Obsługa sekretariatu obejmuje m.in.:
Þ      obsługę korespondencji:
·         redagowanie i przepisywanie pism na komputerze,
·         kopiowanie, drukowanie i powielanie biurowe oraz czynności podobne,
·        obsługa (odbieranie i wysyłanie) poczty,  faksów i wiadomości e-mail,, rozdzielanie korespondencji, rejestrowanie korespondencji, organizowanie przesyłek kurierskich itp.,
Þ      czynności oganizacyjno-administracyjne firmy,
·         monitorowanie płatności, poprzez przypominanie klientom 
o przeterminowanych zobowiązaniach,
·         odbieranie telefonów, 
·         udzielanie informacji wskazanych przez Zlecającego (np. o zakresie i cenach usług lub towarów, numerach kontaktowych, itp.,
·         prowadzenie terminarza Zlecającego, w tym umawianie spotkań, wynajem salek konferencyjnych, organizacja cateringu, 
·         załatwianie formalności związanych z rezerwacją, np.: hotelu, sali, biletów,
·         poszukiwanie ofert i dostawców, a także gromadzenie informacji;
· przygotowywanie ofert dla potencjalnych Klientów.
CENA DO NEGOCJACJI.  ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY!!!!




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)