favore.pl
Pozyskiwanie danych - potrzeba analizy gospodarczej

Pozyskiwanie danych - potrzeba analizy gospodarczej nr 116730

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Centrum

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 450 / sztuka
Kontakt
Anna Ruta-Pechcin
Univesta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wyślij e-mail
Cyrulików 53
37-103 Warszawa

tel: 48 22 673 43 80 48 22 673 43 80
tel: 05101320110510132011
fax: 48 22 673 43 80
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-18:00
sb: 09:00-18:00
nd: 09:00-18:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Pozyskiwanie danych dla potrzeb analiz gospodarczych. Warsztaty komputerowe. Analizy porównawcze, analizy sektorowe i strategiczne, prezentowanie danych. Termin szkolenia: 14-15 listopad 2009 r. Czas trwania: 2 dni Cena: 1 450 zł. Opis szkolenia: Intensywne, weekendowe warsztaty komputerowe, w których uczestnicy będą mieli okazję poznać najważniejsze sposoby pozyskiwania informacji z bogatych zasobów znajdujących się w Internecie, dzięki czemu tworzone przez nich analizy będą znacznie dokładniejsze, a podejmowane decyzje obarczone mniejszym ryzykiem. Adresaci: Szkolenie przyniesie liczne korzyści osobom zainteresowanym analizą otoczenia przedsiębiorstwa i praktycznym wykorzystaniem płynących z niej wniosków do podejmowaniu decyzji strategicznych i operacyjnych. Szczególnie przydatne jest dla analityków finansowych oraz osób zajmujących się zarządzaniem strategicznym w przedsiębiorstwie. Wiedza i umiejętności nabyte w efekcie udziału w szkoleniu: • Efektywne korzystanie z wyszukiwarek internetowych • Wiedza na temat tego, gdzie i w jakiej formie publikowane są oficjalne dane nt. różnorodnych danych ekonomicznych, • Przeprowadzanie analiz otoczenia na podstawie informacji dostępnych w sieci, • Przekształcanie zdobytych danych w celu wspomagania analiz strategicznych, • Interpretowanie informacji makroekonomicznych, • Wykorzystywanie istniejących raportów oraz prognozy do własnych celów, • Wykorzystywanie wskaźników branżowych do analiz przedsiębiorstwa, • Przeprowadzanie analizy sektorowych (w tym SWOT). Program szkolenia: 1. Ogólne zasady wyszukiwania i monitorowania informacji w internecie • Wyszukiwanie informacji z wykorzystaniem popularnych wyszukiwarek • Bieżący monitoring informacji w wykorzystaniem RSS i update skanera Uczestnicy poznają zasady działania popularnych wyszukiwarek internetowych wraz z mechanizmami pozwalającymi szybko i efektywnie wyszukiwać i selekcjonować informacje w Internecie. Otrzymają także listę najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych zarówno zagranicznych, jak i polskich. Pokazane zostaną także narzędzia bieżącego monitoringu informacji takie jak, update scanner, kanały RSS czy Google Alert. 2. Wstęp do analizy otoczenia • Podstawy analiz otoczenia • Systemy organizacji i prezentacji danych • Specyfika danych statystycznych ze źródeł ogólnodostępnych • Polskie źródła danych • Globalne źródła danych Uczestnicy poznają zasady i formę prezentacji danych w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem danych i informacji ekonomicznych oraz finansowych. Poznają ograniczenia i możliwości wynikające z metodologii przygotowywania i prezentacji danych statystycznych. Pokazane zostaną najpopularniejsze źródła danych zarówno międzynarodowych, jak i polskich wraz z komentarzem odnoszącym się do praktycznych aspektów wykorzystania zawartych tam informacji. 3. Analizy makroekonomiczne • Analizy instytucji międzynarodowych • Analizy instytucji finansowych • Kwestie porównywalności danych • Prognozy makroekonomiczne Uczestnicy poznają podstawy wykorzystania analiz ekonomicznych do określenia ogólnej sytuacji gospodarczej, identyfikacji czynników ryzyka ekonomicznego wraz ze sposobem ich monitoringu. Jednocześnie poznają sposoby transformacji szeregów czasowych, pozwalające porównywać dane makroekonomiczne na różnych płaszczyznach. Ćwiczenia oparte zostaną na wyszukaniu, transformacji danych historycznych oraz prognozowanych i wykorzystanie ich do określenia trendów w danym sektorze na poziome makroekonomicznym. 4. Finansowa analiza sektorowa przedsiębiorstwa • Identyfikacja najbliższej konkurencji oraz możliwych do wykorzystania danych sektorowych • Zestawienie wskaźników porównywalnych. Zagregowane dane F01/I01/F02 a dane ze sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa, dane przedsiębiorstwa, a dane finansowe konkurencji • Benchmarking przedsiębiorstwa. Porównanie finansowych wskaźników operacyjnych strategicznych Uczestnicy poznają zasady i formę prezentacji danych sektorowych, ze szczególnym uwzględnieniem danych z formularzy F01/I01/F02, specyfikę ich wykorzystania wraz ze metodami budowy branżowych wskaźników finansowych. Zostaną pokazane metody identyfikacji najbliższej konkurencji sposobami jakościowymi i ilościowymi, a także zostaną przeprowadzone ćwiczenia mające na celu analizę porównawczą danego obszaru działalności przedsiębiorstwa na tle najbliższej konkurencji oraz uśrednionych danych sektorowych. Na tej podstawię zostanie przygotowana analiza SWOT. 5. Sektorowe analizy strategiczne • Analiza 5 sił Portera • Macierz GE • Inne analizy strategiczne Uczestnicy poznają zasady przygotowywania najpopularniejszych analiz strategicznych sektora – analizę 5 sił Portera oraz macierz GE. Wskazane zostaną możliwości wykorzystania danych numerycznych do budowy tych analiz, identyfikacji trendów długoterminowych oraz monitoringu sytuacji konkurencyjnej. 6. Podsumowanie i zakończenie szkolenia Prowadzący: Bartłomiej Bańkowski - ekspert i praktyk specjalizujący się w analizie finansowej a w szczególności: analizie sektorowej, decyzjach inwestycyjnych i sposobem zdobywania danych do analizy. Autor metodologii analizy sektorowej pozwalającej na lepszy monitoring sytuacji konkurencyjnej oraz benchmarking rezultatów finansowych. Jest współtwórcą raportów sektorowych EconTrends, menedżer baz danych firmy EuroMoney Polska SA. Doktorant na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 450 / sztuka
Kontakt
Anna Ruta-Pechcin
Univesta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wyślij e-mail
Cyrulików 53
37-103 Warszawa

tel: 48 22 673 43 80 48 22 673 43 80
tel: 05101320110510132011
fax: 48 22 673 43 80
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-18:00
sb: 09:00-18:00
nd: 09:00-18:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU univesta
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Pozyskiwanie danych - potrzeba analizy gospodarczej - galeria
Pozyskiwanie danych - potrzeba analizy gospodarczej Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: TRANSPORT TRANZ - GER   Następna usługa: Meble na wymiar Kraków, meble na zamówienie