Szkolenie w postaci intensywnego treningu, prowadzone przez praktyka, który zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu w sprzedaży – sposoby i metody przekazywania informacji z zachowaniem wysokiej jakości i profesjonalizmu. Celem jest zdobycie i udoskonalenie umiejętności w zakresie komunikowania się, sterowania przebiegiem rozmowy przez telefon, efektywnej organizacji pracy telemarketera, diagnozy potrzeb klienta, argumentacji telemarketera oraz przezwyciężania sytuacji trudnych w kontaktach telefonicznych.
Handlowcy i wszyscy inni pracownicy, którzy chcieliby być podziwiani za skuteczne i ekonomiczne rozmowy z klientem przez telefon, których celem jest umówienie spotkania.
Zwiększenie motywacji do prowadzenia rozmów telefonicznych
Zdobycie umiejętności omijania „bramkarzy" i podobnych
Spokój i pewność w realizacji wytyczonych celów sprzedażowych
Utrwalenie poczucia swojej siły przekonywania i pewności w rozmowach telefonicznych
Odzyskanie kontroli i przejmowanie inicjatywy w trakcie przyszłych rozmów z klientami
Skuteczne i bezstresowe rozmowy z klientami, prowadzące do spotkań biznesowych




- średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)