favore.pl
Hotel GARDEN - Riwiera LiguryjskaLato 2010 z GEOTOUR

Hotel GARDEN - Riwiera LiguryjskaLato 2010 z GEOTOUR nr 189113

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel GARDEN - Włochy - Riwiera Liguryjska

Państwo: Włochy
Region: Liguria
Miasto: Alassio
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy

Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Restauracja, Parking, [bar] bar, Kawiarnia [coffe bar] , Sala telewizyjna, Sala wielofunkcyjna, Internet [internet] , Plac zabaw dla dzieci, Winda
świadczenia:
przejazd autokarem; 7 lub 8 noclegów w hotelu - w zależności od wybranego terminu; wyżywienie 2 x dziennie (śniadania i obaidokolacje); ubezpieczenie KL i NNW; opieka piota oraz polskojęzycznego rezydenta; podatek VAT. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji; wycieczek fakultatywnych; świadczeń niewymienionych w ofercie.
Cena podstawowa:
osoba dorosła, zakwaterowanie w pokoju 2 -os., NNW, KL, Kraków, wyżywienie 2 razy dziennie, GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY, autokar na trasie Polska-Włochy/Liguria
PROMOCJ A:
PROMOCJA FIRST MINUTE!!!

Przy rezerwacji do dnia 28.02.2010 r. ZNIŻKA - 200 ZŁ/POKÓJ!
Ponadto zyskujesz GWARANCJĘ NIEZMIENNOŚCI CENY GRATIS!

ZAREZERWUJ SWOJE WCZASY TANIEJ!!!

CENY PODANE PONIŻEJ W TABELCE UWZGLĘDNIAJĄ JUŻ ZNIŻKĘ FIRST MINUTE!

WARUNKI PROMOCJI:
Promocja dotyczy tylko ofert wykupionych do dnia 28.02.2010. Wpłata zaliczki w wysokości 40% całej kwoty imprezy. Promocja dotyczy rezerwacji dla minimum 2 osób. Nie można łaczyć promocji ani zniżek. Ilość miejsc w promocji jest ograniczona.
RIWIERA LIGURYJSKA:
Wybrzeże Ligurujskie, które ciągnie się wzdłuż wybrzeża Zatoki Genueńskiej w kierunku granicy z Francją nazywane jest włoską riwierą. Malownicze miasteczka, fascynujące krajobrazy, kameralne porty od lat przyciagają turystów z całego świata. Wszechobecne kolorowe domy, urwiste skały, schodzące pionowo do morza, ale także piaszczyste plaże oraz doskonale rozwinięta infrastruktura turystyczna to wizytówka Ligurii.


Stolicą Ligurii jest Genua, która dzieli wybrzeże na dwie części - zachodnią zwaną Riviera di Ponente oraz wschodnią Riviera di Levante. Położona na wąskiej równinie u podnóża Alp Nadmorskich Riwiera di Ponente słynie z eleganckich kurortów takich jak San Remo, Alassio czy Finale Ligure. Riviera di Levante to leżące na wschód od Genui skaliste wybrzeże, słynące z magicznego Portofino, w którym co roku wakacje spędza światowa -śmietanka towarzyska”, czy romantycznego Cinque Terre - pięć miasteczek wciśniętych w zatoczki pośród stromych skalnych ścian. Liguria ma doskonałe połączenie komunikacyjne z Lazurowym Wybrzeżem. Jedno z najpopularniejszych letniskowych miejscowości San Remo znajduje się zaledwie 70 km od Monaco oraz 90 km od Nicei.
ALASSIO:
Alassio to czarujące miasteczko położone na włoskim -Łuku Tęczy”. To miasto zakochanych, pachnące romantyzmem, przyozdobione we wszystkie kolory kwiatów Ligurii. Ten słynny nadmorski kurort posiada 4- kilometrową plażę. Miasteczko jest odwiedzane przez cały rok - zimą dla swego łagodnego klimatu, latem dla niepowtarzalnej atmosfery uzdrowiskowej. To miasto nastawione jest na turystów, posiada liczne sklepy, restauracje, bary oraz dyskoteki. Miejscowość oddalona jest o 48 km od San Remo i zaledwie 50 km od granicy włosko - francuskiej dzięki takiemu położeniu Alassio jest doskonałą bazą wypadową na wycieczki.
POŁOŻENIE:
Hotel Garden *** to hotel rodzinny, oddalony od plaży o 300 m (leżaki i parasole płatne od 15 do 20 EUR w zależności od sezonu) i ok. 500 m od centrum miejscowości. Hotel składa się z dwu sąsiednich budynków, które są połączone korytarzem.
WYPOSAŻENIE:
Do dyspozycji gości są: recepcja z możliwością wynajęcia sejfu (za dodatkową opłatą 6 Euro/dzień), hol, bar, bezpłatny dostęp do Internetu (WiFi), winda, restauracja, parking przed hotelem darmowy (ograniczona ilość miejsc) lub ogrodzony parking (odpłany), plac zabaw, ogród.
POKOJE:
Przyjemnie urządzone pokoje dwuosobowe z możliwością 1 lub 2 dostawek, wszystkie pokoje z łazienką, suszarką do włosów, telefonem, TV SAT i balkonem.
WYŻYWIENIE:
Dwa posiłki; śniadanie w postaci bufetu, kolacje 3 - daniowe, wybór z menu, bar sałatkowy. Napoje do obiadokolacji są płatne dodatkowo.
SPORT I ROZRYWKA:
Na terenie hotelu znajduje się basen dla dorosłych i dla dzieci, leżaki i parasole (bezpłatne), bilard za opłatą, korty tenisowe oddalone o ok. 500 m oraz pole golfowe w odległości 8 km (odpłatne), sporty wodne na plaży.
TELEFON:
0039/ Wyślij e-mail
RAMOWY PROGRAM:
1 DZIEŃ Wyjazd z Polski wg rozkładu jazdy ze str.2, przejazd przez Czechy, Austrię. Nocny przejazd autokarem.

2 DZIEŃ Przyjazd do hotelu w godzinach rannych. Zakwaterowanie w hotelu w godzinach popołudniowych. Czas wolny. Obiadokolacja, nocleg.

2 - 10 DZIEŃ Pobyt na Wybrzeżu Liguryjskim, wypoczynek, plażowanie, możliwość uczestnictwa w wycieczkach fakultatywnych (dodatkowo płatnych u rezydenta) organizowanych na miejscu.

10 DZIEŃ Po śniadaniu wykwaterowanie z hotelu, złożenie bagaży. Czas wolny. W godzinach wieczornych wyjazd do Polski.

11 DZIEŃ Przyjazd do Polski w godzinach popołudniowych.

ROZKŁAD JAZDY:
BIELSKO BIAŁA - Zatoka Dworcowa PKS, dolna płyta - godz. 14.30 (bez dopłaty)
CZĘSTOCHOWA - Parking przy Hotelu Etap, Al. Wojska Polskiego - godz. 11.45 (dopłata 70 zł /każdej osoby)
GLIWICE - Zajezdnia PKS, ul. Toszecka - godz. 12.15 (dopłata 60 zł /każdej osoby) )
KATOWICE - Parking przy ul. Sądowej, 50 m od Placu Wolności - godz. 13.30 (bez dopłaty)
KIELCE - McDonalds, ul. Żytnia - godz. 10.30 (dopłata 80 zł /każdej osoby)
KRAKÓW - Dworzec PKS, ul. Bosacka - godz. 12.00 (bez dopłaty)
ŁÓDŹ - Dworzec PKS Łódź Fabryczna - godz. 10.15 (dopłata 110 zł /każdej osoby)
OPOLE - Stacja Benzynowa LOTOS - przy drodze nr 45 (jadąc od strony Katowic: zjazd z autostrady A4 na Opole, Krapkowice, Racibórz) - godz. 11.00 (dopłata 80 zł /każdej osoby)
RZESZÓW - Parking przy Urzędzie Wojewódzkim ul. Piłsudskiego - godz. 08.30 (dopłata 100 zł /każdej osoby)
TARNÓW - Parking przy Hotelu Tarnovia, ul. Kościuszki - godz. 10.30 (dopłata 70 zł /każdej osoby)
WARSZAWA - Parking Przy PKiN od strony wejścia do Clubu Mirage - godz. 08.00 (dopłata 130 zł /każdej osoby)
WROCŁAW - Stacja Benzynowa BP, Mc Donalds przy ul. Karkonoskiej (w kierunku autostrady na Zgorzelec - godz. 09.00 (dopłata 100 zł /każdej osoby)

UWAGA:
Na trasach dojazdowych możliwy jest transport samochodem osobowym lub mikrobusem.
Połączenia antenowe realizowane będą przy minimum 4 uczestnikach.
Miejsca w autokarze są numerowane i przydzielane przez biuro na jeden dzień przed wyjazdem wg kolejności zgłoszeń. Godziny podane w tabeli są godzinami odjazdów autokaru, zabiórka około 15 minut wcześniej.
B.P.ORLANDO TRAVEL nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia spowodowane warunkami atmosferycznymi i drogowymi, postojami na granicach itp. Zadeklarowane wcześniej miejsce wsiadania może zostać zmienione jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu faktu do biura, jednak nie późnije niż 72 h przed wyjazdem!
WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
Camogli - Portofino - cena ok 38 euro/os.
Akwarium Express - cena ok 27 euro/os
Monaco - Monte Carlo - cena ok 35 euro/os
Marineland - cena ok.57euro/os
Nicea - Cannes - cena ok. 47 euro/os
Cinqueterre - cena ok 43 euro/os
Genua + Akwarium - cena ok.35 euro/os
Rejs na Korsykę - cena ok 47 euro/os

UWAGA: Podane ceny są cenami orientacyjnymi, pochodzą z sezonu Lato 2009, dlatego też mogą ulec nieznacznej zmianie.

Atrakcje:
Dogodne położenie pozwala w pełni korzystać ze wszystkich dziennych i nocnych atrakcji turystycznych Alassio.


CENNIK
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby
od:2010-06-12 do:2010-06-21 10 wczesna rezerwacja A 1790 PLN
1690 PLN
od:2010-06-19 do:2010-06-28 10 wczesna rezerwacja B 1890 PLN
1790 PLN
od:2010-06-26 do:2010-07-06 11 wczesna rezerwacja C 1990 PLN
1890 PLN
od:2010-07-04 do:2010-07-14 11 wczesna rezerwacja C 1990 PLN
1890 PLN
od:2010-07-12 do:2010-07-22 11 wczesna rezerwacja C 1990 PLN
1890 PLN
od:2010-07-20 do:2010-07-30 11 wczesna rezerwacja C 1990 PLN
1890 PLN
od:2010-07-28 do:2010-08-07 11 wczesna rezerwacja C 1990 PLN
1890 PLN
od:2010-08-05 do:2010-08-15 11 wczesna rezerwacja C 1990 PLN
od:2010-09-14 do:2010-09-23 10 wczesna rezerwacja A 1790 PLN
1690 PLN

NASZ ADRES
UL. SOBIESKIEGO 8 (na parterze Biblioteki)
41-500 CHORZÓW
tel/fax: Wyślij e-mail , 3460306, 3460307
tel.kom 0-500-55-66-00, 0-661-21-98-98
e-mail: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Hotel GARDEN - Riwiera LiguryjskaLato 2010 z GEOTOUR - galeria
Hotel GARDEN - Riwiera LiguryjskaLato 2010 z GEOTOUR Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Profesjonalne Wykończenia Wnętrz   Następna usługa: Darmowe oferty nieruchomości