favore.pl
Hotel LA MADONNINA 3*  -  autokarem  -  Val di Fassa

Hotel LA MADONNINA 3* - autokarem - Val di Fassa nr 232350

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Hotel LA MADONNINA***+ autokarem VAL DI FASSA
 
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
świadczenia:
Cena zawiera: 7 noclegów w hotelu * transport autokarem * śniadania i obiadokolacje * korzystanie z centrum wellness * opiekę pilota i rezydenta * ubezpieczenie KL, NNW oraz ratownictwo górskie (opcjonalnie OC, dodatkowo płatne) * podatek VAT * transfery do wyciągów * w terminach 10.12, 18.03, 25.03 i 01.04 karnet 3+3 Val di Fiemme/Dolomiti Superski. Cena nie zawiera: napojów do obiadokolacji * karnetu poza oznaczonymi terminami * odpłatności za solarium, masaże oraz zabiegi kosmetyczne i SPA. Wpłata zaliczki i dopłaty dokonywane są w PLN. Przeliczenie z EURO na PLN następuje wg tabeli NBP (sprzedaż) po kursie: zaliczka – kurs z dnia dokonania rezerwacji, dopłata do 100% - kurs z dnia dokonania dopłaty.
Cena podstawowa:
pokój 2 osobowy, osoba dorosła, KL i NW i Bagaż Signal Iduna Travel (wariant 2111), przejazd autokarem do Val di Fassa, transfery na stoki narciarskie wg. programu, Katowice, wyżywienie - śniadania i obiadokolacje
Położenie::
hotel położony w miejscowości Soraga di Fassa, 3 km od stolicy regionu Moeny, 6 km od Alpe Lusia, ok. 12 km od Campitello, 14 km od Canazei, 12 km od Predazzo.

Hotel::
sztandarowy punkt naszej oferty, przez 6 lat wyrobił sobie rzeszę wiernych Klientów przyjeżdżających tu rok w rok. Świetna kuchnia i centrum wellness, stylowe wnętrza z rustykalną restauracją i barem czyli hotel ***S z czterogwiazdkowym serwisem.

Pokoje::
każdy zaaranżowany w nieco innym stylu, wykończone drewnem 2-, 3- lub 4-osobowe, w każdym znajduje się: łazienka z prysznicem, suszarką do włosów; TV sat, telefon, sejf. Prawie wszystkie pokoje posiadają balkony. Pokoje dependance: w sąsiednim budynku, 30 m od hotelu. Opcja 1: pokoje 2-,3-,4-osobowe o wielkości 21 m2, W każdym znajduje się łazienka z prysznicem, suszarką do włosów; TV sat, telefon. Opcja 2:apartament 4-6 osobowy składający się z dużego salonu (TV, rozkładana kanapa), 2 sypialnie 2-osobowe, łazienka z prysznicem, suszarką do włosów. Dodatkowo do dyspozycji gości są wszelkie wygody hotelu (znakomite wyżywienie, wellness itd.).

Do dyspozycji::
centrum wellness: basen (obowiązuje czepek), jacuzzi, bio sauna, sauna fińska, łaźnia turecka, laconicum, Kneipp, prysznice aromatyczne, pokój relaksacyjny oraz odpłatnie: solarium, masaże i zabiegi kosmetyczne; rustykalna restauracja, drink bar, parking.

Po nartach::
w Soradze znajduje się kilka sklepów; więcej rozrywek w tym, music-bary i puby jest w Moenie (3 km); na dyskotekę należy udać się do Canazei lub Cavalese.

Kuchnia::
śniadania: bogaty bufet szwedzki z ciepłymi daniami, obiadokolacje 4-daniowe: bufet sałatkowo-przystawkowy, pierwsze i drugie danie (wybór spośród kilku wariantów), deser. Zróżnicowane i pięknie podane dania w znakomitym wykonaniu.

Program narciarski::
w naszym programie przeznaczamy 3 dni na Sella Rondę oraz 3 dni na stacje pobliskiej doliny Fiemme: 1x Alpe Cermis, 1x Latemar, 1x Alpe Lusia. Do realizacji tego programu niezbędny będzie karnet 3+3 Dolomiti Superski/ Fiemme (cennik patrz katalog str. 54).
Karnet w cenie::
w terminach: 10.12, 18.03, 25.03, 1.04, 3+3 Fiemme / Dolomiti Superski

Atrakcje:

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Hotel LA MADONNINA Soraga Di Fassa Włochy

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-12-10 do:2010-12-19 10 katalogowa B 2391 PLN = 596 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3+3 VAL DI FIEMME/DOLOMITI SUPERSKI

od:2011-01-14 do:2011-01-23 10 katalogowa D 2106 PLN = 525 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-21 do:2011-01-30 10 katalogowa E 2138 PLN = 533 EUR Wyślij e-mail

od:2011-01-28 do:2011-02-06 10 katalogowa F 2170 PLN = 541 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-04 do:2011-02-13 10 katalogowa G 2170 PLN = 541 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-11 do:2011-02-20 10 katalogowa H 2170 PLN = 541 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-18 do:2011-02-27 10 katalogowa I 2170 PLN = 541 EUR Wyślij e-mail

od:2011-02-25 do:2011-03-06 10 katalogowa J 2170 PLN = 541 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-04 do:2011-03-13 10 katalogowa K 2170 PLN = 541 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-11 do:2011-03-20 10 katalogowa L 2106 PLN = 525 EUR Wyślij e-mail

od:2011-03-18 do:2011-03-27 10 katalogowa M 2451 PLN = 611 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3+3 VAL DI FIEMME/DOLOMITI SUPERSKI

od:2011-03-25 do:2011-04-03 10 katalogowa N 2451 PLN = 611 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3+3 VAL DI FIEMME/DOLOMITI SUPERSKI

od:2011-04-01 do:2011-04-10 10 katalogowa O 2451 PLN = 611 EUR Wyślij e-mail
Dodatkowe informacje/uwagi: W CENIE KARNET 3+3 VAL DI FIEMME/DOLOMITI SUPERSKI


BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Hotel LA MADONNINA 3* - autokarem - Val di Fassa - galeria
Hotel LA MADONNINA 3* - autokarem - Val di Fassa Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: ENDERMOLOGIA TYCHY - COSMOBELLE   Następna usługa: Sprowadziłeś samochód z zagranicy?