favore.pl
Madera  -  perła Atlantyku samolotem z Warszawy.

Madera - perła Atlantyku samolotem z Warszawy. nr 187877

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Madera - perła Atlantyku samolotem z Warszawy/ PMS

Państwo: Portugalia
Region: Madera
Miasto: Funchal
Transport: Samolot
Profil wyjazdu: Oferta objazdowa

Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
świadczenia:
przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, bus komfortowy na wycieczki wg programu, 7 noclegów w hotelu **/*** (pokoje 2-,3-os. z łazienkami), 7 śniadań, 2 lunche z napojami na Maderze podczas wycieczek, ubezpieczenie KL i NNW, opiekę pilota-przewodnika.
Cena podstawowa:
miejsce w pokoju 2-,3-os., śniadania, Warszawa, Samolot
Program imprezy:
MADERA - Perła Atlantyku 8 dni

1 dzień - spotkanie z pilotem na lotnisku Warszawa-Okęcie o godz.13,20. Odlot o godz. 15,20 Przylot do Lizbony o godz. 18,15. Transfer do hotelu. Zakwaterowanie. Obiadokolacja*. Nocleg

2 dzień - śniadanie . Zwiedzanie Lizbony. Stare Miasto, dzielnica Alfama, katedra, wzgórze pałacowe San Jorge, klasztor św. Hieronima, Wieża Belem, oceanarium. Czas wolny. Obiadokolacja* . Dla chętnych spektakl fado za dopłatą ok. 30 Euro. Powrót do hotelu , nocleg.

3 dzień - śniadanie.Transfer na lotnisko. Odlot na Maderę. Przylot do stolicy - Funchal. Transfer do hotelu, zakwaterowanie. Czas wolny. Obiadokolacja*. Nocleg.

4 dzień - Wycieczka autokarem w głąb wyspy - zwiedzanie: słynącej z rzemiosła miejscowości Camacha, wjazd na 2-gi co do wielkości na wyspie szczyt Pico do Areiro , przejazd do Parku Ribeiro Frio a nastepnie do miejscowości-skansenu Santana oraz panorama na klify północnego wybrzeża z Portela. .Lunch (w cenie 1 l lokalnego wina lub 1 piwo lub 1xwoda). Powtót do hotelu. Obiadokolacja*. Nocleg

5 dzień - śniadanie. Czas wolny na wypoczynek. Obiadokolacja*. Nocleg

6 dzień - śniadanie. Całodzienna wycieczka do: Camara de Lobos (typowa rybacka miejscowość) i panorama z klifu Cabo Girao ( 2-go co do wysokości na świecie). Odpoczynek na piaszczystej plaży w Calheta. Przejazd malowniczą drogą do Porto Moniz - zwiedzanie słynnych, naturalnych basenów w lawie z krystalicznie czystą wodą (w miejscowości warto też skosztować lokalnych specjałów w jednej z restauracyjek).Lunch (w cenie 1 l lokalnego wina lub 1 piwo lub 1xwoda). Następnie przejazd do do Sao Vicente, jednego z najpiękniejszych miejsc na wyspie i do przełęczy Encumeada z widokiem na północne i południowe wybrzeże wyspy. (w Sao Vicente można zwiedzić słynny system jaskiń wulkanicznych). Powrót do hotelu . Obiadokolacja* . Nocleg.

7 dzień - śniadanie. Wycieczka autokarem na szczyt Eira do Serrado, gdzie w wygasłym wulkanie znajduje się maleńka wioska ( panorama) , a następnie do Monte - miejscowości słynącej z przepięknych ogrodów, kościółka i kolejki górskiej. Powrót do Funchal - spacer po stolicy Madery, gdzie zwiedzi się m.in. targ kwiatowy, fabryczkę haftów i jeden z wielu ogrodów albo winiarnię. Czas wolny nad morzem. Obiadokolacja* w lokalnej restauracji z typowymi daniami oraz występem grupy folklorystycznej. Nocleg

8 dzień - śniadanie w formie suchego prowiantu. Przejazd na lotnisko. Odprawa. Odlot do Polski z międzylądowaniem w Lizbonie. Przylot na lotnisko Warszawa - Okęcie o godz. 14,35 . Zakończenie imprezy

CENA OBEJMUJE : przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, bus komfortowy na wycieczki wg programu, 7 noclegów w hotelu **/*** (pokoje 2-,3-os. z łazienkami), 7 śniadań, 2 lunche z napojami na Maderze podczas wycieczek, ubezpieczenie KL i NNW, opiekę pilota-przewodnika.
dodatkowe opłaty:
Należy zaopatrzyć się w ok. 70 Euro na bilety wstępu, przejazdy komunikacją miejską i podmiejską, zwyczajowe napiwki i obligatoryjnych przewodników lokalnych.

Dopłata do obiadokolacji: 600 zł
Dopłata do pokoju 1 os.: 800 zł

CENNIK

termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby
od:2010-05-08 do:2010-05-15 8 wczesna rezerwacja A 4400 PLN
od:2010-06-19 do:2010-06-26 8 wczesna rezerwacja B 4450 PLN
od:2010-09-18 do:2010-09-25 8 wczesna rezerwacja B 4450 PLN

NASZ ADRES
UL. SOBIESKIEGO 8 (na parterze Biblioteki)
41-500 CHORZÓW
tel/fax: Wyślij e-mail , 3460306, 3460307
tel.kom 0-500-55-66-00, 0-661-21-98-98
e-mail: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Madera - perła Atlantyku samolotem z Warszawy. - galeria
Madera - perła Atlantyku samolotem z Warszawy. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Ona aranzacje, adapracje, remonty dom i ogród   Następna usługa: Kwatery pracownicze Gdańsk pokoje dla pracowników