favore.pl
BIURO PODRÓŻY ANN SUN TRAVEL

BIURO PODRÓŻY ANN SUN TRAVEL nr 165075

Lokalizacja: Tychy (woj. śląskie)Więcej: BIURO PODRÓŻY, UBEZPIECZENIA STU ERGO HESTIA S.A.

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE

rozwiń
OPIS USŁUGI

Szanowni Państwo,

Nasza firma nie powstała pod wpływem impulsu, a wyłącznie na podstawie wieloletnich doświadczeń i odbytych podróży. Biuro Ann Sun Travel mieści się przy ul. Boh. Warszawy 12 (obok stomatologa)  w Tychach (woj. śląskie); nieopodal Teatru Małego.

Biuro w swojej ofercie posiada bogatą ofertę wypoczynku zarówno w Polsce jak i na całym świecie. Ponadto oferujemy: kolonie, obozy, wyjazdy typu incentive,trekking, wycieczki jedno- lub kilkudniowe, objazdowe, survival, imprezy integracyjne, firmowe, rejsy, wspinaczki, bilety wstępu na terytorium Polski do wszystkich obiektów kulturalno-rozrywkowych. W swojej ofercie posiadamy również sprzedaż biletów lotniczych, autokarowych - renomowanych firm przewozowych i promowych.

ANN SUN TRAVEL to centrum first i last minute, to największa baza ofert turystycznych - współpracujemy z ponad 200 organizatorami. Wyszukujemy i przygotowujemy oferty indywidualnie dla potrzeb klientów. Akceptujemy dofinansowania z zakładów pracy, wystawiając FV.

Ponadto jesteśmy wyłącznym agentem ubezpieczeniowym firmy STU ERGO HESTIA S.A. oferujemy ubezpieczenia: majątkowe, życiowe, komunikacyjne, turystyczne, a także biznesowe.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU annsuntravel
pozytywna
rozwiń Właśnie wróciłam z wczasów w Turcji, które wykupiłam w biurze podróży Ann Sun Travel. Pani Ania świetnie dobrala odpowiednią opcję do moich potrzeb i kwoty jaką mogłam przeznaczyć na urlop. Dużym udogodnienie dla mnie była możliwośc zapłaty przelewem :) oraz kontakt internetowy. Następne wczasy też zamierzam wykupić w tym Biurze!! Wystawiona 12-08-2010 08:53 przez Anka (83.29.243.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń Biuro podróży Ann Sun Travel sprawiło, że spędziliśmy wakacje takie jak chcieliśmy. Ania jest profesjonalistką pod każdym względem, a w szczególności w doradztwie wakacji na każdą kieszeń. Bez żadnych wahań każdemu możemy polecić to biuro podróży. Pozdrawiamy i do zobaczenia przy wyborze kolejnych cudnych wakacji ;) Wystawiona 10-08-2010 20:28 przez Monia i Mati (94.40.114.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń Dziekuję ANN SUN TRAVEL za miło spędzone chwile w Egipcie,profesjonalna obsługa klienta,wspaniała oferta,jeszcze w tym roku wraz z koleżanka będziemy chciały skorzystac z usług Ani,narawde polecamy. Wystawiona 09-08-2010 16:16 przez Kama i Paula (82.139.25.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzieki ANN SUN TRAVEL spedzilem bardzo mile i udane wakacje w Turcji. Szybka i profesionalna pomoc i doradztwo w wyborze wczasow. Na pewno jak bede szukal wczasow za rok to tez sie do nich zglosze. Pozdrawiam Wystawiona 09-08-2010 09:12 przez fornas (82.139.24.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń Dzięki Biurze Podróży Ann Sun Travel przeżyliśmy niezapomniane chwile w Chorwacji. Biuro jest godne polecenia z uwagi na profesjonalne podejście do klienta. Wystawiona 08-08-2010 19:14 przez Michał (91.150.154.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń W tym roku po raz drugi skorzystaliśmy z usług Biura Ann Sun Travel i kolejny raz byliśmy bardzo zadowoleni z oferty w 100% zgodnej z naszymi oczekiwaniami. Zarówno zimowy wyjazd na narty w przepiękne włoskie Dolomity jak i letnia wyprawa do Turcji były profesjonalnie zorganizowane przez Panią Anię. Tegoroczne wyjazdy utwierdziły nas w przekonaniu, że nadal będziemy korzystać z usług Biura Ann Sun Travel, które w sposób rzetelny i profesjonalny zorganizowało nasz wypoczynek. Wystawiona 08-08-2010 16:45 przez Asia, Marcin i dzieciaki. (77.115.122.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy z Ann Sun Travel we Włoszech 38 osobową grupą. Chcieliśmy bardzo podziękować za zorganizowanie noclegu tranzytowego i jednocześnie polecić biuro wszystkim, którzy liczą na profesjonalną obsługę i pomoc w każdej sytuacji. Wystawiona 22-07-2010 13:50 przez Barbara (195.72.148.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń Dzięki Ann Sun Travel spędziłam cudowne wakacje na Rodos :) Pani Ania wybrała nam ofertę dokładnie zgodną z naszymi oczekiwaniami-świetnie doradziła hotel i miejscowość! :) Jest osobą która umie słuchać swoich klientów i ich potrzeb-dla każdego znajdzie super ofertę. Wszystko było profesjonalnie i sprawnie załatwione mimo że decydowałyśmy się naprawdę na last minutes. Wymarzyłam sobie te wakacje a biuro Ann Sun Travel spełniło moje marzenia :) Szczerze polecam!!! Wystawiona 21-07-2010 23:46 przez Ewelina T (89.78.210.*)   Zgłoś nadużycie
rozwiń Właśnie wróciłam z najwspanialszych wakacji na Rodos :). Pani Ania, właścicielka biura podróży, dobrała dla mnie i mojej koleżanki idealną ofertę. Hotel bardzo przyjemny, okolica ciekawa i wiele miejsc umożliwiających fantastyczną, wakacyjną zabawę :). Serdecznie polecam Biuro Podróży ANN SUN TRAVEL. Pełen profesjonalizm! Na pewno znów skorzystam z pomocy Pani Ani w wyborze wakacji :). Wystawiona 21-07-2010 17:28 przez Basia Sz. (83.29.134.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byłem w RPA na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej. Dzięki Ann Sun Travel udało się dotrzeć do mieszkających tam od lat super Polaków i u nich mieszkać w trakcie pobytu. Dobra i profesjonalna wspólpraca z Ann Sun Travel zaowocowała bezpiecznym pobytem i mozliwością zwiedzenia ciekawych miejsc. Poruszałem sie samochodem z Polakami. Spokojnie jeździlismy na mecze (m.in widziałem mistrzów - Hiszpanię na żywo i) po i w okolicach Johannesburga oraz przeżyć wspaniałe chwile w z dzikimi zwierzętami. Szczególnie polecam piekny, bezpieczny i przyjazny turystom Kapsztad - miasto jak z bajki z przepieknymi krajobrazami i fajnymi klimatami. Wystawiona 14-07-2010 15:56 przez Marek_Cz (193.111.166.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
BIURO PODRÓŻY ANN SUN TRAVEL - galeria
BIURO PODRÓŻY ANN SUN TRAVEL Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 21)
Poprzednia usługa: KURS FOTO W WARSZAWIE   Następna usługa: Inteligentne odchudzanie