favore.pl
ZIMA 2010 / 2011 -  FRANCJA  -  TRZY DOLINY

ZIMA 2010 / 2011 - FRANCJA - TRZY DOLINY nr 234444

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Numer ID: 24368 / 74994
Dojazd: własny
Miesiąc: bez znaczenia
Lokalizacja: woj. śląskie, Wyślij e-mail
Opis:
Chalets du Gypse w Saint Martin de Belleville
Symbol oferty: 5442886/5289
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Własny
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd dla dzieci i młodzieży, Pobyt leczniczy / zdrowotny, Wyjazd rodzinny, Wyjazd biznesowo - motywacyjny, Wyjazd narciarski, Inny
   
Wyżywienie: We własnym zakresie
Zakwaterowanie: Apartament
świadczenia:
Cena zawiera: zakwaterowanie, ubezpieczenie KL NW, karnet 6-cio dniowy Les Menui.res
Cena podstawowa:
ubezpieczenie NW KL, apartament 2 pokojowy 2 osobowy
Opis rezydencji:
Rezydencja posiada 30 apartamentów, usytuowana jest dokładnie przy stokach, drzwi prowadzą wprost na Trzy Doliny. Wspaniały widok na miasto! To prawdziwy miejski kurort, głównie dla tych, którzy kochają autentyczność, pragną dostępu do wielu udogodnień, dobrej infrastruktury i sklepów - to cechuje ten ponadczasowy kurort.

Rezydencja łączy tradycyjną architekturę Savoy z nowoczesnymi udogodnieniami tj.: basen, fitnessroom, Spa i Centrum odnowy biologicznej.
Opis apartamentów:
Apartament 3 pokojowy ma 55 m2 i składa się z 2 sypialni i pokoju dziennego z podwójym lub pojedyńczym łóżkiem, łazienką, prysznicem, i dwoma toalteami. Kuchnia połączona jest z pokojem dziennym. Apartament wyposażony jest w TV satelitarną, balkon, ręczniki.

Apartament 4 pokojowy ma 96 m2 i posiada 3 sypialnie i pokój dzienny z podwójnym lub pojedyńczym łóżkiem, łazienke, prysznic, 2 toalety. Kuchnia łączona jest z pokojem dziennym. Wyposażenie: TV satelitarna, balkon, ręczniki.

Apartament 5 pokojowy posiada 122 m2 skąłda się z 4 sypialni i pokoju dziennego z podwójnym lub pojedyńczym łóżkiem, łazienke, prysznic, 2 toalety. Kuchnia łączona jest z pokojem dziennym. Wyposażenie: TV satelitarna, balkon, ręczniki.

Atrakcje:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Wyślij e-mail  
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2010-12-11 do:2010-12-18 8 katalogowa A 1536 PLN = 382 EUR Wyślij e-mail
 
od:2010-12-11 do:2010-12-25 15 katalogowa A 4395 PLN = 1093 EUR Wyślij e-mail
 
od:2010-12-18 do:2010-12-25 8 katalogowa B 2859 PLN = 711 EUR Wyślij e-mail
 
od:2010-12-18 do:2011-01-01 15 katalogowa B 5717 PLN = 1422 EUR Wyślij e-mail
 
od:2010-12-25 do:2011-01-01 8 katalogowa B 2859 PLN = 711 EUR Wyślij e-mail
 
od:2010-12-25 do:2011-01-08 15 katalogowa B 5973 PLN = 1486 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-01 do:2011-01-08 8 katalogowa C 3114 PLN = 775 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-01 do:2011-01-15 15 katalogowa C 6228 PLN = 1549 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-08 do:2011-01-15 8 katalogowa C 3114 PLN = 775 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-08 do:2011-01-22 15 katalogowa C 6228 PLN = 1549 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-15 do:2011-01-22 8 katalogowa C 3114 PLN = 775 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-15 do:2011-01-29 15 katalogowa C 5018 PLN = 1248 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-22 do:2011-01-29 8 katalogowa D 1904 PLN = 474 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-22 do:2011-02-05 15 katalogowa D 3808 PLN = 947 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-29 do:2011-02-05 8 katalogowa D 1904 PLN = 474 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-01-29 do:2011-02-12 15 katalogowa D 4762 PLN = 1184 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-02-05 do:2011-02-12 8 katalogowa B 2859 PLN = 711 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-02-05 do:2011-02-19 15 katalogowa B 5717 PLN = 1422 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-02-12 do:2011-02-19 8 katalogowa B 2859 PLN = 711 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-02-12 do:2011-02-26 15 katalogowa B 5717 PLN = 1422 EUR Wyślij e-mail
 
od:2011-02-19 do:2011-02-26 8 katalogowa B 2859 PLN = 711 EUR Wyślij e-mail
 
 
 

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
ZIMA 2010 / 2011 - FRANCJA - TRZY DOLINY - galeria
ZIMA 2010 / 2011 - FRANCJA - TRZY DOLINY Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: USŁUGI DŹWIGOWE TRZEBINIA   Następna usługa: ELEKTRYK INSTALACJE ELEKTRYCZNE