favore.pl
SIBENIK SOLARIS HOTEL JURE **** AUTOKAR

SIBENIK SOLARIS HOTEL JURE **** AUTOKAR nr 180945

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Sibenik Solaris Hotel Jure 4^ autokar

Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, Restauracja, Park wodny, Klimatyzacja indywidualna, bar, Klub nocny, Sklep, Sala telewizyjna, Internet , fryzjer, Plac zabaw dla dzieci, Kantor walut, Program animacyjny, Siłownia, Kort tenisowy
świadczenia:
Kwota w PLN zawiera : przejazd autokarem, 7 lub 14 noclegów, wyżywienie 2 x dziennie, uroczystą kolację, wstęp na dancingi, korzystanie z krytego basenu w Spa&Welles Center, animacje dla dzieci i dorosłych, taksę klimatyczną,prowizja biura, ubezpieczenie KL+NW+bagaż, podatek VAT.
Cena podstawowa:
przejazd autokarem w dwie strony, Kraków, pokój 2 osobowy, osoba dorosła, wyżywienie 2 x dziennie: śniadania+obiadokolacje, ubezpieczenie KL+NW+bagaż, prowizja biura, taksa klimatyczna, uroczysta kolacja
Opis miejscowości:
Kompleks Wakacyjny SOLARIS położony jest ok. 6 km od Śibenika, z którym połączony jest stałą linią autobusową. Solaris należy do największych i najlepiej wyposażonych ośrodków wypoczynkowych w Chorwacji. W skład kompleksu wchodzi pięć hoteli, trzy campingi oraz osiedle willi. Sport i rozrywka: na terenie kompleksu wypożyczalnia skuterów wodnych i desek surfingowych, kajaków, wynajem leżaków i parasoli, korty tenisowe, tenis stołowy, siatkówka, koszykówka, mini golg, kręgle, siłownia, szkoła nurkowania, plac zabaw dla dzieci, animacje, wodny aerobik, programy rozrywkowe.
Opis obiektu:
HOTEL JURE z basenem odkrytym - leżaki i parasole przy basenie gratis, otoczony laskiem piniowym, położony ok. 50 m od atrakcyjnej żwirowo-piaszczystej plazy. Pokoje 2 osobowe z TV-SAT, telefonem, mini barem, balkonem,klimatyzacją, łazienką (prysznic?WC) i suszarką do włosów. W hotelu do dyspozycji gości sala TV, restauracja, aperitif bar, disco club, salon fryzjerski, sklep z pamiątkami i rekwizytami plażowymi, bankomat, kantor wymiany walut (można wymieniać złotówki). Wellness Centrum bezpośrednio połącone z Hotelem Ivan - jest to kompleks zewnętrznych i wewnetrznych basenów z podwodnym masażem, szeroka gama zabiegów odnowy biologicznej (dodatkowo płatne).
Wyżywienie:
2 x dziennie, śniadaniai obiadokolacje w formie bufetu szweckiego, raz w tygodniu regionalna kolacja dalmatyńska. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo.
Dopłaty:
1. Do pokoju 1 osobowego:
05.06-10.07, 14.08-25.09 500 zł /7 dni, 1000 zł / 14 dni
10.07 - 14.08 610 zł /7 dni 1220 zł / 14 dni
Zniżki:
1. Dziecko do 3 lat na miejscu wypoczynku gratis, płaci za ubezpieczenie + autokar 290 zł / 7dni , 320 zł / 14 dni.
2. Dziecko od 3 - 6 lat jako druga osoba w pokoju płaci 270 zł autokar + 50 % kwoty z tabeli.
3.Dziecko od 6 - 12 lat jako druga osoba w pokoju płaci 270 zł autokar + 70 % kwoty z tabeli.
Uwagi:
1/ Wycieczki fakultatywne organizowane są przez lokalne biuro podróży Funkcję opiekuna pełni pracownik hotelu.
2/ Doba hotelowa rozpoczyna sie o godz. 14 w pierwszym dniu pobytu i kończy o godz. 10 w ostatnim dniu.
6/. W przypadku wykupienie ubezpieczenia od kosztów rezygnacji - ubezpieczenie może być wykupione najpóźniej na 5 dni od momentu podpisania umowy.
Rozkład jazdy autokaru:
Częstochowa stacja benzynowa BP McDonalds kier.Katowice godz.12:30 (dopłata 50 zł)
Gliwice ul.Toszecka Zajezdnia PKS, przystanek międzynarodowy godz.13:30 (bez dopłaty)
Jawornik k.Myślenic stacja benzynowa ORLEN kier.Chyżne godz.16:30 (bez dopłaty)
Katowice Parking, ul.Sądowa godz. 14:00 (bez dopłaty)
Kielce Dworzec PKP, zatoczka godz.14:00 (dopłata 50 zł)
Kraków Regionalny Dw.PKS ul.Bosacka górna płyta godz.16:00 (bez dopłaty)
Łódź Fabryczna stanowiska autobusowe godz.11:00 (dopłata 70 zł)
Opole Parking obok dworca PK:20 godz.12:00 (dopłata 60 zł)
Radom Dworzec PKP,parking przy zegarze godz. 12:00 (dopłata 60 zł)
Warszawa Parking k.Sali Kongresowej, ul.E.Plater godz. 10:00 (dopłata 70 zł)
Wrocław Dworzec PKS, ul.Sucha, peron 4 godz.10:30 (dopłata 70 zł)
Zabornia Parking k/restauracji Zabornianka 17:15 (bez dopłaty)
Uwagi przewoźnika:
Na trasach antenowych w Polsce możliwy jest przejazd mikrobusem lub autokarem klasy turystycznej. Przy małej ilości osób (poniżej 8 )organizator zastrzega sobie możliwość odwołania antenki lub zmiany środka lokomocji np. PKP, PKS. Przewoźnik zastrzega sobie również prawo zmiany godzin odjazdu. Na trasach poza granicami Polski transport odbywa się autokarami wyposażonymi w siedzenia uchylne, klimatyzacją, toalety, video i nagłośnienie. W autokarze obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów oraz spożywania alkoholu.
Prosimy o przybycie na miejsce zbiórki najpóźniej 15 minut przed planowaną godzina odjazdu. Podane godziny wyjazdów i przyjazdów mogą ulec nieznacznemu przeniesieniu z przyczyn niezależnych od przewoźnika np.: złe warunki drogowe i atmosferyczne oraz zwiększenie ruchu na drogach w szczycie sezonu letniego. Miejsca w autokarze są przydzielane wg kolejności podpisania umowy, a klienci o miejscach informowani są przez pilota na miejscu zbiórki.. Dla osób dojeżdżających do Krakowa we własnym zakresie SKARPA TRAVEL może także zarezerwować nocleg.
Ramowy program imprezy:
1 dzień Wyjazd z Polski wg rozkladu jazdy, przejazd przez Slowacje (dla chetnych posilek w cenie ok. 3 EUR), Wegry.i Chorwację.
2 dzień Przejazd przez Chorwację, przyjazd na miejsce ok. godz. 08:00 zakwaterowanie od godz. 14:00, nocleg.
2 - 8 dzień WYPOCZYNEK, mozliwosc wykupienia wycieczek fakultatywnych.
9 dzień Wykwaterowanie z pokoi do godz. 10:00, czas wolny. Wyjazd do Polski w godzinach wieczornych (18 - 19:00). Przejazd przez Chorwację, Węgry
10 dzień Przejazd przez Slowacje (dla chetnych posilek w cenie ok. 3 EUR). Przyjazd do Polski w godz. południowych, orientacyjny przyjazd do Krakowa ok. 14:00
Praktyczne informacje:
Najbliższa placówka dyplomatyczna:
Ambasada RP
Krlezin Gvozd 3,
10000 Zagreb
tel.(+385) 1 483 45 75, 483 45 79fax. (+385) 1 483 45 76
Wydział Konsularny
tel/fax (+385) 1 489 94 44

Obowiązująca waluta:
1 kuna (HRK)= 100 lip
1 Euro = ok. 7,50 kun

Średnie temperatury:
Miesiąc V VI VII VIII IX
Dzienna: Wyślij e-mail
Wody: Wyślij e-mail

Atrakcje:
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
 
Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-06-04 do:2010-06-13 10 katalogowa A 1700 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-06-04 do:2010-06-20 17 katalogowa E 3320 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-06-11 do:2010-06-20 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-06-11 do:2010-06-27 17 katalogowa F 3510 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-06-18 do:2010-06-27 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-02 do:2010-07-11 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-02 do:2010-07-18 17 katalogowa G 3830 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-09 do:2010-07-18 10 katalogowa C 2210 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-09 do:2010-07-25 17 katalogowa H 4150 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-16 do:2010-07-25 10 katalogowa C 2210 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-16 do:2010-08-01 17 katalogowa H 4150 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-23 do:2010-08-01 10 katalogowa C 2210 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-30 do:2010-08-08 10 katalogowa C 2210 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-07-30 do:2010-08-15 17 katalogowa H 4150 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-06 do:2010-08-15 10 katalogowa C 2210 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-06 do:2010-08-22 17 katalogowa I 3870 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-13 do:2010-08-22 10 katalogowa D 1930 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-13 do:2010-08-29 17 katalogowa J 3550 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-20 do:2010-08-29 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-20 do:2010-09-05 17 katalogowa F 3510 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-27 do:2010-09-05 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-08-27 do:2010-09-12 17 katalogowa F 3510 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-09-03 do:2010-09-12 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-09-03 do:2010-09-19 17 katalogowa F 3510 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-09-10 do:2010-09-19 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-09-10 do:2010-09-26 17 katalogowa F 3510 PLN Wyślij e-mail
 
od:2010-09-17 do:2010-09-26 10 katalogowa B 1890 PLN Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
SIBENIK SOLARIS HOTEL JURE **** AUTOKAR - galeria
SIBENIK SOLARIS HOTEL JURE **** AUTOKAR Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Leasing dla Firm Białogard Leasing Samochodowy   Następna usługa: Przewozy autokarowe, autokary wynajem autobusów