favore.pl
Włochy  -  Hotel Astoria 3*  -  poleca B. P Geotour

Włochy - Hotel Astoria 3* - poleca B. P Geotour nr 206940

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
HOTEL ASTORIA - Włochy - Riwiera Liguryjska

Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, Restauracja, Parking, bar
świadczenia:
przejazd autokarem; 7 lub 8 noclegów w hotelu - w zależności od wybranego terminu; wyżywienie 2 x dziennie (śniadania i obiadokolacje); ubezpieczenie KL i NNW; opieka pilota oraz polskojęzycznego rezydenta; podatek VAT. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji; wycieczek fakultatywnych; świadczeń niewymienionych w ofercie.
Cena podstawowa:
osoba dorosła, zakwaterowanie w pokoju 2 -os., NNW, KL, śniadania i obiadokolacje, z Krakowa, GWARANCJA NIEZMIENNOŚCI CENY, autokar na trasie Polska-Włochy/Liguria
PROMOCJA:
PROMOCJA FIRST MINUTE!!!

Przy rezerwacji do dnia 28.02.2010 r. ZNIŻKA - 200 ZŁ/POKÓJ!
Ponadto zyskujesz GWARANCJĘ NIEZMIENNOŚCI CENY GRATIS!

ZAREZERWUJ SWOJE WCZASY TANIEJ!!!

CENY PODANE PONIŻEJ W TABELCE UWZGLĘDNIAJĄ JUŻ ZNIŻKĘ FIRST MINUTE!


WARUNKI PROMOCJI:
Promocja dotyczy tylko ofert wykupionych do dnia 28.02.2010. Wpłata zaliczki w wysokości 40% całej kwoty imprezy. Promocja dotyczy rezerwacji dla minimum 2 osób. Nie można łaczyć promocji ani zniżek. Ilość miejsc w promocji jest ograniczona.

RIWIERA LIGURYJSKA:
Wybrzeże Ligurujskie, które ciągnie się wzdłuż wybrzeża Zatoki Genueńskiej w kierunku granicy z Francją nazywane jest włoską riwierą. Malownicze miasteczka, fascynujące krajobrazy, kameralne porty od lat przyciagają turystów z całego świata. Wszechobecne kolorowe domy, urwiste skały, schodzące pionowo do morza, ale także piaszczyste plaże oraz doskonale rozwinięta infrastruktura turystyczna to wizytówka Ligurii.
FINALE LIGURE:
FINALE LIGURE - to jedno z bardziej malowniczych miejsc na Riwierze. Mimo że miasto jest komercyjnym letniskiem, nie przestaje być atrakcyjne. Finale Marina z plażą z drobnych kamyków, obsadzoną palmami promenadą i dochodzącymi do niej wąskimi uliczkami stanowi najbardziej żywotną, uzdrowiskową część miasta, pulsującą życiem od południa do późnej nocy, kiedy wczasowicze znużeni upałem przesiadują w nocnych barach. Życie kąpieliska koncentruje się na Piazza Vittorio Emanuele II i Piazza di Spagna.
POŁOŻENIE:
Hotel Astoria*** to przyjemny hotel położony jest w cichej części miasta, z dala od zgiełku, ok. 800 m do prywatnej, piaszczystej plaży (leżaki i parasole bezpłatne) i 800 m od ścisłego centrum, w którym znajdują się sklepy, restauracje, bary, najlepsze kluby muzyczne i dyskoteki. Oficjalna kategoria - trzy gwiazdki.
WYPOSAŻENIE:
Do dyspozycji gości są: recepcja, bar, hall, restauracja, winda, parking darmowo.
POKOJE:
Klimatyzowane (w okresie od czerwca do września), 2-osobowe z możliwością 1 lub 2 dostawek, wszystkie z łazienką, w każdym pokoju znajduje się telefon, TV SAT, sejf (odpłatnie 1 EUR/dzień).

WYŻYWIENIE:
Dwa posiłki; śniadania w formie bufetu, obiadokolacje 3 - daniowe z wyborem z 2 zestawów, bufet sałatkowy, w każdy czwartek i niedzielę dodatkowo serwowane są przekąski.Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo.
SPORT I ROZRYWKA:
Na terenie hotelu znajduje się wypożyczalnia rowerów, tenis stołowy na plaży, korty tenisowe ok. 100 m od hotelu, liczne sporty wodne na plaży (dodatkowo płatne).
TELEFON:
0039/ Wyślij e-mail
RAMOWY PROGRAM:
1 DZIEŃ Wyjazd z Polski wg rozkładu jazdy ze str.2, przejazd przez Czechy, Austrię. Nocny przejazd autokarem.

2 DZIEŃ Przyjazd do hotelu w godzinach rannych. Zakwaterowanie w hotelu w godzinach popołudniowych. Czas wolny. Obiadokolacja, nocleg.

2 - 10 DZIEŃ Pobyt na Wybrzeżu Liguryjskim, wypoczynek, plażowanie, możliwość uczestnictwa w wycieczkach fakultatywnych (dodatkowo płatnych u rezydenta) organizowanych na miejscu.

10 DZIEŃ Po śniadaniu wykwaterowanie z hotelu, złożenie bagaży. Czas wolny. W godzinach wieczornych wyjazd do Polski.

11 DZIEŃ Przyjazd do Polski w godzinach popołudniowych.

ROZKŁAD JAZDY:

BIELSKO BIAŁA - Zatoka Dworcowa PKS, dolna płyta - godz. 14.30 (bez dopłaty)
CZĘSTOCHOWA - Parking przy Hotelu Etap, Al. Wojska Polskiego - godz. 11.45 (dopłata 70 zł /każdej osoby)
GLIWICE - Zajezdnia PKS, ul. Toszecka - godz. 12.15 (dopłata 60 zł /każdej osoby) )
KATOWICE - Dworzec PKS, ul. Piotra Skargi - godz. 13.30 (bez dopłaty)
KIELCE - McDonalds, ul. Żytnia - godz. 10.30 (dopłata 80 zł /każdej osoby)
KRAKÓW - Dworzec PKS, ul. Bosacka - godz. 12.00 (bez dopłaty)
ŁÓDŹ - Dworzec PKS Łódź Fabryczna - godz. 10.15 (dopłata 110 zł /każdej osoby)
OPOLE - Stacja Benzynowa LOTOS - przy drodze nr 45 (jadąc od strony Katowic: zjazd z autostrady A4 na Opole, Krapkowice, Racibórz) - godz. 11.00 (dopłata 80 zł /każdej osoby)
RZESZÓW - Parking przy Urzędzie Wojewódzkim ul. Piłsudskiego - godz. 08.30 (dopłata 100 zł /każdej osoby)
TARNÓW - Parking przy Hotelu Tarnovia, ul. Kościuszki - godz. 10.30 (dopłata 70 zł /każdej osoby)
WARSZAWA - Parking Przy PKiN od strony wejścia do Clubu Mirage - godz. 08.00 (dopłata 130 zł /każdej osoby)
WROCŁAW - Stacja Benzynowa BP, Mc Donalds przy ul. Karkonoskiej (w kierunku autostrady na Zgorzelec - godz. 09.00 (dopłata 100 zł /każdej osoby)

UWAGA:
Na trasach dojazdowych możliwy jest transport samochodem osobowym lub mikrobusem.
Połączenia antenowe realizowane będą przy minimum 4 uczestnikach.
Miejsca w autokarze są numerowane i przydzielane przez biuro na jeden dzień przed wyjazdem wg kolejności zgłoszeń. Godziny podane w tabeli są godzinami odjazdów autokaru, zabiórka około 15 minut wcześniej.
B.P.ORLANDO TRAVEL nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia spowodowane warunkami atmosferycznymi i drogowymi, postojami na granicach itp. Zadeklarowane wcześniej miejsce wsiadania może zostać zmienione jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu faktu do biura, jednak nie późnije niż 72 h przed wyjazdem!
WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
Camogli - Portofino - cena ok 38 euro/os.
Akwarium Express - cena ok 27 euro/os
Monaco - Monte Carlo - cena ok 35 euro/os
Marineland - cena ok.57euro/os
Nicea - Cannes - cena ok. 47 euro/os
Cinqueterre - cena ok 43 euro/os
Genua + Akwarium - cena ok.35 euro/os
Rejs na Korsykę - cena ok 47 euro/os

UWAGA: Podane ceny są cenami orientacyjnymi, pochodzą z sezonu Lato 2009, dlatego też mogą ulec nieznacznej zmianie.

Atrakcje:
W miejscowości Finale Ligure znajduje się wiele atrakcji sportowych i rozrywek dla turystów w każdym wieku. Położenie hotelu przy jednej z najpiękniejszych plaż riwiery oraz centrum miasta gwarantuje spokojny wypoczynek jak również daje możliwość fantastycznej zabawy w sercu popularnego kurortu.
HOTEL POSIADA PRYWATNĄ PLAŻĘ.
Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-06-26 do:2010-07-06 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-07-04 do:2010-07-14 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-07-12 do:2010-07-22 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-07-20 do:2010-07-30 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-07-28 do:2010-08-07 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-08-05 do:2010-08-15 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-08-13 do:2010-08-23 11 wczesna rezerwacja C 1890 PLN Wyślij e-mail

od:2010-08-21 do:2010-08-31 11 wczesna rezerwacja B 1790 PLN Wyślij e-mail

od:2010-08-29 do:2010-09-08 11 wczesna rezerwacja A 1690 PLN Wyślij e-mail

od:2010-09-06 do:2010-09-16 11 wczesna rezerwacja A 1690 PLN Wyślij e-mail

od:2010-09-14 do:2010-09-23 10 wczesna rezerwacja A 1690 PLN Wyślij e-mail

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Włochy - Hotel Astoria 3* - poleca B. P Geotour - galeria
Włochy - Hotel Astoria 3* - poleca B. P Geotour Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: Prace pisemne, prace licencjackie, prace magisterskie   Następna usługa: Włochy - Hotel Blue River 3* - dojazd własny - Geoto