 
                                Wreszcie powstała książka o organizacji czasu dla zwykłych ludzi!
Przeglądając  liczne poradniki traktujące o organizacji czasu, można odnieść  wrażenie, iż zwykle skierowane są one do osób na kierowniczych  stanowiskach, które mogą sobie pozwolić na rozporządzanie czasem i pracą  nie tylko własną, ale i podwładnych. Zlecanie zadań, ustalanie 
priorytetów,  zamykanie się na godzinę w gabinecie to często powtarzające się rady,  niewątpliwie skuteczne, jednak mogą je zastosować tylko pracownicy od  pewnego szczebla hierarchii wzwyż. Ponadto, poradniki owe zakładają duże  zdyscyplinowanie, motywację i orientację na sukces czytelnika. Ale… czy  przysłowiowy „zwykły człowiek” nie zasługuje również na odrobinę  zrozumienia i uwagi? 
To właśnie z myślą o takich osobach — zmęczonych, zabieganych, a może nawet zniechęconych 
własną niemocą, powstała niniejsza książka. Jest ona przeznaczona dla wszystkich, którzy po 
prostu chcieliby zmniejszyć stres i napięcie poprzez wprowadzenie odrobiny porządku w 
codzienny pośpiech.  




 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
 - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)