favore.pl
Egipt -  Sharm El Sheikh -  Domina Coral Bay

Egipt - Sharm El Sheikh - Domina Coral Bay nr 235814

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 919 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Numer ID: 24537 / 74994
Dojazd: samolot
Miesiąc: bez znaczenia
Lokalizacja: woj. śląskie, Wyślij e-mail
Opis:

TERMIN: 20.10.2010- 27.10.2010

*****
Egipt/Sharm El Sheikh
Region Sharm El Sheikh - Coral Bay
Położenie Luksusowy kompleks hotelowy należący znanej sieci Domina Prestige.  Położony jest bezpośrednio przy długiej (1800 m), piaszczystej plaży z piękna rafą koralową w bardzo rozległym ogrodzie. Oddalony ok. 4 km od centrum Naama Bay i 6 km od lotniska. Pole golfowe w odległości 10 km od hotelu. Między poszczególnymi częściami kompleksu istnieje wewnętrzna komunikacja mini-busami hotelowymi.
Warunki mieszkalne Wszystkie komfortowo wyposażone, przestronne dwuosobowe pokoje z możliwością dwóch dostawek posiadają klimatyzację, mini bar, TV-SAT, sejf, telefon oraz taras lub balkon. Hotel oferuje następujące typy pokojów:OASIS GARDEN
Wszystkie pokoje (40 m2) posiadają widok na ogród. W pokoju: klimatyzacja, łazienka z suszarką, Tv-sat, telefon,  lodówka, biurko,  balkon lub taras. Pokoje położone w wyższej części kompleksu, w pobliżu głównej recepcji oraz sklepików. Goście mogą korzystać z 1. basenu głównego oraz z dwóch pływających basenów w zatoce. Restauracja główna - miedzynarodowy bufet.

AQUAMARINE POOL
Wszystkie pokoje (28-39 m2) posiadają widok na basen. W pokoju: klimatyzacja, łazienka z suszarką, Tv-sat, sejf w recepcji bezpłatnie, telefon,  lodówka, biurko,  szlafrok, powitalny drink i przekąska, duży balkon lub taras. Aquamarine to część spokojniejsza, oddalona od głównego terenu animacji:
- 2 baseny (w tym basen centralny ok. 2 minuty spacerem) +2 pływające baseny w zatoce,
- 3 restauracje.

SULTAN POOL
Wszystkie pokoje ( 39 m2 ) posiadają widok na basen. W pokoju: klimatyzacja, łazienka z suszarką, telefon, lodówka, kominek, sejf, biurko, TV – SAT, powitalny drink i przekąska, balkon lub taras. Część El Sultan znajduje się w pobliżu centrum nurkowego i "Farmy piękności", blisko basenu i plaży:
- 3 restauracje
- 3 bary
- 3 baseny + 2 pływające baseny w zatoce

HAREM
Wszystkie  ( 176)  komfortowo wyposażone pokoje (55 m2) z widokiem na ogród, posiadają klimatyzację, łazienkę z suszarką, szlafrok, telefon, TV – SAT, sejf, lodówkę, internet, jacuzzi (na zapytanie); duży balkon lub taras. Część Harem z własną recepcją, basenem, górujący nad kompleksem, daje mozliwość korzystania z:
- restauracji z międzynarodowym bufetem
- 3 barów,
- 4 basenów (w tym 1 tylko dla części Haarem)  i 2 pływających basenów z zatoce. 
Do dyspozycji gości Recepcja z lobby, 11 restauracje, 12 barów (w tym bary przy basenie, bary plażowe), dyskoteka,  kasyno, galeria handlowa, supermarket, pralnia, salon piękności, odnowa biologiczna, masaże, pomoc medyczna, apteka, 7 sal konferencyjnych różnej wielkości z pełnym wyposażeniem, wypożyczalnia samochodów, plac zabaw dla dzieci, mini-klub dla dzieci, bogate dzienne i wieczorne programy animacyjne. Leżaki i parasole na plaży i przy basenie bezpłatnie.Uwaga bardzo ważne - standaryzacja pokoi:
1. Oasis - standardowa opcja zakwaterowania.
2. Aquamarine
3. El Sultan
4. Harem
5. King's Lake
6. Prestige - najwyższa opcja zakwaterowania.

UWAGA. W zależności od wykupionego pokoju można korzystać tylko z opcji wykupionej.Nie mozna korzystać ani z wyższej ani z niższej opcji. Oznacza to, że klienci, którzy wykupili na przykład standrad Oasis korzystaja tylko z cześci Oasis, (np. basen, plaża),
Analogiczna sytuacja dotyczy restauracji, dostępnych na terenie obiektu -można korzystać tylko z opcji wykupionej.
Słone jezioro dostępne dla gości King's Lake i Prestige.
Molo na plaży, z 2 basenami (1,5 i 2 m glebokości) do dyspozycji wszystkich gości. 
Uprawianie sportów Bezpłatnie: 13 basenów ( największe 1400 m2), 3 baseny dla dzieci, siatkówka plażowa, sala gimnastyczna, tenis stołowy, piłka wodna, trasy rowerowe i do joggingu.
Odpłatnie: korty tenisowe, bilard, fitness, sporty wodne na plaży, centrum nurkowe, wypożyczalnia rowerów.
Wyżywienie W cenie HB: śniadania i obiadokolacje w formie stołu szwedzkiego.
W cenie All inclusive: śniadania, obiad i kolacja w formie stołu szwedzkiego, późne śniadania kontynentalne (10.30-13.00) w barze przy plaży, przekąski w barze przy plaży (13.00-15.00), lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe (10.00-23.00).
Cena Cena zawiera (PLN): bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta;  wyżywienie wg opisu,  podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL I NW, BAGAżU, ubezpieczenia od chorób przewlekłych Europaische Reiseversicherung AG EuropejskieA), opłaty lotniskowe i paliwowe.
Cena nie zawiera: wizy płatnej przez klientów na lotnisku.
 
 

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 919 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Egipt - Sharm El Sheikh - Domina Coral Bay - galeria
Egipt - Sharm El Sheikh - Domina Coral Bay Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Sprawozdania Finansowe - poziom podstawowy   Następna usługa: ANALIZA FINANSOWA - poziom podstawowy