika podawania gazu do silnika (wysysanie z miksera przez podciśnienie w układzie dolotowym) powoduje, że wyrzucenie "na luz" w czasie jazdy przy szybkościach ponad 70 km/h może spowodować zgaśnięcie silnika.

  8. Samochód z wielopunktowym wtryskiem benzyny i instalacją gazową nie nadaje się do nauki jazdy i jazd sportowych.

  9. Dla nowoczesnych samochodów z wielopunktowym wtryskiem paliwa przeznaczone są instalacje gazowe III, IV i V generacji (wtrysk gazu w fazie lotnej lub ciekłej). Mają one rozbudowaną elektronikę a szybko działające elementy wykonawcze zapewniają precyzyjne dawkowanie gazu w sposób podobny do wtrysku benzyny.

  10. Ze  względów bezpieczeństwa we wszystkich instalacjach gazowych w czasie pracy silnika na gazie, pompa benzynowa nie jest wyłączona i pracuje cały czas. Tłoczona przez układ wtryskowy benzyna traci swoje lekkie frakcje i ulega degradacji. Aby pompa nie została zatarta oraz nie było problemów z rozruchem zimnego silnika radzimy:   

  • utrzymywać w zbiorniku stan benzyny powyżej rezerwy,
  •  tankować w małych porcjach (1/4 zbiornika) aby przez 2-3 tygodnie zużyć benzynę i zatankować świeżą;
  • okresowo dodać do benzyny preparat oczyszczający układ paliwa i przejechać 100 km na benzynie;

Firma AUTOWIS S.J. wykorzysta całe swoje doświadczenie zawodowe i dołoży maksimum staranności przy montażu instalacji i jej późniejszym serwisowaniu aby uzyskać Państwa zadowolenie z eksploatacji samochodu zasilanego gazem.





Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 700 / sztuka
Kontakt
Wyślij e-mail
ul. Karczewska 18 A
04-112 Warszawa

tel: 22 813517522 8135175
tel: 22 612046622 6120466
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU autowis
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Autogaz - montaż i serwis AUTOWIS Warszawa - galeria
Autogaz - montaż i serwis AUTOWIS Warszawa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 25)
Poprzednia usługa: Nauka jazdy na nartach i desce   Następna usługa: Klimatyzacja - montaż i serwis AUTOWIS Warszawa