favore.pl
Szkolenie REKLAMACJE I GWARANCJE aspekt prawny...

Szkolenie REKLAMACJE I GWARANCJE aspekt prawny... nr 125036

Lokalizacja: Kraków, Warszawa (woj. małopolskie)Więcej: szkolenie możliwe również w innych miastach

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
550 / sztuka
Użytkownik
mjtraining ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Magdalena Kowalczyk
MJtraining
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 16/8
31-516 Kraków

tel: 12 431085012 4310850
fax: 12 4310850
www.mjtraining.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
sb: 09:00-17:00
szkolenia odbywają się w wyznaczone dni. Harmonogram www.mjtraining.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI

Reklamacje i gwarancje w kryzysie - aspekt prawny kontaktów z Klientami

Intensywne szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów obsługi klienta, osób rozpatrujących reklamacje od klientów, osób odpowiedzialnych za kontakty z klientem, przedsiębiorców, dyrektorów działów obsługi klienta i wszystkich, którzy prowadząc działalność gospodarczą mają do czynienia z klientami oraz z reklamacjami.
Szkolenie adresowane jest również do pracowników działów reklamy i marketingu odpowiadających za reklamy, promocję, ulotki, kampanie reklamowe w firmie.
Czym różni się rękojmia od niezgodności towaru z umową? Jakie są konsekwencje  jeśli przedsiębiorca nie odpowie w ciągu14 dni na reklamację? Co zrobić jeśli Klient nie odbiera towaru, czy nieodebrany towar można sprzedać? Po ilu dniach Klient może zwrócić towar? Czy towar przeceniony podlega reklamacji?Kto odpowiada jeśli Klient zniszczy towar w sklepie- czy można takiego Klienta zatrzymać?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytania - to szkolenie jest dla Ciebie!

Cel szkolenia
Szkolenie ma za zadanie usystematyzowanie wiedzy na temat rękojmi i gwarancji zarówno w stosunkach z konsumentem jak i przedsiębiorcą – kontrahentem. Jest to szczególnie ważne w okresie kryzysowym - kiedy wzrasta niezadowolenie konsumentów oraz liczba reklamacji.

Po szkoleniu uczestnik powinien wiedzieć czy reklama jest wiążąca dla przedsiębiorcy? Czy można żądać opłaty za nieuzasadnioną reklamację? Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku nieuwzględnienia reklamacji? Jaki czas ma konsument na odstąpienie od umowy zawieranej poza lokalem przedsiębiorstwa lub przez Internet? Czy można konsumenta odesłać do importera lub producenta czy też reklamacje winien przyjąć sprzedawca? Czy jeśli w ciągu 14 dni nie dasz klientowi odpowiedzi reklamacja jest uznana za zasadną?

PROGRAM SZKOLENIA ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE  WWW.MJTRAINING.PL

Program można także pobrać z pliku poniżej.

UWAGA BONUS:
W cenie szkolenia – bonus tj. możliwość zadania pytania do trenera. Jeśli już dziś pojawiły się jakieś wątpliwości w dziedzinie rękojmi i gwarancji można przekazać pytanie na adres Wyślij e-mail . Casus zostanie bezpłatnie zanalizowany pod kątem zgodności z ustawą.

Forma szkolenia: Szkolenie prowadzone jest w oparciu o metodę warsztatową, w oparciu o wiedzę trenera oraz najnowsze orzecznictwo, podczas szkolenia uczestnicy zobowiązani są do rozwiązywania casusów „z życia wziętych”, szkolenie zakończone jest testem sprawdzającym wiedzę.
Informacje organizacyjne: Szkolenie trwa od 9.30 – 16.00 z godzinną przerwą obiadową, uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz certyfikaty. Szkolenia odbywają się w centrum Krakowa i centrum Warszawy lub w siedzibie klienta.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: Wyślij e-mail lub drogą mailową: Wyślij e-mail

ZAPRASZAMY
ZESPÓŁ MJ TRAINING


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
550 / sztuka
Użytkownik
mjtraining ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Magdalena Kowalczyk
MJtraining
Wyślij e-mail
ul. Mogilska 16/8
31-516 Kraków

tel: 12 431085012 4310850
fax: 12 4310850
www.mjtraining.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
sb: 09:00-17:00
szkolenia odbywają się w wyznaczone dni. Harmonogram www.mjtraining.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mjtraining
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Patronat szkolenia - Szkolenie REKLAMACJE I GWARANCJE aspekt prawny...
Szkolenie REKLAMACJE I GWARANCJE aspekt prawny... Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: SCHODY DREWNIANE - WEWNĘTRZNE   Następna usługa: Klimatyzacja Lubin