favore.pl
Szkolenie Zasady Współpracy z Mediami

Szkolenie Zasady Współpracy z Mediami nr 10868

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: Poznań, W-wa

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
400 / osoba
Kontakt
Quercus Firma Doradczo-Szkoleniowa
Wyślij e-mail
Nad Sołą 23/33
32-650 Kęty

tel: 607 607985607 607985
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-18:00
nd: 10:00-18:00
rozwiń
OPIS USŁUGI


QUERCUS Firma Doradczo- Szkoleniowa z bogatym doświadczeniem szkoleń zamkniętych i otwartych w zakresie m.in. komunikacji, sprzedaży, prawa i finansów zaprasza na szkolenie.

Oferując najniższe ceny na rynku za profesjonalne szkolenia, staramy się pomóc wszystkim tym, którzy chcą zdobyć wiedzę oraz praktykę popartą doświadczeniem naszych trenerów.

ZASADY WSPÓŁPRACY Z MEDIAMI


Celem poniższego szkolenia jest przekazanie uczestnikom pogłębionej wiedzy na temat współpracy z mediami, tworzenia wizerunku firmy w mediach oraz zasady pracy z dziennikarzami. Zajęcia są prowadzone przez profesjonalnego trenera Jacka Cholewińskiego, wykładowcę i dziennikarza pracującego w zawodzie od kilkunastu lat, w trakcie których poznał wszystkie obecne na rynku rodzaje mediów. Dają jedyną w swoim rodzaju szansę skorzystania z doświadczeń osoby od lat współpracującej z działami Public Relations, rzecznikami firm, kadrą menadżerską oraz liderami biznesu, a przede wszystkim znającej doskonale - „od kuchni”- techniki stosowane przez media. Zajęcia są zaplanowane jako wykład z aktywnym udziałem uczestników. Mają jednak charakter bardziej warsztatów niż typowego wykładu. Wszyscy uczestnicy będą wykonywali ćwiczenia mające uzmysłowić im strukturę budowy informacji, pozwalające zdobyć umiejętność zbudowania planu komunikacji z otoczeniem, czy też przygotowania wystąpienia publicznego, jak też spotkania z mediami. Zajęcia zakładają przygotowanie do wywiadu i przeprowadzenie wywiadu w sytuacji kryzysowej oraz nagranie i ocenę wystąpień uczestników.

1. Rynek mediów w Polsce.
2. Zasady budowania kontaktów i efektywnej współpracy z mediami.
3. Tworzenie medialnych baz danych.
4. Reguły i techniki monitoringu medialnego.
5. Zagadnienia kryptoreklamy.
6. Co to jest PR i zasady PR strategicznego.
- PR na co dzień i w sytuacjach krytycznych;
- Zasady białego i Czernego PR;
- Budowanie wizerunku firmy;
- Komunikacja wewnętrzna w firmie;
- Analiza SWOT- świadomość mocnych i słabych stron firmy;
- Redagowania tekstów PR;
- Internet jako narzędzie PR;
7. Skuteczności działań prowadzonych w ramach media relations.
8. Działania w sytuacji kryzysowej.
- Co to jest sytuacja kryzysowa;
- Strony sytuacji kryzysowej;
9. Przygotowywanie scenariuszy kampanii medialnych.
10. Sporządzanie i realizowanie media planów.
- Dlaczego współpraca z mediami jest taka ważna;
11. Jak pisać do mediów- notatki prasowe dla dziennikarzy- struktura i treść.
- System informacji bieżącej dla prasy;
- Cechy dobrej informacji i najczęściej popełniane błędy;
12. Wywiad prasowy i jego zasady.
- Odpowiedzi na trudne pytania, sytuacje kryzysowe
- Opracowanie prasowe, oświadczenie, informacja specjalistyczna, komunikat informacyjny, tekst sponsorowany;
- Zasady dykcji i poprawnej wymowy- znaczenie słów- zamienność, podobieństwo;
- Wywiad radiowy, wywiad telewizyjny, wywiad prasowy;
13. Organizacja konferencji prasowych.
- Konferencja reporterska, briefing, przyjęcie prasowe;
14. Wystąpienia publiczne.
- Zasady zachowania się przed kamerą;
- Zasady wystąpień radiowych;
15. Organizowanie imprez medialnych oraz przy współpracy mediów.

2 dni szkoleniowe
- Poznań 25-26.10.2007
- Warszawa 4-5.10.2007
Koszt szkolenia: 400PLN
Obowiązuje kolejność zgłoszeń - ilość miejsc ograniczona

Dodatkowe informacje: Wyślij e-mail oraz Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
400 / osoba
Kontakt
Quercus Firma Doradczo-Szkoleniowa
Wyślij e-mail
Nad Sołą 23/33
32-650 Kęty

tel: 607 607985607 607985
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-18:00
nd: 10:00-18:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU quercus_fds
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Szkolenie Zasady Współpracy z Mediami - galeria
Szkolenie Zasady Współpracy z Mediami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Edukacyjne treningi doskonalenia funkcji umysłu   Następna usługa: Współpraca z Mediami z Punktu Widzenia Prawa