Termin szkolenia: 25 maja 2010 - Kraków
Termin przyjmowania zgłoszeń: 6 maja 2010 r.
Program szkolenia:
 1. Kreowanie wizerunku sekretariatu - wskazówki dla początkującego pracownika (główne zadania, cechy i umiejętności , wizerunek - wygląd
    i prezentacja (dobór ubioru i dodatków, dobór kosmetyków i makijażu, pierwsze wrażenie).
 2. Zagadnienia europejskiego kodeksu dobrej administracji.
 3. Zasady skutecznego porozumiewania się z petentem i pracownikiem urzędu - negocjacje i manipulacja.
 4. Zasady asertywnego zachowania w biurze.
 5. Relacje i współpraca z szefem i osobami newralgicznymi.
 6. Prowadzenie służbowych rozmów telefonicznych.
 7. Sytuacje kryzysowe w pracy sekretariatu.
 8. Przyjmowanie i obieg korespondencji.
 9. Zasady przeglądania i przydzielania korespondencji.
10. Zasady wewnętrznego obiegu akt.
11. System kancelaryjny, zasady rejestrowania i znakowania spraw oraz archiwizacji akt.
12. Wysyłanie i doręczanie pism.
13. Prawidłowe przechowywanie akt.
14.Opłaty skarbowe.
15. Nadzór nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych.
Więcej informacji znajduje się na naszej stronie internetowej: 
Wyślij e-mail  Serdecznie zapraszamy
 
                    
                    
                        Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
                        
                        Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.