favore.pl
Skuteczny Handlowiec

Skuteczny Handlowiec nr 138104

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: kursy organizujemy w miejscu dopasowanym pod klienta

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Aleksander Kwasowski
Level-Up
Wyślij e-mail
Al. Wojska Polskiego 50/54/28
01-554 Warszawa

tel: 22 839403022 8394030
tel: 06924324420692432442
fax: 22 8394030
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
termin szkolenia ustalamy z klientem
rozwiń
OPIS USŁUGI
Głównym celem szkolenia jest nabycie skutecznych umiejętności handlowych poprzez poznanie technik:profesjonalnej obsługi klienta, radzenia sobie z zastrzeżeniami i trudnym klientem, zaawansowanych negocjacji oraz skutecznego zamknięcia sprzedaży!
Uczestnicy szkolenia handlowego zdobędą wiedzę oraz umiejętności związane z dostosowaniem stylu sprzedaży
i negocjacji do typu klienta oraz zaistniałej podczas rozmów handlowych sytuacji. Nauczą się przeprowadzać dogłębną diagnozę potrzeb klienta, skutecznej prezentacji oferty handlowej i wywierania wpływu, rozpoznania i stosowania gier manipulacyjno - negocjacyjnych oraz asertywności w kontakcie z trudnym klientem.
Skuteczny handlowiec to szkolenie zarówno dla osób doświadczonych zawodowo, chcących sprawdzić i udoskonalić swoje umiejętności jak i dla początkujących handlowców, potrzebujących nabyć szybko doświadczenie. Prezentowane szkolenie handlowe wpłynie na efektywność pracy handlowców, podniesie ich poczucie wartości oraz sprawi iż handlowiec w pracy stanie się osobą kreatywna i skuteczną w działaniu.
PROGRAM:
TYPOLOGIA KLIENTA W PRAKTYCE
Zagadnienia
  • Jak rozpoznać i dostosować się do klienta typu:

  • Analityk – Bóbr
    Przyjaciel – Seter
    Wódz – Lew
    Błyskawica - Wydra
  • Jak sprzedać produkt klientowi, który nie chce słuchać i unika odpowiedzi na pytania?
  • W jaki sposób rozmawiać z klientem, który „czepia się” szczegółów, aby mimo wszystko spełnić jego oczekiwania?
  • Jak prowadzić sprzedaż z klientem szybko podejmującym decyzję, aby nie stracić jego zainteresowania?
  • Czego uniknąć, a co podkreślać w rozmowach z rzeczowym klientem?
  • Jak przekonać do zakupu mało zainteresowanego klienta?
  • Jak postępować z klientem negatywnie nastawionym do twojej firmy?
  • Działania, którymi poprawisz nastawienie klienta do twojej firmy?
KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA

Zagadnienia

  • Zagadnienia związane a autoprezentacją (siła pierwszego wrażenie)
  • Jak mówić ciałem, by osiągnąć rezultaty?
  • Mimika twarzy, gesty, kontakt wzrokowy – dlaczego to takie ważne?
  • Nauka wychwytywania sygnałów werbalnych i niewerbalnych jako pomoc w dostosowaniu się do klienta
  • Jak dostosować sposób prowadzenia rozmowy przez modelowanie głosu?
  • Czy można manipulować głosem?
  • Jak dostosować słowa do naszego rozmówcy?
  • Podstawowe trudności w komunikowaniu się z klientem (bariery komunikacyjne, żargon, emocje)
TECHNIKI AKTYWNEGO SŁUCHANIA

Zagadnienia

  • Rozpoznanie potrzeb klienta za pomocą pytań otwartych
  • Pytania sugerujące, naprowadzające itp. – wymuszające zobowiązania na kliencie
  • Finalizacja rozmowy za pomocą pytań zamkniętych
  • Umiejętność parafrazowania na interesach, a nie stanowisku klienta
  • Presupozycja jako twarde zamknięcie sprzedażowe, czyli co zrobić, aby klient od razu podjął decyzje o zakupie?
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ

Zagadnienia

  • Przygotowanie do sprzedaży (czas, miejsce, reguły postępowania, materiały i sprzęt pomocniczy)
  • Profesjonalna obsługa klienta – podejście do klienta, przywitanie itp.
  • Zagajanie klienta w celu nawiązania dobrego kontaktu z rozmówcą
  • Umiejętna diagnoza potrzeb klienta
  • Sztuka prezentacji oferty językiem korzyści
  • Jak sprawić, aby zyski jednej strony i korzyści drugiej nie wykluczały się i aby wszyscy byli zadowoleni?
  • Walka z zastrzeżeniami
  • 10 technik zamykania rozmowy handlowej
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

Zagadnienia

  • Sposoby „dopieszczania” kluczowych klientów
  • Wyznaczanie standardów obsługi stałych klientów
  • Kontakty posprzedażowe, czyli jak utrzymać klienta
  • Co zrobić, żeby konkurencja nie przechwyciła klientów?
  • Dosprzedaż „marchewek promocyjnych”
    Dowiedz się więcej i zadzwoń:
    lub wyślij mail:


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Aleksander Kwasowski
Level-Up
Wyślij e-mail
Al. Wojska Polskiego 50/54/28
01-554 Warszawa

tel: 22 839403022 8394030
tel: 06924324420692432442
fax: 22 8394030
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
termin szkolenia ustalamy z klientem
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU level_up
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Akademia Doskonalenia Zawodowego Level-Up - Skuteczny Handlowiec
Skuteczny Handlowiec Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Opracowania plakatów, prospektów i katalogów   Następna usługa: Skuteczne techniki sprzedaży