favore.pl
Tunezja - Hotel Skanes Serail 4*  -  poleca Geotour

Tunezja - Hotel Skanes Serail 4* - poleca Geotour nr 199495

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Skanes Serail

Cena za 1 osobę:
1979 zł
Długość pobytu:
7 dni
Wybrany transport:
Samolot
Wylot z:
Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Wrocław, Łódz




Położenie:
Nowy hotel,3 piętrowy hotel, oddany do użytku w 2004 roku, położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży, około 5 km od centrum Monastiru i 12 km od centrum Sousse
Wyposażenie hotelu:
214 pokoi, recepcja, restauracja główna, restauracja a la carte / dodatkowo płatna/, snack bar, bar przy plaży i basenie, piano bar. Fitness z sauną, łaźnią turecką, masażami i jacuzzi dodatkowo płatne. W recepcji dostęp do Internetu- odplatnie oraz sejf – 3 DT / dzień. Hotel dysponuje salą konferencyjną dla 350 osób. Hotel akceptuje karty kredytowe Visa, Mastercard
Wyposażenie pokoju:
2 i 3-osobowe z klimatyzacją /15.06 – 15.09/, łazienką/ WC, telefonem i TV-sat, możliwość wypożyczenia lodówki, i sejfu za dodatkową opłatą. W ofercie pokoje standardowe 2-osobowe. Brak możliwości wyboru widoku z pokoju. Pokoje o podwyższonym standardzie niedostępne.
Wyżywienie:
All inclusive: zawiera śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, przekąski w ciągu dnia w wyznaczonych barach, popołudniową przerwę na kawę, napoje bezalkoholowe i alkoholowe lokalne w wyznaczonych barach w określonych godzinach.
Dodatkowo platne:
Dla opcji all inclusive : restauracje a la carte, importowane napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe i alkoholowe lokalne we wszystkich barach po 23:00, napoje w butelkach lub puszkach, kawiarnia mauretańska, oświetlenie kortu tenisowego, sporty motorowe na plaży, centrum fitness – łaźnia, masaże, sauna, wypożyczenie rakiet tenisowych, pralnia, lekarz, bilard, wypożyczenie ręczników plażowych, mini bar w pokoju, dostęp do internetu.
Nasza opinia:
Bezpośrednie położenie przy plaży, ogród, możliwość czynnego wykorzystania czasu – to najważniejsze argumenty, dlaczego polecamy ten hotel. Bary na plaży, restauracje na zewnątrz hotelu otwarte są w wysokim sezonie, przed i po sezonie w zależności od warunków pogodowych oraz ilości gości hotelowych.
Uwagi:
W sezonie letnim / kwiecień - październik/ bary na plaży, restauracje na zewnątrz hotelu otwarte są w zależności od warunków pogodowych oraz ilości gości hotelowych. Animacje hotelowe prowadzone są w wysokim sezonie, nie są prowadzone w języku polskim, szczegółowe programy umieszczane sa na tablicy informacyjnej. Dokładne godziny obowiązywania posiłków w sezonie letnim i zimowym są umieszczane na hotelowej tablicy informacyjnej a także podawane przez rezydenta na spotkaniu informacyjnym po przylocie. Informacje zawarte w opisie sporządzone zostały na podstawie danych posiadanych do dnia 27.10.2009 Aktualizacja danych następuje na bieżąco, na podstawie otrzymywanych materiałów, przesłanych przez hotel, na nadchodzący sezon. opis all inclusive na sezon letni 2010 wprowadzono: 20.03.2010
Rozrywka i sport:
basen odkryty dla dorosłych i dla dzieci, basen kryty, kort tenisowy, rowery wodne, windsurfing , mini-golf, łucznictwo, koszykówka, tenis stołowy, gry video, bilard – dodatkowo płatne, mini klub dla dzieci, w okresie letnim bogaty program animacyjny dla dorosłych i dzieci . Możliwość uprawiania sportów wodnych na plaży – dodatkowo płatne. Parasole, leżaki i materace przy basenie i na plaży w cenie, materace dodatkowo płatne . Wyżywienie All Inclusive w wyznaczonej restauracji i barach
All inclusive:
Bary/ Restauracje Śniadanie - 07:00 - 10:00 - Restauracja główna Śniadanie dla „spóźnialskich” - 10:00 - 11:00 - Bar przy basenie Lunch - 12:00 - 14:00 - Restauracja główna Grill Lunch - 12:30 - 14:00 - Miejsce do grillowania / Rezerwacja Przekąski - 16:00 - 18:00 – Bar przy basenie Kolacja - 19:00 - 21:00 - Restauracja główna Napoje bezalkoholowe do śniadania - 07:00 - 10:00: kawa filtrowana, herbata, czekolada na gorąco, mleko, soki z koncentratów, woda mineralna, Napoje bezalkoholowe do późnego śniadania - 10:00 do 11:00: kawa filtrowana, herbata, mleko, soki z koncentratów, woda mineralna, Napoje do obiadu i kolacji - 12:00 - 14:00 i 19:00 - 21:00 : woda mineralna, cola, lemoniada, soki z koncentratu, lokalne wino białe i różowe. Napoje Bar Główny - 10:00 - 23:00 oraz w barze przy basenie: woda mineralna, kawa filtrowana, czekolada na gorąco, mleko, soki z koncentratów, cola, lemoniada, napój pomarańczowy, piwo z beczki, lokalne wino białe i różowe, lokalne likiery tunezyjskie, koktajle na bazie alkoholi lokalnych. Napoje Grill Bar - 10:00 - 23:00 - woda mineralna, cola, lemoniada, napój pomarańczowy, soki z koncentratów. Bezpłatnych usługi w ramach „all inclusive” Sejf , pilot do zdalnego sterowania TV, łóżeczko dziecięce, Kids Club, plac zabaw dla dzieci, minigolf, kort tenisowy, animacja w ciągu dnia i wieczorem, niezmotoryzowane sporty wodne, basen kryty, jacuzzi, parasole i leżaki.


Wyślij e-mail Wyślij e-mail

Monastir to jeden z najmodniejszych ośrodków turystycznych w Wyślij e-mail . Wspaniały port rybacki i jachtowy, imponująca twierdza obronna, rozległe plaże, ciepłe morze - przyciągają tutaj turystów z całego świata. Liczne hotele o bardzo zróżnicowanym standardzie oferują możliwości uprawiania różnych sportów wodnych, np. jet-ski czy parasailing. Nazwa "Monastir" wywodzi się od chrześcijańskiego klasztoru. Dawniej Monastir był punktem wypadowym dla rzymskich cesarzy podczas ich afrykańskich wypraw. Dziś, znajduje się tutaj wiele sklepów z pamiątkami, straganów, dyskotek oraz restauracji zachęcających do spróbowania oryginalnych potraw. Największą atrakcją miasta jest niewątpliwie Ribat z IX wieku, który dawniej pełnił funkcję klasztoru muzułmańskiego i twierdzy broniącej wybrzeża. Jego widok na długo pozostaje w pamięci...
//

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Tunezja - Hotel Skanes Serail 4* - poleca Geotour - galeria
Tunezja - Hotel Skanes Serail 4* - poleca Geotour Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Masaz   Następna usługa: Szkolenie psa