favore.pl
CLIENTING -  dwudniowy warsztat umiejętności

CLIENTING - dwudniowy warsztat umiejętności nr 265653

Lokalizacja: Katowice (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 790 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
www.brainstorm.biz.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Zapraszamy na szkolenie

CLIENTING

które od będzie się w dniach 20 - 21 czerwca 2011r. w Łodzi



W TOKU SZKOLENIA UCZESTNICY:

  • Poznają definicję klienta kluczowego oraz określają zasady i sposoby jego identyfikacji
  • Nauczą się identyfikować obszary strategiczne w kontakcie z klientem oraz wypracowywać najlepsze praktyki w obszarze budowania relacji, sprzedaży i negocjacji z klientem kluczowym mając na uwadze specyfikę klienta zarówno agencyjnego jak i bezpośredniego
  • Zdobędą wiedzę na temat mechanizmów organizacyjnych i społecznych wpływających na relację z klientem
  • Określą cechy, korzyści i zadania firmy zorientowanej na klientów kluczowych
  • Wypracują sposoby realizacji oczekiwań klienta w sposób gwarantujący spójność ze strategią firmy
  • Określą zalety i sposoby wykorzystania systemu raportowania i monitoringu sprzedaży dla klientów kluczowych
  • Stworzą plan rozwoju współpracy z klientem strategicznym wraz z określeniem zadań wdrożeniowych do realizacji następnego dnia po szkoleniu
  •  

    PROGRAM SZKOLENIA:


    1. Zdobywanie informacji o kliencie jako źródło przewagi w budowaniu relacji
    2. Budowanie relacji z klientem poprzez właściwą segmentację, dopasowanie i mechanizmy wywierania wpływu społecznego
    3. Potrzeby i wymagani klientów
    4. Sprzedaż i negocjacje w odniesieniu do branży
    5. Zarządzanie relacjami z klientem (Customer Relationship Management)
    6. Zmiany rynkowe - nowe koncepcje konkurowania na rynku
    7. Zdefiniowanie założeń do koncepcji CRM w firmie
    Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje ?

    Zapraszamy do kontaktu!

    W sprawie szkoleń otwartych i aktualnej oferty szkoleniowej do Państwa dyspozycji pozostaje:

    Ilona Szponar
    Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
    e-mail: Wyślij e-mail

    Tel./Fax Wyślij e-mail
    Kom. Wyślij e-mail
    Nr GG: 20584398




    Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
    Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
    Wyślij zapytanie przez formularz


    INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
    INFORMACJE
    Cena
    1 790 / sztuka
    Użytkownik
    brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
    Wyślij zapytanie
    Kontakt
    Sebastian Matyniak
    BRAINSTORM
    Wyślij e-mail
    ul. Laryska 54
    41-404 Mysłowice

    tel: 32 202313832 2023138
    tel: 32 202313832 2023138
    Pokaż na mapie
    Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
    Strona WWW
    brak
    Godziny
    pn-pt: 09:00-16:00
    www.brainstorm.biz.pl
    rozwiń
    OPINIE O UŻYTKOWNIKU brainstormszkolenia
    W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
    Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
    CLIENTING - dwudniowy warsztat umiejętności - galeria
    CLIENTING - dwudniowy warsztat umiejętności Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 5)
    Poprzednia usługa: Sprzedaż / wynajem lokalu Kudowa Zdrój   Następna usługa: Kurs przedłużnia zagęzczania włosów KOSZALN 3 metody kanapkowa